Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
781/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei jatkossa enää nähdä. Mikä helpotus.

Vierailija
782/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ollut edes statusta, olisi ihan hävettänyt esitellä sinut omalle lähipiirilleni. Onneksi pääsin sinusta eroon, takiainen.

Loistavasti kirjoitit, laita tämä suoraan hänelle. Ihan hirveitä tuollaiset ahdistelijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimät on aatokset kun sulaa nietokset

🌞

🌷🌷🌷🌷

☘️🍀☘️☘️🍀🍀☘️🍀☘️🍀☘️

Vierailija
784/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun ei jatkossa enää nähdä. Mikä helpotus.

Minä tulen ainakin tekemään kaikkeni etten törmää enää kaivattuuni. Sen erran tullut mokattua. Hyvin nopeasti katoan paikalta, jos tulee jossain vastaan. En oikein usko että kohtaamme, koska välimatkaakin niin paljon. 

Vierailija
785/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivähali söpölle yh-äidille 🤗

Vierailija
786/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tulevaisuudessa meidän näkemiset tulee harvenemaan entisestään.

Vierailija
787/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuvitella itsestään liikoja. 1 Mies miljoonasta sopii kanssani suhteeseen 😊. Ehkä 2 miljoonasta saa sukat pyörimään jaloissani. Ei pelkoa, että alkaisin ketään ahdistelemaan 😅

Vierailija
788/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavaraa ma tarvii lain, ainoastaan rakkautta ja lämpöä vain.

Vierailija
789/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.

Kyllä on kylmää, nyt olisi kyllä parasta antaa muutama tarkempi vinkki kenestä puhut. Muuten omimme tuon itsellemme, liian monet itseni mukaan lukien.

Ps erilaiset lähtökohdat, mutta silti niin sopivia toisillemme, näin minä sen näen.

790/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tasa-arvon päivää kaipaajille :) Tämähän on sikäli merkityksellinen päivä että palstatotuuden mukaan miehen pitää olla aina aloitteellinen niin tänään voi naisetkin olla :D

Tarjoa piirakkaa kymmenelle ensimmäiselle :) Lukuun ei sisälly mystiikkaa vaan mustikkaa.  Rupes pullaa tekemään mieli ja hokasin että pakkasessa on mustikkaa, niinpä teen piirakkavuoallisen mustikkapiirakkaa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
791/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.

Vierailija
792/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.

Kyllä on kylmää, nyt olisi kyllä parasta antaa muutama tarkempi vinkki kenestä puhut. Muuten omimme tuon itsellemme, liian monet itseni mukaan lukien.

Ps erilaiset lähtökohdat, mutta silti niin sopivia toisillemme, näin minä sen näen.

Miksi omisit sen itsellesi? Ei takuulla ole sulle tai kenellekään täällä, luultavasti tulkitaan sen sisältökin ihan eri tavoin lukijasta riippuen.

Sopisi, kyllä, mutta tietenkään ei ole hän. Ei hän pitäisi minua niin vihjeettömänä, että kävisi täällä kertomassa tuollaisia itsestäänselvyyksiä.

Eri

Vierailija
793/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.

Olen ekasta lauseesta samaa mieltä hänen kanssaan. Kaikesta muusta en. Olen hyvä piiloutumaan. Ja kiertämään. Hänellä on myös samat vahvuudet 😊

Vierailija
794/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet minua järkevämpi. Olen aina ihaillut älyäsi. Olet oikea aarre.

Minun älyni on yhtä ohutta kuin lähimarketin halvimman wc-paperin yhden arkin paksuus. Ajattelen höttöisiä.

Vierailija
795/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Vierailija
796/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan mies tähän sen ex-naisesi nimi, ei muut ketjun naiset turhaan mieltänsä pahoita sun viestistä. Ovat kuitenkin vielä treffeille lähdössä näin lauantai-iltana. No?

Vierailija
797/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teelle 🍵🍵

Vierailija
798/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T💖M

Ei koskaan.

Vierailija
799/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla herkutellaan taas Mies 🤩. Saat olla onnellinen , että pidän sinusta. En minä kaikkia huomioi.

Vierailija
800/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimmeko rakastella, vaikka vain kerran? Tekisi mieli sinua.. Miehelle

Ketju on lukittu.