Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntui kun näit merkkejä siitä, että olen rakastunut sinuun. Näin jälkeenpäin ajateltuna niitä oli paljon… Miehelle
Yhtäaikaa täynnä riemua, mutta myös surua molempien puolesta.
Voin tunnustaa, että rakastan sinua yhä. Kaipaan joskus hetkiä, kun värit loistivat kirkkaammin ja musiikki soi kauniimmin, kun näimme jatkuvasti. Mitä tunnet minua kohtaan nykyään? Ap
Aurinkoista päivää sinulle, rakkaani ja aurinkoni. Olet niin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää sinulle, rakkaani ja aurinkoni. Olet niin rakas.
Mikä hänessä tekee sinulle noin rakkaan?
Vierailija kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️
Voi kulta!
Oletkohan estänyt mut jotenkin kun en enää näe kuulumisiasi. Eikä mun viestitkään tavoittaneet sua kovin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkälainen auto kaivatullasi/ihastuksellasi on?
Paha, ei pysty.
Mut vastaan silti että Volvo.
Minkä värinen Volvo?
Vierailija kirjoitti:
Oot nainen hunajata mulle.
Kiitos. Ois hunajata sulle...😏
luottopakille.
Vierailija kirjoitti:
mitä yössä tapahtuu, se yöhön jää. n-m
mitä palstalla tapahtuu, se ei palstalle jää ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä yössä tapahtuu, se yöhön jää. n-m
mitä palstalla tapahtuu, se ei palstalle jää ;)
Sitä toivon. 😘
Juu, ei se jää mies. Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan. 😉
Kuvittelin eilen, että hän oli yhtäkkiä palannut takaisin kuvioihin. Erehdyin, koska yksi toinen nainen näytti vähän häneltä, pimeällä. Kuvittelin, etten enää välittäisi mutta huomasin, että olen yhä täynnä vihaa ja katkeruutta. En tiedä, miten edes selvisin silloin. Miten pystyin katsomaan teidän kuherteluanne. Miten pystyisin unohtamaan? Mikä auttaa pääsemään eroon pakkoajatuksista?
P.S. lätkässähän mä oon. Mutta senhän tiedätkin jo.
❤😎
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tasa-arvon päivää 💕
Kiitos, samoin! Minna on yksi esikuvistani.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Laita tämä suoraan hänelle 👍.
Aivan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei voi olla minulle, koska meissä on enemmän samaa kuin eroavaisuuksia.
Täysin turha yleistää kaikkea yhteen nippuun. Mieheni ei koskenut minuun vuosiin. Olin aivan rikki. Nyt minulla on oikeus saada myös sitä, mitä haluan, mitä olen halunnut ja tarvinnut, henkisesti ja fyysisesti. Tunnen voivani hengittää taas. Ulkopuolisten moralisoijien on turha siihen puuttua.