Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ollut edes statusta, olisi ihan hävettänyt esitellä sinut omalle lähipiirilleni. Onneksi pääsin sinusta eroon, takiainen.
Loistavasti kirjoitit, laita tämä suoraan hänelle. Ihan hirveitä tuollaiset ahdistelijat.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät on aatokset kun sulaa nietokset
🌞
🌷🌷🌷🌷
☘️🍀☘️☘️🍀🍀☘️🍀☘️🍀☘️
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ei jatkossa enää nähdä. Mikä helpotus.
Minä tulen ainakin tekemään kaikkeni etten törmää enää kaivattuuni. Sen erran tullut mokattua. Hyvin nopeasti katoan paikalta, jos tulee jossain vastaan. En oikein usko että kohtaamme, koska välimatkaakin niin paljon.
Iltapäivähali söpölle yh-äidille 🤗
Totta. Tulevaisuudessa meidän näkemiset tulee harvenemaan entisestään.
Ei kannata kuvitella itsestään liikoja. 1 Mies miljoonasta sopii kanssani suhteeseen 😊. Ehkä 2 miljoonasta saa sukat pyörimään jaloissani. Ei pelkoa, että alkaisin ketään ahdistelemaan 😅
En tavaraa ma tarvii lain, ainoastaan rakkautta ja lämpöä vain.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Kyllä on kylmää, nyt olisi kyllä parasta antaa muutama tarkempi vinkki kenestä puhut. Muuten omimme tuon itsellemme, liian monet itseni mukaan lukien.
Ps erilaiset lähtökohdat, mutta silti niin sopivia toisillemme, näin minä sen näen.
Hyvää tasa-arvon päivää kaipaajille :) Tämähän on sikäli merkityksellinen päivä että palstatotuuden mukaan miehen pitää olla aina aloitteellinen niin tänään voi naisetkin olla :D
Tarjoa piirakkaa kymmenelle ensimmäiselle :) Lukuun ei sisälly mystiikkaa vaan mustikkaa. Rupes pullaa tekemään mieli ja hokasin että pakkasessa on mustikkaa, niinpä teen piirakkavuoallisen mustikkapiirakkaa :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Kyllä on kylmää, nyt olisi kyllä parasta antaa muutama tarkempi vinkki kenestä puhut. Muuten omimme tuon itsellemme, liian monet itseni mukaan lukien.
Ps erilaiset lähtökohdat, mutta silti niin sopivia toisillemme, näin minä sen näen.
Miksi omisit sen itsellesi? Ei takuulla ole sulle tai kenellekään täällä, luultavasti tulkitaan sen sisältökin ihan eri tavoin lukijasta riippuen.
Sopisi, kyllä, mutta tietenkään ei ole hän. Ei hän pitäisi minua niin vihjeettömänä, että kävisi täällä kertomassa tuollaisia itsestäänselvyyksiä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.
Olen ekasta lauseesta samaa mieltä hänen kanssaan. Kaikesta muusta en. Olen hyvä piiloutumaan. Ja kiertämään. Hänellä on myös samat vahvuudet 😊
Vierailija kirjoitti:
Olet minua järkevämpi. Olen aina ihaillut älyäsi. Olet oikea aarre.
Minun älyni on yhtä ohutta kuin lähimarketin halvimman wc-paperin yhden arkin paksuus. Ajattelen höttöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan mies tähän sen ex-naisesi nimi, ei muut ketjun naiset turhaan mieltänsä pahoita sun viestistä. Ovat kuitenkin vielä treffeille lähdössä näin lauantai-iltana. No?
Vierailija kirjoitti:
T💖M
Ei koskaan.
Ensi viikolla herkutellaan taas Mies 🤩. Saat olla onnellinen , että pidän sinusta. En minä kaikkia huomioi.
Voisimmeko rakastella, vaikka vain kerran? Tekisi mieli sinua.. Miehelle
Hyvä kun ei jatkossa enää nähdä. Mikä helpotus.