Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8041/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi

On, mutta aika vähän. Kaikki heistä ovat parisuhteissa ym ja niin kiireisiä, että tunnen yksinäisyyttä.

Tähän kun lisää sen tosiasian, että kaivattuni ei edes kommunikoi enään kanssani ja muutenkin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa minulle, niin onko ihme jos on surullinen.

Se ei halua puhua sulle, kun sä sanot enään. Ihan sivusta

Vierailija
8042/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaaka täräyttää pajatsostaan sen jättipotin, että ujoja ei kunnioiteta riittävästi eivätkä ujot enää itsekään halua "leimautua" ujoiksi tai hiljaisiksi vaikka se on hyvä ominaisuus muiden ominaisuuksien joukossa. Se on vähän niinkuin kieltäisi itseltään olemassaolon ja eläisi valheessa.

Ujoudessa ei tosiaan ole mitään huonoa, etenkin jos järjestelee elämänsä ujolle sopivaksi eikä esim. hankkiudu työhön, jossa siitä on haittaa.

Itse olen aika rohkea ja ujo lähinnä vain ihastuessani, mutta minua kiinnostaa yleensä enemmän ne porukan hiljaiset kuin äänekkäät.

Ei äänekkyydessäkään mitään huonoa ole - useat kaverini ovat sellaisia, mutta en kiinnostu samalla tavalla äänekkäästä kuin jostain hiljaisemmasta ja vetäytyvämmästä tyypistä.

Juu ja anteeksi🙊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi

On, mutta aika vähän. Kaikki heistä ovat parisuhteissa ym ja niin kiireisiä, että tunnen yksinäisyyttä.

Tähän kun lisää sen tosiasian, että kaivattuni ei edes kommunikoi enään kanssani ja muutenkin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa minulle, niin onko ihme jos on surullinen.

Kirjoitin tuon "enään" ihan tahallani...

Vierailija
8044/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut jättää ne yhdet viestit kirjoittamatta, mutta alkoi harmittaa kun täällä on esiinnytty minuna ja maalattu kuvaa, että olisin sadistinen ja tiedän sen häneen ainakin jossain välissä uponneen. Tuntuu epäreilulta, että anonyymisti voidaan toinen ihminen pilata toisen silmissä. Kiusaamista joka kohdistuu kahteen ihmiseen. Ja kyllä tällaista oikeasti tapahtuu ennen kuin ehditte palstaharhaa huutaa.

Vierailija
8045/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Oletko koskaan katunut tänne kirjoittamaasi viestiä?

Olen.

Vierailija
8046/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä kiva nähdä🥰

Vierailija
8047/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten surullinen tunne tuli viikosta, yksin ajatusten kanssa kyseenalaistan kaiken mitä olemme rakentaneet. Josko lopulta olen vain räsynukke jota himoitaan, halutaan ja lopulta nurkkaan nakataan. Rikkoutuminen on lopulta väistämätöntä jos hiljenet kirjoitusten kautta ja sanasi kaikki ovat olleet huumoria. Yhdeksi ajattelin joskus toisiimme kietoutuvan, mutta sinulla on mahdollisuus teoilla rakentta, mutta älä roikota.

Oliko tärkeälle?

Ei ollut. En tunne itseäni himoituksi. Mietin onko minulle.

Se tärkeälle <3 kirjoittava.

Miestä jolle kirjoitin olen monesti sanonut tärkeäksi🌻🐝

Vierailija
8048/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako vielä luottaa tulevaan?

Vierailija
8049/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako vielä luottaa tulevaan?

Paremmin kuin menneeseen.

Vierailija
8050/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että työkaverisi vihaavat minua? Tai vähintään pitävät pilkkanaan ja nauravat selän takana hyväuskoisuudelleni. Varmaan sinäkin ajattelet samalla tavalla.

No en todellakaan ajattele. Miten ajattelet että vihaavat sinua? Ei sinua kukaan voi vihata

On vain sellainen tunne. He käyttävät kiltteyttäni hyväkseen ja kohtelevat huonompiarvoisena.

Toivottavasti luulet vain. Olet ihana ja kultainen ja kaikinpuolin miellyttävä ihminen. Miten kukaan voisi vihata sinua? Sun lähellä tulee aina hyvä fiilis. Voibettä kun voisin halata sua tiukasti.

Kiitos sanoistasi. Useimmiten en tunne olevani kovin toivottu ihminen missään. Saat halata milloin vain.

Vierailija
8051/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

❤️ Sinulle. Niinhän se on, että tässä maassa on paljon yksinäisiä. T. Ap

Vierailija
8052/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuon "enään" ihan tahallani...

Hmmmm, ok, jos sanot niin. Mitäs pahaa olet sitten mennyt tekemään, ettei kaivattu enää kommunikoi kanssasi?

Vierailija
8053/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ei katso ikää ja parisuhteessakin voi olla yksinäinen.

Vierailija
8054/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

❤️ Sinulle. Niinhän se on, että tässä maassa on paljon yksinäisiä. T. Ap

Kiitos. ❤

Vierailija
8055/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salo onpi paska kaupunni. Siitä huolimatta terveisiä sinne paskalaan nimeltä Salo.

Vierailija
8056/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitas nytkin hengailla yhdessä.

Vierailija
8057/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitas nytkin hengailla yhdessä.

Laita viestiä, ni tuun hengaa sun kans

Vierailija
8058/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on surullinen olo 'epäilyistä'. Huomaat epävarman oloni, mutta et ole valmis tekemään mitään sitä helpottaaksesi. Sitä en ymmärrä. Et ole oikein koskaan tainnut ymmärtää kuinka paöjon minuun on se eoätietoisuus ja vastaamattomuus sattunut.

Vierailija
8059/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että työkaverisi vihaavat minua? Tai vähintään pitävät pilkkanaan ja nauravat selän takana hyväuskoisuudelleni. Varmaan sinäkin ajattelet samalla tavalla.

No en todellakaan ajattele. Miten ajattelet että vihaavat sinua? Ei sinua kukaan voi vihata

On vain sellainen tunne. He käyttävät kiltteyttäni hyväkseen ja kohtelevat huonompiarvoisena.

Toivottavasti luulet vain. Olet ihana ja kultainen ja kaikinpuolin miellyttävä ihminen. Miten kukaan voisi vihata sinua? Sun lähellä tulee aina hyvä fiilis. Voibettä kun voisin halata sua tiukasti.

Kiitos sanoistasi. Useimmiten en tunne olevani kovin toivottu ihminen missään. Saat halata milloin vain.

Kumpa saisinkin häntä halata milloin vain. Halaisin monta kertaa päivässä ja muutenkin osoittaisin hänelle sen, kuinka paljon häntä rakastan.

Vierailija
8060/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on surullinen olo 'epäilyistä'. Huomaat epävarman oloni, mutta et ole valmis tekemään mitään sitä helpottaaksesi. Sitä en ymmärrä. Et ole oikein koskaan tainnut ymmärtää kuinka paöjon minuun on se eoätietoisuus ja vastaamattomuus sattunut.

Jatkan, että jos minä olisin kohdellut sinua samoin, et todellakaan olisi tässä odottelemassa ja rakkaudentunnustuksia jakelemassa.

Ketju on lukittu.