Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan täysin ja totaalisen hullaantunut sinusta ☺️💗🍀
Sinä rakas! Minäkin sinusta ☺❤🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuilusta huolimatta olet minulle tosi tärkeä. Menen ajoissa mukkumaan, eli nyt. Harvemmin näin aikaisin, mutta olen uupunut monesta asiasta johtuen. Hy.
Anteeksi kettuiluni. Pusuja sulle jos olet kaivattuni.
Pusut vain irl
Tule taas uniini sinä unohtumaton. Olet kulkenut ajatuksissani mukanani koko päivän. Fly me to the moon. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain sanoa, että ymmärrän sinua. Ja osaan tarkastella asiaa sinunkin näkökulmasta. Anna anteeksi, jos aiheutin sulle turhaa päänvaivaa "kiukuttelullani." Haluaisin puhua sun kanssa ihan eri aiheista. Kuten siitä, kuinka ikävä mulla on sua ja kuinka ihana oot. Ja kuinka rakastunut olen sinuun. Mulla on tosi kova ikävä sua.
Hyvää yötä
Anteeksi on annettu kiukuttelusi.Puhutaan vaikka rakkaudesta, ikävä myös sinua♥️
Vierailija kirjoitti:
Jotenki hävettää, oikeasti luulin sisimmässäni että pitäisit minusta.
Todellisuudessa se vain hiveleli egoasi, kun tajusit että välitän susta. Ei muuta.
Feel you sis, tosin en ikinä oikeasti luullut että hän _pitäisi minusta_, mutta en myöskään tajunnut ihan heti tuota, että hän haluaa vain huomiota ja nauttii siitä tunteesta kun häneen ihastutaan ja mangutaan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
Tämähän on syntymäpäiväni. On kai se jotakin muutakin. Hän+minä.
Mun kaivatun nimipäivä...
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan kaivanneet ketään ruskeasilmäistä
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain sanoa, että ymmärrän sinua. Ja osaan tarkastella asiaa sinunkin näkökulmasta. Anna anteeksi, jos aiheutin sulle turhaa päänvaivaa "kiukuttelullani." Haluaisin puhua sun kanssa ihan eri aiheista. Kuten siitä, kuinka ikävä mulla on sua ja kuinka ihana oot. Ja kuinka rakastunut olen sinuun. Mulla on tosi kova ikävä sua.
Hyvää yötäAnteeksi on annettu kiukuttelusi.Puhutaan vaikka rakkaudesta, ikävä myös sinua♥️
Olisitpa kaivattuni. Milloin näitte viimeksi?
Tahdon sulle olla hyvin hellä.
Vierailija kirjoitti:
Luovutan.
Älä kehtaa, luovuttamalla...no, luovutat. Älä anna periksi, ota ennemmin parempi kaivattu kaipuusi kohteeksi. Huomenna parempi päivä.
Mä ihastuin, ihan todellakin ihastuin. Hän huomasi sen. Nyt hän välttelee minua kuin ruttoa. Ei kiva, mutta tällaista se on ruman naisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon sulle olla hyvin hellä.
Minäkin sinulle.
Minunkin tekisi mieli luovuttaa. Epäonnistuin. En haluaisi olla kiittämätön. Mutta silti käy mielessä, miksi minun polkuni pitää olla tällaista rämpimistä. En millään jaksaisi. Jokainen arkipäivä tuntuu taistelulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin, ihan todellakin ihastuin. Hän huomasi sen. Nyt hän välttelee minua kuin ruttoa. Ei kiva, mutta tällaista se on ruman naisen elämä.
Et edelleenkään ole ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä. Olet rakas.
Ja sä kuollut.
Olisinkin. Helpottaisi.
-m42
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
🤍
Huurteinen sade.
Untuvahiutaleita
pimeä täysi.