Mulla on 69 000€ tilillä ja huomenna tulee ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha (1655€), miten pärjään?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Pane ittees
Ei yllä.
Et mitenkään pärjää kun vika on korvien välissä.
Kuka pitää tuollaista määrää rahaa tilillä?
Vierailija kirjoitti:
Patjan allako pitäisi?
Kyllä sä tulet hyvin pärjäämään! Vai meinaatko kauan työttömänä olla?
Vierailija kirjoitti:
Käypä käyttörahaksi. Säästötilillä onkin sitten toinen summa ja sijoitettuna runsaasti enemmän.
Tuleva työtön.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen!!!
En hyppää, ku en tykkää uida järvessä.
Olet rikas. Itselläni 7000€ tilillä, saan 595€ Kelan työttömyystukea. Elän todella pihisti, en uskalla kuluttaa mitään, kun töitä en saa, ikää 61. Pelottaa tuleva hammasremontti, saan proteesin, se on kallis.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pitää tuollaista määrää rahaa tilillä? Minä pidin aika pitkään, ennen kuin inflaatio ja korot nousivat, jolloin maksoin lainani pois niillä rahoilla.
Hyvin. Jos pidät säästöt erillään ja sijoitat ne vaikkka indeksirahastoon.
Mulla tulis vuoden aikana säästöön 500000e. + muut sijoitukset, toinen mokoma. Mietin, että jos jäisi "eläkkeelle", kun tuo puoli miltsiä tulee täyteen.
Myisin auton ja tämän kämpän, ostaisin pienemmän, kompaktimman asunnon ja sitten elelisin ansiosidonnaisella ennen varsinaisia eläkepäiviä.
N54
Lähde tänne jäämerelle ongelle. Täällä me muutkin köyhät kalastellaan meritaimenta ja turskaa. On se kovassa leipä näinä pulan päivinä, muuta ainahan sitä on Ruijaan lähdetty kun on rahat käyneet vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patjan allako pitäisi?
Sijoittamalla tuo summa olisi viimeisessä viidessä vuodessa kasvanut jo kuusinumeroiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patjan allako pitäisi?
Sijoittamalla tuo summa olisi viimeisessä viidessä vuodessa kasvanut jo kuusinumeroiseksi.
Tai sit haihtunut olemattomiin.
Pane ittees