Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin.
Kommentit (17476)
Minä kirjoitin sinulle "kirjeen". Kerroin siinä kaiken, mitä jätin aiemmin sanomatta. Kirjoitin sen puhelimella ja mietin, olisinko lähettänyt sen messengerillä, mutta ennhän voi siellä pistää enää mitään. Sitten ajattelin, jos kirjoittaisin sen paperille ja lähettäisin postissa. Mutta en minä tehnyt sitäkään. Se taitaa olla itsekästä, että halusin tehdä niin. Jos haluaisit kuula minusta jtn niin kai olisit ottanut yhteyttä. Minun täytyy säilöä sinut johonkin muistojen kaappiin. Välillä vaan tuntuu että elämä ei ole mitään ilman sinua.
N -> M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.
Hän teki jo sen omalla, uniikilla tavallaan.
Kuullostaa (-l) kivalta. Milleen?
Vähän sanoja, paljon leikkiä. Silleen.
😅
Mikäs tuossa noin naurattaa?
Unessa hänellä oli jokin hässäkkä ja lopulta hän ilmoitti ettei jaksa enää keskustella ja haluaa vetäytyä olemaan rauhassa, koska on raskaana ts. joku nainen on (we are pregnant, uni oli englanniksi tai nämä keskustelut tapahtuivat englanniksi), mutta ei mitään hajua kuka se nainen oli tai mikä se hässäkkä oli, ja olinko minä itse siinä unessa vai en.
Tai sit en vaan enää muistanu aamulla muuta kuin nuo asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet tuulet puhaltaa..
Uudet tuulet eivät puhalla vaan aina lounatuulet, kun hänestä on kyse. Vaikka tulisi mitä väliin, tämä ei muutu.
Minäkin olen kuullut sen lounatuulen viestin…
Mitä se kertoi?
Mietin aina sitä, mitä vanha rouva kertoi sekä muutamaa unta, joissa oli selkeät viestit. Olen ne molemmat sulle eräs mies kertonut ja ne molemmat elävät elämäänsä ajatuksissani, koska tiedän mitä on tapahtunut. Odotan siksi yhteydenottoasi. Se on väistämätöntä. Hyvin käy. Kaikki n hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskin treffimuistosi-gallup!
Italiassa ravintolassa pienen kukkulan huipulla. Livemusiikkia. Ihme kyllä, että ruokalajeja en muista. Aivan todella kuuma treffikumppani. Samana iltana meillä oli kuumat tunnelmat hänen autossaan. Vieläkin kuumottaa. Olisinpa vielä nuori ja päätön, enkä liiankin järkevä ja harkitseva aikuinen. No ei, en totta puhuen enää haluaisi olla teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.
😅
Se oli minusta hauska. Iloa ei ole elämässä koskaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihteleva seksi on parasta, ei mitään yhtä tiettyä kaavaa. Heittäytymistä ja tilanteen mukaan.
Tietysti on.
Te onnelliset joilla on seksiä. Ette oikeasti voi käsittää tätä epätoivon määrää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅
Mahdollisesti useampi kokki taas hämmentämässä, niin puhutaan eri asioista. Tai tuskanhiki?
Vierailija kirjoitti:
Sydis, en jaksa enää palstailla ja pitää tätä kautta yhteyttä. Olen todella väsynyt tähän. 😞
Jään pitkälle tauolle.
-Tosis
Sivusta ihanalle: Lepää ihana ja anna itsellesi aikaa, ansaitset paremman ja varmaankin löydät sellaisen jos päästät irti välinpitämättömästä tai jopa tietämättömästä Tosiksesta. Sinä selviät🤗😘👍Älä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅
Mahdollisesti useampi kokki taas hämmentämässä, niin puhutaan eri asioista. Tai tuskanhiki?
Sivusta siis ja vastauskin näemmä saatiin jo.
Orgasmi on kaunis ja ihana asia. Jotain josta miehet jäävät paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on kaunis ja ihana asia. Jotain josta miehet jäävät paitsi.
Kyllähän miehellekin voi sellaisen tehdä
Harmittaa kun toissailtana mulla oli kirjoitusinto päällä ja sitten koko uusi kaipausketju lähti aika pian klo 23 jälkeen. Edellinen ketju oli päivällä lukittu. Et varmaan ehtinyt lukea. Toisaalta minusta eilen tuntui, että ehdit sittenkin lukea ja yritit kertoa, että haluat olla viikonlopun lukematta tätä. Siis kun siinä pohdiskelin mm. sitä miten meinasin jo päättää, että jätän viikonlopun kirjoituskerran pois, mutta sitten mun ikävä seilaa ja yhtäkkiä mulla olikin enemmän ikävä ja älytön kirjoitusinto päällä. Että ei ehkä sittenkään kannata jättää. Mutta eilen olin varma että toivoisit että jättäisin. Tosin sitten tänään olin jo varma, että et kaipaakaan olla viikonloppua rauhassa, vaan haluaisit nähdä. Toisaalta tuntuu että varmaan vain tulkitsin väärin, olit jo unohtanut koko jutun.
Eilen aloin muuten miettimään että kuinkahan paljon meidän kaupungistakin tätäkin palstaa lukee ja lukeekohan joku tuttu ja onko jo tunnistanut. Tämä tuli mieleen siitä, kun etsin eilen uusinta kaipausketjua kirjanmerkkeihin (useampi uusi oli poistettu) ja bongasin samalla tuoreeltaan, kun joku kirjoitti tänne otsikon, että oletteko käyneet hamstraamassa Lidlistä alennusvessapaperia. Just edellisenä päivänä meinasin mennä sinne, mutta en sitten mennyt kuitenkaan ja ajattelin että lähipäivinä käyn. En sen vessapaperin vuoksi, vaan perunamuusijauheen, kun oisin halunnut leipoa omalla reseptillä perunarieskaa. Katsoin sitten tuon aloituksen nähtyäni samantien Googlesta, että onko lähimmässä Lidlissä ruuhkaa. No ei siellä sillä hetkellä ollut. No 25 minuutin päästä katsoin uudestaan ja yhtäkkiä ihan älytön ruuhkapiikki, paljon enemmän kuin normaalisti pahimpaan ruuhka-aikaan, vaikka kello oli jo 18.05 ja pahin ruuhka-aikakin oli mennyt jo kolme-neljä tuntia sitten. Ihan kuin tosi moni tästä lähistöltä ois lukenut sen vessapaperialennusketjun, joka oli edelleen ylhäällä, kun ihmiset vastaili siihen. No sitten menin itse sinne Lidliin 2 tuntia myöhemmin ja oli heti ensimmäisenä pakko tarkistaa ne alevessapaperit ja ne oli kaikki hamstrattu, vaikka niitä oli ollut isot läjät kahdella puolen kauppaa. Muutenkin siellä näytti aika pelottavalta. Jotenkin sitä on kuvitellut, että tällä palstalla vaan lietsotaan sitä sodalla pelottelua, mutta ehkä se ei ookaan vain tää palsta. Siellä oli mm. vitaminoidut ja maustetut kivennäisvedet loppu, perunamuusijauhe loppu, pakastepussit kaikki koot loppu ja kuiva-ainehyllylläkin oli pätkä ihan tyhjää. En muista mitä siinä oli ollut. Säilyketilanne unohtui katsoa. Aloin tuntea sellaista pientä kauhua, että niinkö oikeasti kaikki valmistautuu nyt sotaan. No olihan se ruoan kallistuminen ja puutteita kans tulossa. Sen takia jotkut saattais hamstrata, mutta miksi ne hamstrais kivennäisvesiä, jos tarkoitus olisi säästää rahaa. Siihen loppui taas mun keskittymiskyvyt sitten ja oon miettinyt vaan, että tuleeko se sota nyt sitten kuitenkin ja mitä tässä pitäis nyt muka tehdä. Ne taskuradiotkin on netin mukaan loppu joka paikasta. Nyt vähän rauhoituin, kun totesin että eräässä toisessa kaupassa näytti hyllyt aika normaalilta. Mutta en mennyt mun suosikkikauppaan, vaan sellaiseen jossa käy yleensäkin suurista kaupoista vähiten ihmisiä. Liekö halusin tarkoituksella rauhoitella mieltäni.
...
...Mutta niin. Tällaista tää mun jutun taso täällä. Siltäkin osin vois lopettaa kokonaan. Sitten mietityttää tuo että kuinkahan moni tästäkin kaupungista kärsii riippuvuudesta tän palstan suhteen. Jos yhden 25 minuutin aikanakin (tai no varmaan 10 minuutin, koska menee matkaankin aikaa), ois lukuisia täällä. Eikä kaikilla ole tarve jahdata mitään Lidlin aleja. No luultavasti suurimmalla osalla sun tutuista on parempaa tekemistä ja suurempi motivaatio johonkin muuhun, mutta jääkö kuitenkin jotain sellaisia yhteisiä tuttuja jotka on täällä. Onko tää järkevää. Olenko liian tunnistettava. Haluaisitkohan muutenkin mun lopettavan kokonaan. Eilen ehdin jo surra, että ystävyys irl ei taida olla koskaan vaihtoehto. Että tuskin haluat olla sellaisen ystävä, jota kaikki sun tietyn paikan tutut inhoaa. Tai no ehkä ei ne, jotka ei ole olleet tietyssä kokoontumisessa, mutta eiköhän jutut ole sen verran levinneet että voi jo sanoa että kaikki. Tosin tänään en sitten taas tiedä, tuntuu että haluaisit ehkä sittenkin olla tekemisissä irl tai sitten ei. Itsekin alan olla kyllä sellaisessa vaiheessa, että se virtuaalihalausten lähettämisinto on kadonnut jonnekin ja kirjoittelen tänne vain turhanpäiväisiä nykyään ja tuntuu että oikea tuttavuus irl antais paljon enemmän. Vois jutella kaikkia sellaisia asioita, mitä ei täällä tunnistamisen pelossa voi. Ihan tavallisia, mutta tunnistettavia. Oon varma että meillä luistais juttu hyvin, ei tarvis enää niin jännittääkään. Toisaalta toissapäivänä mietin myös sitä, että haluaisin nähdä, mutta jos sun kanssa juttelisin, niin sitten vaan innostuisin siitä ja odottelisin vain seuraavaa näkemistä ja että nyt ei sopis innostua mistään. No onhan tässä joka tapauksessa keskittyminen on huonoa sotakeskustelun takia. Kai se ois piristävää ajatella jotain ihan muuta. Toisaalta tuntuu, että en enää osaa tehdä edes tulkintoja. Päättelen sitä tätä ja tuota ja vaikka mitä, vastakohtia. Oonkohan menettänyt unien näkemisen lahjankin. Tuntui nimittäin että yrititköhän vihjata jopa jostain sellaisesta, josta ennen näin unia. Onko se merkki, että ei ystävyyttä enää kiitos. Vai muuten halusit yrittää kertoa.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hyvää tasa-arvon päivää kaipaajille :) Tämähän on sikäli merkityksellinen päivä että palstatotuuden mukaan miehen pitää olla aina aloitteellinen niin tänään voi naisetkin olla :D
Tarjoa piirakkaa kymmenelle ensimmäiselle :) Lukuun ei sisälly mystiikkaa vaan mustikkaa. Rupes pullaa tekemään mieli ja hokasin että pakkasessa on mustikkaa, niinpä teen piirakkavuoallisen mustikkapiirakkaa :)
Kiitos samoin!
Joko on valmista? Porukka lähtökuopissaan kuovittelee...Öööö... ...taitaa olla nopeuskilpailu tämä. Oli 28 sentin vuoka käytössä ja ku vähä jäähty niin söin puolet siitä. Taidan iltapalaksi vielä syödä tuon toisen puolikkaan :)
Googlesta kattelin tuon ja tein sen mukaan. On tai enneminkin oli ihan hyvää:)
Valitse mikä tahansa resepti/ruoka, jossa mainitaan mummo ja onnistuminen on taattu (paitsi muusissa).
Älä sano:D
Silloin kun suolaisia piirakoita teen niin korvaan aina osan jauhoista mummonmuusi-jauheella koska maku ja rakenne paranee siten :)
Useimmilla tulee kuitenkin ikävä omaa mummoa, kun yrittää siitä valmisjauheesta taikoa muusia....
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin sinulle "kirjeen". Kerroin siinä kaiken, mitä jätin aiemmin sanomatta. Kirjoitin sen puhelimella ja mietin, olisinko lähettänyt sen messengerillä, mutta ennhän voi siellä pistää enää mitään. Sitten ajattelin, jos kirjoittaisin sen paperille ja lähettäisin postissa. Mutta en minä tehnyt sitäkään. Se taitaa olla itsekästä, että halusin tehdä niin. Jos haluaisit kuula minusta jtn niin kai olisit ottanut yhteyttä. Minun täytyy säilöä sinut johonkin muistojen kaappiin. Välillä vaan tuntuu että elämä ei ole mitään ilman sinua.
N -> M
Ota vain roheesti yhteyttä.
Ei kiinnosta toisten unia lukea, varsinkin kun ne ovat usein täysin sekoja. Hyppään aina niiden yli. En myöskään omia uniani tänne kerro.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Laita kaivattusi ja omasta nimestäsi, joka toinen kirjain.
a a a a a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N -> MOta vain roheesti yhteyttä.
Niin, pitäisi ehkä riskeerata sen verran. Ettei kaduta jälkeenpäin. Se vaan on niin pelottavaa..
Naapuria olen joskus treffailu 😅. Työkaveria en koskaan.