Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8281/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis T. ootko täällä?

Mä olen, vaikken tunnusta.

Vaan kuka on se oikea? 😏

Minä en ole oikea kenellekään.

Sama täällä, mutta ei haittaa. Kunhan saisin kokea edes kunnon romanssin ja molemminpuolisen rakastumisen, sen tuoman seksin ym.

Voisi kestää vaikka pari kuukautta tuo, niin voisin kuollla onnellisena.

Tuollaisen parin kuukauden romanssin saaminen on äärimmäisen vaikeaa.

Vierailija
8282/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin kaivattuni tänään. Työkaverin kautta sattumalta selvisi, että kaivattuni oli heinäkuussa 2020 kuvannut minua zoomilla avoimesta ikkunasta kotonani ollessa. Näytti kuviakin. Minä kotonani, terassilla ja kotirauhan piirissä kylpytakissani ja alusvaatteissa. Tässä nyt mietitään jatkoa.

Yllätyin kuvien tasoa!

Sehän on kuin kiikari, jolla voi tosiaan vakoilla toisen reviirille ja vielä ikuistaa.

Anteeksi mutta jos työkaverisi näytti kuvia niin herää kysymys kuka on oikeasti ottanut kuvat. Tuskinpa kaivattusi niitä antaisi jollekin eteenpäin. Ettei olisi vaan kyseessä tilanne jossa sinua yritetään kusettaa.

Jos harrastaisin kotirauhan rikkomista en jakaisi raskauttavaa todistusaineistoa saatika edes kertoisi touhuistani kenellekään koska sillä voisi olla seuraukset. Että todellakin suhtautuisin epäilevästi tuollaisiin viestintuojiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta terveiset kauniille sopankeittäjälle.

Vierailija
8284/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha***❤️Ma***

Maria.

Vierailija
8285/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuuta, kaipuuta ja aina vain kaipuuta. Milloin jotakin muuta?

Vierailija
8286/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut saada mut, mutta hukkasit tilaisuutesi. Nyt on jo liian myöhäistä.

No se on niinku voi voi. Jos noin löysässä on kiinnostus, niin parempi onkin että näin kävi.

Niin minustakin. Tukehtukoon kyyneleisiinsä.

Vierailija
8287/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut saada mut, mutta hukkasit tilaisuutesi. Nyt on jo liian myöhäistä.

No se on niinku voi voi. Jos noin löysässä on kiinnostus, niin parempi onkin että näin kävi.

Kyyneleisiinsä? Vai kenties kyyneleihinsä?

Vierailija
8288/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin kaivattuni tänään. Työkaverin kautta sattumalta selvisi, että kaivattuni oli heinäkuussa 2020 kuvannut minua zoomilla avoimesta ikkunasta kotonani ollessa. Näytti kuviakin. Minä kotonani, terassilla ja kotirauhan piirissä kylpytakissani ja alusvaatteissa. Tässä nyt mietitään jatkoa.

Yllätyin kuvien tasoa!

Sehän on kuin kiikari, jolla voi tosiaan vakoilla toisen reviirille ja vielä ikuistaa.

Luulen, että suurin osa naisista ei tajua, että heidänkin tuttavamiehissä on paljon salakuvaajia.

Vierailija
8289/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Kaipaatko työpaikan kollegaa?

Vierailija
8290/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kuvien tasoa!

Anteeksi mutta jos työkaverisi näytti kuvia niin herää kysymys kuka on oikeasti ottanut kuvat. Tuskinpa kaivattusi niitä antaisi jollekin eteenpäin. Ettei olisi vaan kyseessä tilanne jossa sinua yritetään kusettaa.

Jos harrastaisin kotirauhan rikkomista en jakaisi raskauttavaa todistusaineistoa saatika edes kertoisi touhuistani kenellekään koska sillä voisi olla seuraukset. Että todellakin suhtautuisin epäilevästi tuollaisiin viestintuojiin.

Jotain epäilyttävää selkeästi kuitenkin harrastat.

Vierailija
8291/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyneleisiinsä? Vai kenties kyyneleihinsä?

Vaikka kuule molempiin.

Vierailija
8292/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E.

Vierailija
8293/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista 🥺

Vierailija
8294/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää rauhassa, mutta min ä sydän E. Kivaa iltaa muillekin. Minulla hyvä ilta

😭😭😭

Vierailija
8295/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä, kun minä avaan tietopankkini ,,:,,

Vierailija
8296/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä jo ajattelen, etten kaipaa, ja sitten taas näen hänet, ja koko keho menee ihan sekaisin. Jos en pitäisi työpaikastani, niin lähtisin varmaan muualle.

Vierailija
8297/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ja olisin saattanut mennä jo asiaan, jos ei olisi työpaikka. 

Vierailija
8298/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kuvien tasoa!

Luulen, että suurin osa naisista ei tajua, että heidänkin tuttavamiehissä on paljon salakuvaajia.

Mä oon törmännyt Tinderissä mun kaivattuni oloiseen henkilöön. Puolialaston kuva, jossa oli pelkät housut jalassa, alaviistosta otettu kuva. Oli sama ammatti ja paikkakunta. Parivuode erillisillä sängyillä ja kuulemma seksiseuraa etsi. En tiedä oliko itse luonut profiilin vai oliko joku jolle kuvan oli lähettänyt luonut hänen kuvallaan profiilin.

Vierailija
8299/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin sinuun ihastunut. Siitä on kuitenkin jo lähes vuosi. Koeta päästä eteenpäin 😘

Vierailija
8300/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla noi ihastukset vaihtuu tiuhaan tahtiin.

Jaha jaha, jollain on mustat sukat. Kuule, elämä on lyhyt. Täytyy vain mennä seuraavaan junaan, jos ensimmäisestä myöhästyy eikä hypätä sen alle.

Ketju on lukittu.