Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No terveisiä nyt sitten, teille jotka olette hipaisseet mua kulkiessani:
Pirkko
Kalervo
Leena
Orvokki
Kaisu
Piia
Raija
Onerva
Pirjo
Maija
Matti
Markku
Mikael
Sakari
Leea
Olavi
Kauko
Juha
Juhani
Erkki
Timo
Sauli
Eeva
Liisa
Pentti
Teuvo
Seija
Suoma
Aino
Esko
Esa
Irma
Anneli
Helvi
Aune
Kimmo
Teemu
Heikki
Ismo
Anita
Jouni
Kai
Tellervo
Sirpa
Sari
Eija
Titta
Jaana
Erja
Päivi
Lotta
Heidi
Laura
Sini
Anne
Lahja
Jukka
Pekka
Mikko
Senja
Harri
Minna
Tuula
Julia
Vesa
Saara
Riikka
Elisa
Milla
Sami
Eino
Pasi
Inka
Sanni
Lassi
Lauri
Terho
Reijo
Jari
Jussi
Kari
JormaKerrankin nimeni löytyy palstalta 🤩🤩🤩🤩[/quote
Noinkin pitkä lista, eikä nimeäni löydy 😲[/quote
Ei minunkaan. T. Milka
Onko huudeltu täällä? Oman kaivattuni nimi ei ole tuossa, vaikka olen sen tänne laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle Miehelle iltalaulu😘
Kiitos rakas!
Ole hyvä! Tykkäsitkö?
Missä nysväsit eilen?Yritin törmätä sinuun ulkona.
No jaa, sen verran olin ulkona, että päädyin töistä kotiin kulkematta minkään kuppilan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet juuri nyt?
Sängyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelut alkaa oleen taas sitä luokkaa että hyvää yötä!
Rakastan sua beibe
Samoin 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut saada mut, mutta hukkasit tilaisuutesi. Nyt on jo liian myöhäistä.
Joo, olin sinuun ihastunut. Siitä on kuitenkin jo lähes vuosi. Koeta päästä eteenpäin 😘
Onnea egosi kanssa. Tästä on kuitenkin paljon alle vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet juuri nyt?
Sängyllä
Kuvailepa mitä teet siellä? Jos liian K18-matskuu, niin laita minulle privana, niin ei kaikkien tarvitse lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin kaivattuni tänään. Työkaverin kautta sattumalta selvisi, että kaivattuni oli heinäkuussa 2020 kuvannut minua zoomilla avoimesta ikkunasta kotonani ollessa. Näytti kuviakin. Minä kotonani, terassilla ja kotirauhan piirissä kylpytakissani ja alusvaatteissa. Tässä nyt mietitään jatkoa.
Yllätyin kuvien tasoa!
Sehän on kuin kiikari, jolla voi tosiaan vakoilla toisen reviirille ja vielä ikuistaa.Anteeksi mutta jos työkaverisi näytti kuvia niin herää kysymys kuka on oikeasti ottanut kuvat. Tuskinpa kaivattusi niitä antaisi jollekin eteenpäin. Ettei olisi vaan kyseessä tilanne jossa sinua yritetään kusettaa.
Kuulostat mieheltä, joka salakuvaa naistuttujensa perseitä.
Sinä taas kuulostat mielenvikaiselta trollilta ja tyypiltä joka tuollaista voisi harrastaakkin. Sairas yksilö.
Menikö tunteisiin, koska itse harrastat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka harvinainen olet? En halua menettää sinua, ei ole ketään samanlaista ja usko, kun sanon, että olen tavannut monia ihmisiä. En ole epätoivoinen tai läheisriippuvainen tai mitään muutakaan mitä tälläkin palstalla tarjotaan. Yksinkertaisesti sinä olet minulle se uniikki yksisarvinen, josta olen haaveillut koko elämäni. Sanoin, että saat ottaa yhteyttä, vaikka 10 vuoden päästä. Se ei muutu, eikä minun tunteeni muutu. Usko pois.
Ja voi miten ihana olisi omia tämä, mutta…
Kenelle kirjoitat? Olisi kohtuullista hieman vihjata.
Mä ainakin olisin mielelläni erään Miehen kulta.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko laittaa töpinäksi niin ehdittäisi tehdä vauva ennen kuin oon liian vanha siihen.
Kyllä vain.
Haluaisin kertoa sinulle, mitä näin eilen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoa sinulle, mitä näin eilen.
Kerro!
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaatko työpaikan kollegaa?
Kyllä! Ja hän on huomannut sen? Eikö niin?
Gallup: mitkä ovat mahdollisuutesi lähentyä tai tutustua paremmin kaivattusi kanssa? Vai jääkö kaikki tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka harvinainen olet? En halua menettää sinua, ei ole ketään samanlaista ja usko, kun sanon, että olen tavannut monia ihmisiä. En ole epätoivoinen tai läheisriippuvainen tai mitään muutakaan mitä tälläkin palstalla tarjotaan. Yksinkertaisesti sinä olet minulle se uniikki yksisarvinen, josta olen haaveillut koko elämäni. Sanoin, että saat ottaa yhteyttä, vaikka 10 vuoden päästä. Se ei muutu, eikä minun tunteeni muutu. Usko pois.
Ja voi miten ihana olisi omia tämä, mutta…
Kenelle kirjoitat? Olisi kohtuullista hieman vihjata.
Mä ainakin olisin mielelläni erään Miehen kulta.
Tämä meni valitettavasti vaalealle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke auttaa toivottomaan, järjettömään ja yksipuoliseen rakastumiseen? 😭
🤗🌷⚘🐦
Linnun laulu, vähän helpotusta? 😌
Mies yllätti Rauhan mielen, rakensi yhteyden joka janoaa yhteen kietoutumisen.
🦀👭🏼🦄🌱🌻🐝🍩🥘🙃😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaatko työpaikan kollegaa?
Kyllä! Ja hän on huomannut sen? Eikö niin?
😳voisko olla?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitkä ovat mahdollisuutesi lähentyä tai tutustua paremmin kaivattusi kanssa? Vai jääkö kaikki tähän ketjuun?
Nykyisen kaivattuni kanssa tutustumme koko ajan paremmin. Näemme päivittäin, mutta eihän me näistä sattuneesta syystä puhuta. Vai mitä kultsu? Eiköhän me osuta huomennakin yhtä aikaa pihalle 😉 Jostain syystä tuntuu ettei jää tähän ketjuun. Aiempi kaipaus jäi ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei liikkumatilaa. Juuri kuten sanoit: kaikki jää ketjuun.