Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8301/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaipaatko työpaikan kollegaa?

Jooh.

t. L.

Vierailija
8302/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosisairaudet on kyllä yleistyneet nykyään valtavasti. On me kaipausketjulaiset. Sitten on rokotevastaiset, jotka uskoo että rokotteessa on joku siru tai se on suunniteltu tappamaan. On ne, jotka uskoo ettei koko koronaa ole olemassakaan. On ne, jotka uskoo että valtamedia valehtelee kaikesta. On ne, jotka uskoo että koko sota on pahan koronatilanteen peittelemiseksi suunniteltu juttu. On ne, jotka uskoo että Venäjän  Suomen valloitus on ennustettu jo 80-luvulla ja tapahtuu nyt. On ne, jotka uskoo hopeavesien ja muiden ihmetuotteiden parantavaan voimaan. On enkeleihin uskovat ja enkelikortteja nostelevat. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Onkohan nykyään vuonna 2022 montaakaan täysin tervejärkistä enää jäljellä.

Ei nuo ole psykoosisairauksia, vaan uskomuksia. (Paitsi kaipausketjulaisuus) Uskomuksia jonka jakavat useat ihmiset, joten silloin ei puhuta psykooseista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8303/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla noi ihastukset vaihtuu tiuhaan tahtiin.

Jaha jaha, jollain on mustat sukat. Kuule, elämä on lyhyt. Täytyy vain mennä seuraavaan junaan, jos ensimmäisestä myöhästyy eikä hypätä sen alle.

Ei yhden ihastuksen perään kannata jäädä itkemään. Varsinkaan, jos ei saa minkäänlaista vastakaikua. Elämä jatkuu❤️👉

- sivusta

Vierailija
8304/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää kätee tai kädellä humppa. T.Hanuri

Vierailija
8305/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Elina, mutta mun sukunimi ei ala noin

No varmaan on Suomessa muutama muukin Elina. Ei ollu sitten sulle

Selvähän se ettei ollut mulle, mutta jospa joku täällä kaipaisi minuakin

Minä, kaipaan sua.

Vierailija
8306/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha jaha, jollain on mustat sukat. Kuule, elämä on lyhyt. Täytyy vain mennä seuraavaan junaan, jos ensimmäisestä myöhästyy eikä hypätä sen alle.

Ei yhden ihastuksen perään kannata jäädä itkemään. Varsinkaan, jos ei saa minkäänlaista vastakaikua. Elämä jatkuu❤️👉

- sivusta

Juuri näin. 😊

Vierailija
8307/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päivä, kun minä avaan tietopankkini ,,:,,

Minäpä olen päättänyt pitää tietopankkini 🤫

Vierailija
8308/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut alkaa oleen taas sitä luokkaa että hyvää yötä!

Vierailija
8309/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosisairaudet on kyllä yleistyneet nykyään valtavasti. On me kaipausketjulaiset. Sitten on rokotevastaiset, jotka uskoo että rokotteessa on joku siru tai se on suunniteltu tappamaan. On ne, jotka uskoo ettei koko koronaa ole olemassakaan. On ne, jotka uskoo että valtamedia valehtelee kaikesta. On ne, jotka uskoo että koko sota on pahan koronatilanteen peittelemiseksi suunniteltu juttu. On ne, jotka uskoo että Venäjän  Suomen valloitus on ennustettu jo 80-luvulla ja tapahtuu nyt. On ne, jotka uskoo hopeavesien ja muiden ihmetuotteiden parantavaan voimaan. On enkeleihin uskovat ja enkelikortteja nostelevat. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Onkohan nykyään vuonna 2022 montaakaan täysin tervejärkistä enää jäljellä.

Ei nuo ole psykoosisairauksia, vaan uskomuksia. (Paitsi kaipausketjulaisuus) Uskomuksia jonka jakavat useat ihmiset, joten silloin ei puhuta psykooseista.

Eivätkä ne edes ole yleistyneet, sosiaalinen media ja tämä koko internet jonka yhdessä luomme, läväyttää ne kaikki uskomukset vain yhtä aikaa esille. Tervejärkisyyden määritelmäkin vaihtelee riippuen siitä keneltä kysyt asiasta, salaliittoteorioista elämänsisältönsä ammentaville vain epäilevät ovat terveen kirjoissa.

Vierailija
8310/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelut alkaa oleen taas sitä luokkaa että hyvää yötä!

Rakastan sua beibe

Vierailija
8311/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle Miehelle iltalaulu😘

Kiitos rakas!

Vierailija
8312/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sivusta

Juuri näin. 😊

eivätköhän ne  etene hhelposti joilla ei ole tunteita kaipaajaa kohtaan kun taas se kaipaaja on tunteidensa vanki kuka mitenkin kauan

että turha neuvoa

Vierailija
8313/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sivusta

Minä jään. Ei ole toista samanlaista.

Vierailija
8314/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauniisti aurinko paistaa ja sulattaa roudan maan, kuin sinä sanoilla ja katseilla saat minut jälleen tuntemaan.

Jokainen säde maahan osuessa tekee maan alle hieman taikojaan, kuin sanoilla saat mut hehkumaan.

Yhdessä lämmön ja taikojen ne puskevat uuden planttusen, kuin tukemalla ja luottamalla huomasin löysin palasen.

Rauhassa kasvaa kukka kohti kaunista ja hyvää huolta aurinko veden kanssa pitää, kun pääsisi lähellesi saisimme toisiamme hyvänä pitää.

Josko planttuni mun vai tietäisi, olisin onnellinen kanssasi. Rauhoitat ja kuuntelet, mutta taidan olla vain himosi. Mutta nyt olen todella kipeä. Yötkin samalla toivotan.

Minä tälläisen sinulle tänän rustasin. Josko kuumeen piikkiin pistäisin. Yllätän aina itsenkin kuinka lähellesi kaipaisin. Rohkeasti nyt jo ratkaisisin.🦄🌱

Vierailija
8315/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rakas!

Ole hyvä! Tykkäsitkö?

Missä nysväsit eilen?

Vierailija
8316/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rakas!

Ole hyvä! Tykkäsitkö?

Missä nysväsit eilen?

Yritin törmätä sinuun ulkona.

Vierailija
8317/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?

En tiedä. Lapsuudenperheellään oli Fiat.

Vierailija
8318/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miia 😘

Marko 😘

Vierailija
8319/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?

En tiedä. Lapsuudenperheellään oli Fiat.

Oi, meidän kermanvaalea peltoautoksi päätynyt kirppu, jolla useampihenkinen perhe reissusi Suomessa, mukulat kinastellen takapenkillä sekä kysellen koska ollaan perillä.

Vierailija
8320/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke auttaa toivottomaan, järjettömään ja yksipuoliseen rakastumiseen? 😭

🤗🌷⚘🐦

Ketju on lukittu.