Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Taisi lähteä jo pois ...... - Sivusta kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Kerro vielä mitä sellaista olit tehnyt mikä liittyi minuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sitten tässä.
Sepä mukavaa. Mikään ei ehtinyt edes alkaa... 😁
Asia harvinaisen selvä. Se mikä viheltäen tulee, se laulaen menee.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
No osa kyllä pakostikin liittyy, mutta kaiken muun olen tiennyt koko ajan. Miksi luulit muuta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli varmaan minulle. Anteeksi että olen ollut rasittava. Korjaan asian nyt oikeasti ja yritän muuttua näkymättömäksi.
🥺💔
Mikään mitä jatkossa mahdollisesti kirjoitan ei sitten ole enää sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei se jää mies. Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan. 😉
Hyvää alamäkeä teille 🤣
Liukumäki, josta päädytään lämpimään veteen lillumaan ja nauttimaan elämästä
Petterille terkkuja Vantaalle kuninkaankartanon suunnille 🍿
Ei vieläkään.
Ei sinulla ollut edes statusta, olisi ihan hävettänyt esitellä sinut omalle lähipiirilleni. Onneksi pääsin sinusta eroon, takiainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sitten tässä.
ja nyt se on täällä
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ollut edes statusta, olisi ihan hävettänyt esitellä sinut omalle lähipiirilleni. Onneksi pääsin sinusta eroon, takiainen.
Trollilla taas mielikuvitus lentää
Vierailija kirjoitti:
No on edelleen pieni rooli, mutta luulin että enemmänkin merkitystä. Luulo ei ole tiedon väärti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntui kun näit merkkejä siitä, että olen rakastunut sinuun. Näin jälkeenpäin ajateltuna niitä oli paljon… Miehelle
Yhtäaikaa täynnä riemua, mutta myös surua molempien puolesta.
Voin tunnustaa, että rakastan sinua yhä. Kaipaan joskus hetkiä, kun värit loistivat kirkkaammin ja musiikki soi kauniimmin, kun näimme jatkuvasti. Mitä tunnet minua kohtaan nykyään? Ap
No, käyn edelleen monta kertaa viikossa lukemassa tätä ketjua. En varmuudella normaalisti kävisi tällaisessa paikassa ikinä eli kertonee jotakin. Käyn, vaikka aina käydessä aion olla enää jatkossa käymättä.
Luulen, että tiedostat tämän hyvin, mutta kun täällä vaikuttaisi useampikin kirjoittaja tunnistavan jokaisen tekstin itselleen, niin älä tämän perusteella tee johtopäätöksiä oikeassa elämässä. Tuskin tiedämme toisistamme mitään todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Uudet tuulet puhaltaa..
Uudet tuulet eivät puhalla vaan aina lounatuulet, kun hänestä on kyse. Vaikka tulisi mitä väliin, tämä ei muutu.
Olet minua järkevämpi. Olen aina ihaillut älyäsi. Olet oikea aarre.