Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pää hajoo. Ja kaiken takana on nainen.
Tuttu tunne. Mun takana on mies. Sulle annan neuvon: käänny 180 astetta. Itse en voi.
Ei tässä karkuun tarvitse juosta.
Kävelyillat ja -sillat on osa elämääni, mutta yksinäisiä ovat lenkkini. Olen aina ollut yksin. Jopa parisuhteissani olen aina jäänyt yksin. Se on varmaan tarkoitettu näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa seksii :/
Sitä nyt aina saa
Ei saa. Todella vähän olen elämässäni saanut, ja luultavasti siksi vinksahtanut.
Seksin saannin ja mielenterveyden välinen yhteys, onko sellaista
Todellakin! Säännöllinen seksi pitää naisen ojien välissä.
Vierailija kirjoitti:
saispa vastauksia
Mihin kysymyksiin haluat vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä ja ihana. ❤️ Toivottavasti viikonloppusi on ollut rentouttava. Olen täällä puhtaissa lakanoissa. Olisitpa sinäkin.
Olisin ihan mielelläni
Ajatuksissa kirjoitti:
Olen koko viikonlopun miettinyt, onko sopivaa laittaa sulle viestiä. Nyt on jo myöhäistä 🙈
Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Itse mietin viime viikolla kaksi päivää ja laitoin sen viestin.
En saanut vielä vastausta.
Sitä edelleen outellessa 😩
Odotan tämän meidän jutun etenemistä. En tiedä onko nyt sopiva aika, vaiko myöhemmin. Tiedän vain että haluan olla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin odottavasi. Mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä odotat tapahtuvaksi?
*Sanoit
Käytännössä sitä, että haluan viettää aikaa sinun kanssa ja jutella enemmän. Puhua puhelimessa ja kertoa mitä tunnen. Katsoa seuraako siitä mitään. Saanko vakuutettua, että sinut ainoastaan haluan. Tällaisia nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö minunkin ilmaista Mattilan tavoin mitä haluaisin? Ja mitä haluaisin antaa miehelle?
§
Joo lähetä kuva leveestä v%tustas.
Kylläpä täällä taas puhutaan rumasti toisille. Mikä ihmisiä vaivaa? Kyselee ihmettelevä kiltti ihminen
Itse hän aloitti. En käyttänyt Karitan sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Mun takana on mies. Sulle annan neuvon: käänny 180 astetta. Itse en voi.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurille ❤👣
Ajattelitko ihan tänne kävellä?
Joo, vähän mielessä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Että tulta päin. Joko sattuu ja hetken v*tuttaa, tai sit ei satu ja ei v*tuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö minunkin ilmaista Mattilan tavoin mitä haluaisin? Ja mitä haluaisin antaa miehelle?
§
Joo lähetä kuva leveestä v%tustas.
Ei pienellä ihmisellä voi olla levee, joten ei ole millä leveillä.
Kielenkäyttösi myös sen laatuista että jätän väliin.
Tahdikkaampia löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saispa vastauksia
Ensin olisi kiva tietää onko hän vapaa... -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus tekee aina selväksi, ettei halua pitkään mun kanssa jutella. Ihan vaan pakolliset, ja sitten kääntyy äkkiä poispäin. Aina ei viitsi edes tervehtiä, vaikka ihan pahki tulee vastaan. Eipä siinä mitään, vihje ymmärretty. Vielä kun sais sydämen ymmärtämään sen, minkä aivot on jo hiffanneet.
Minä käyttäydyn noin yhden työkaverin kanssa. Johtuu siitä, että tämä henkilö saa minun sukat pyörimään jaloissa. Se on kiusallista. En halua tuntea niin. Hänellä on puoliso kotona. Anteeksi.
Ja sivustaNo tuo on kyllä varma tapa saada se toinen vakuuttuneeksi siitä, että hänessä on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Minun kohdallani tuskin on kyse siitä, että tuolla toisella pyörisi sukat jalassa. Ennemminkin uskon, ettei hän pidä minua noteerauksen arvoisena. Olen alkanut siksi itsekin väistelemään. Turha tehdä itsestään tämän isompaa pelleä.
Et ole pelle. Voispa sua lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saispa vastauksia
Miksei tuotakin voi suoraan tiedustella? Sivu myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin odottavasi. Mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä odotat tapahtuvaksi?
*Sanoit
Käytännössä sitä, että haluan viettää aikaa sinun kanssa ja jutella enemmän. Puhua puhelimessa ja kertoa mitä tunnen. Katsoa seuraako siitä mitään. Saanko vakuutettua, että sinut ainoastaan haluan. Tällaisia nyt ainakin.
En taida olla kaivattusi, vaikka kuulostavat kyllä enemmän kuin hyvältä nuo toiveesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saispa vastauksia
Miksei tuotakin voi suoraan tiedustella? Sivu myös
Tiedätkö, kun tulee vastaan jotain niin upeaa, että alkaa ujostuttamaan ja on vaikea saada yhtään järkevää kysymystä muodostettua? -Tosi sivusta.
Hyvää yötä, tärkeä ja ihana. ❤️ Toivottavasti viikonloppusi on ollut rentouttava. Olen täällä puhtaissa lakanoissa. Olisitpa sinäkin.