Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olenko minä se sinun toinen puolikas, nii kuin sanoit? 😮
Vierailija kirjoitti:
Juha. Saan lapsen.
Minäkin olen raskaana. Mitäs siihen sanot? t. Juha
Hyvää yötä Petra ♥️. Kauniita unia, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on kaunis ja ihana asia. Jotain josta miehet jäävät paitsi.
Kyllähän miehellekin voi sellaisen tehdä
Miehen orgasmi on lyhyt ja onneton. Aivan niinkuin miehen elin.
Et vaan osaa
Sinä vain kuvittelet osaavasi. Todellisuudessa et ole tuottanut kenellekään orgasmia ja et sitä itsekään ole kokenut. Itseasiassa et edes tiedä mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin sinulle "kirjeen". Kerroin siinä kaiken, mitä jätin aiemmin sanomatta. Kirjoitin sen puhelimella ja mietin, olisinko lähettänyt sen messengerillä, mutta ennhän voi siellä pistää enää mitään. Sitten ajattelin, jos kirjoittaisin sen paperille ja lähettäisin postissa. Mutta en minä tehnyt sitäkään. Se taitaa olla itsekästä, että halusin tehdä niin. Jos haluaisit kuula minusta jtn niin kai olisit ottanut yhteyttä. Minun täytyy säilöä sinut johonkin muistojen kaappiin. Välillä vaan tuntuu että elämä ei ole mitään ilman sinua.
N -> MOta vain roheesti yhteyttä.
Niin, pitäisi ehkä riskeerata sen verran. Ettei kaduta jälkeenpäin. Se vaan on niin pelottavaa..
Niin on! Rohkeutta silti.
Kiitos ❤️ minä yritän.
M on sellainen kirjain, jota meidän nimissämme ei esiinny lainkaan. Tulipahan nyt vain mieleen, kun jotkut laittoivat noita kirjainyhdistelmiään.
Naiselle kirjoitti:
Joskus postilaatikolle mennessäni, siellä on ollut joku sellainen kirje tai kortti, jonka olen hetken saattanut kuvitella olevan sinulta, rakas. Se mieletön tunnelataus, kun hetken ajattelee, että se voisi olla sinulta. Siitä tiedän sinun olevan sydämessäni niin syvällä. Tai sitten näen jossain sinua muistuttavan hahmon ja sydämeni syke kiihtyy ihan siitä syystä, että jos sinä olisitkin siinä. Ja se pettymys, kun et ollutkaan siinä vaan se oli joku muu. Miten joku voikin näin kovaa kolahtaa. Olet unohtumaton ja niin rakas. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Olen itse asiassa usein ajatellut, että laittaisin sinulle kirjeen tai kortin. Joko perinteisellä tai sähköpostilla. Taitaisi olla tunkeilevaa. Rakastan sinua.
Voisin kai sitä käydä kuitenkin huomenna kävelyllä, kaiken varalta ja vaikka vain ulkoilun vuoksi.
Olet onnellinen ja rakastettu. Mun kokemukset rakkaudesta rajoittuvat varhaislapsuuteen. Onnikin on ollut vain hetkittäistä ja ohimenevää. Tiedän en elä vanhaksi, sun tulevaisuus on turvattu. Erilaiset tiet. 💔
Kauniita unia käsittämättömän kauniille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä se sinun toinen puolikas, nii kuin sanoit? 😮
Riippuu keneltä kysyt ja missä on sanottu. Palapelisydämen jos sait jouluna, niin oot sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta toisten unia lukea, varsinkin kun ne ovat usein täysin sekoja. Hyppään aina niiden yli. En myöskään omia uniani tänne kerro.
Ei minuakaan kiinnosta varmaan 90% ketjun viesteistä ja hyppään yli, mutta ei ne mene minulla mitenkään tunteisiin enkä jaksa ilmoitella siitä mikä minua ei kiinnosta
mitä sitten juuri teit
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on kaunis ja ihana asia. Jotain josta miehet jäävät paitsi.
Kyllähän miehellekin voi sellaisen tehdä
Miehen orgasmi on lyhyt ja onneton. Aivan niinkuin miehen elin.
Et vaan osaa
Sinä vain kuvittelet osaavasi. Todellisuudessa et ole tuottanut kenellekään orgasmia ja et sitä itsekään ole kokenut. Itseasiassa et edes tiedä mikä se on.
Kuten jo todettua: et vaan osaa
Ja kunhan palsta seitsemän minuutin päästä sulkeutuu, voisin tehdä itselleni taas yhden!
Harmi kun ei ole miestä jolle tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Joskus postilaatikolle mennessäni, siellä on ollut joku sellainen kirje tai kortti, jonka olen hetken saattanut kuvitella olevan sinulta, rakas. Se mieletön tunnelataus, kun hetken ajattelee, että se voisi olla sinulta. Siitä tiedän sinun olevan sydämessäni niin syvällä. Tai sitten näen jossain sinua muistuttavan hahmon ja sydämeni syke kiihtyy ihan siitä syystä, että jos sinä olisitkin siinä. Ja se pettymys, kun et ollutkaan siinä vaan se oli joku muu. Miten joku voikin näin kovaa kolahtaa. Olet unohtumaton ja niin rakas. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Olen itse asiassa usein ajatellut, että laittaisin sinulle kirjeen tai kortin. Joko perinteisellä tai sähköpostilla. Taitaisi olla tunkeilevaa. Rakastan sinua.
Ei ole tunkeilevaa, laita postia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta toisten unia lukea, varsinkin kun ne ovat usein täysin sekoja. Hyppään aina niiden yli. En myöskään omia uniani tänne kerro.
Ei minuakaan kiinnosta varmaan 90% ketjun viesteistä ja hyppään yli, mutta ei ne mene minulla mitenkään tunteisiin enkä jaksa ilmoitella siitä mikä minua ei kiinnosta
mitä sitten juuri teit
sivu
Ilmoitinko millaiset viestit minua ei kiinnosta? En.
m a a s a a a l