Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy vertaa noiden lanteiden.
Kuumat uumat. Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpölle Kia-kuskille 🤗
Sukat pyörii jaloissa, kun sinut saa nähdä edes vilaukselta. Näytät niin ihanan halittavalta.
Missä häntä näet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kohtalo on meidän pariutumista vastaan. Mutta sen susta ainakin voi sanoa, että et jättänyt yhtään mahdollisuutta käyttämättä. Arvostan.
Jos olisit hän, sanoisin, että yhtä en ole kokeillut: kävellyt puheillesi.
Hän kyllä teki senkin. Useampaan kertaan.
Tää on varmaan mulle. Miksi ajattelet, että kohtalo vastustaa? (sivusta)
Olisi liian tunnisteellista eritellä. Mutta emme tule tapaamaan useisiin kuukausiin ja luultavasti toinen mies ehtii napata minut pois kuljeksimasta sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
❤️käpy, miten hurisee?
Kiitos, oikein hyvin. Kuusen kainalossa kiikun. Entä sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot epäilyttävä, mutta luotan suhun. Pidän siitä, että oot ihanan avoin ja herkkä, vaikka ootkin valehteleva narsisti. Oot niin kaunis, vaikka oot lihava. Mun sydän särkyy jos en sua saa, mutta oon jo ihan yli susta ja uutta kaipailen. Näin?
Lihava ja kaunis eivät ole toisiaan ulossulkevia ominaisuuksia
Ovat ne valitettavasti, vanhemmilla naisilla ainakin.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
Ja tällaista jeesustelua voi odottaa vain naisilta, jotka eivät ole koskaan kokeneet yleistä hyljeksintää miesten taholta.
Miks yksikään nainen kokee tarvetta miellyttää heitä hyljeksivien miesten silmiä laihduttamalla itseänsä ”parempaan muottiin”, hankkimalla silareita ym. paskaa, rasvaimuja, hyaluronihappoja jaadi jaadi blaa blaa blaa
Varmaan siksi, koska se kattaa 98 prosenttia miehistä eikä halua kuitenkaan jäädä yksin lopuksi ikää.
Don` t date someone who u wants, date someone who wants you.
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpölle Kia-kuskille 🤗
Sukat pyörii jaloissa, kun sinut saa nähdä edes vilaukselta. Näytät niin ihanan halittavalta.Missä häntä näet?
Parkkipaikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko osannut pysyä sopivalla etäisyydellä?
Olet, mutta ihmekös tuo. Harjoittelu tekee mestarin.
🥺
Älä sure suloinen surusilmä!
Enhän minä, mutta kun lähempänä olisi mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.
Ok, Martina.
You made me cry ,you told me lies
But i can’t stand to say goodbye
Mama,im coming home
I could be right ,i could be wrong
It hurts so bad and it’s been so long
Mama,im coming home
Selfish love ,yeah,we’re both alone
The ride before the fall,yeah
But im gonna take this heart of stone
I just got to have it all
I’ve seen your face a hundred times
Everyday we’we been apart
I dont care about sunshine ,yeah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot epäilyttävä, mutta luotan suhun. Pidän siitä, että oot ihanan avoin ja herkkä, vaikka ootkin valehteleva narsisti. Oot niin kaunis, vaikka oot lihava. Mun sydän särkyy jos en sua saa, mutta oon jo ihan yli susta ja uutta kaipailen. Näin?
Lihava ja kaunis eivät ole toisiaan ulossulkevia ominaisuuksia
Ovat ne valitettavasti, vanhemmilla naisilla ainakin.
- sivusta
Ja miehellä.
- sivusta toinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
En hae hyväksyntää vaan kostoa. Minä olen aina rakastanut itseäni. Miesten pinnallisuus on se, mikä raivostuttaa.
Kuvitellaan, että saat sen kostonhimoa tyydyttävän hetken. Mitä sen jälkeen? Olet paremmalla tuulella seuraavan viikon? Vai toivotko, että sinut torjunut mies anoo sinua palaamaan takaisin luokseen? Siihenkö tähtäät? Etkö ole vieläkään yli hänestä?
En toivo hänen anovan minua takaisin. Toivon hänen muistavan opetuksen lopun ikäänsä.
Vai voisko vaan olla, ett häntä ei sun nykykuviot hetkauta karvan vertaa. Siell on seuraava tipu jo kierroksessa. Ja sä kostokroppaa ylläpitääkses syöt Nutriletti-keittoja, porkkanaa ja täysjyvänäkkäriä. Uus mies tulee kuvioihin ja haluu tarjota sulle pihviravintolassa steikin ja sä kieltäydyt ku dieetti kusee😅
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.
Molempien pitää haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.Ok, Martina.
Noup, kaukana hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaista jeesustelua voi odottaa vain naisilta, jotka eivät ole koskaan kokeneet yleistä hyljeksintää miesten taholta.
Miks yksikään nainen kokee tarvetta miellyttää heitä hyljeksivien miesten silmiä laihduttamalla itseänsä ”parempaan muottiin”, hankkimalla silareita ym. paskaa, rasvaimuja, hyaluronihappoja jaadi jaadi blaa blaa blaa
Varmaan siksi, koska se kattaa 98 prosenttia miehistä eikä halua kuitenkaan jäädä yksin lopuksi ikää.
Mutt aina on ne 2%. Helmet!👌 Sydän täynnä kultaa. Kultapojut!😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.Molempien pitää haluta.
Toki pitää natsata molemmin puolin.siinä se juju onkin.
Jos kaivattu suutelisi pehmeästi kaulaan ja niskaan, silittelisi uneen. Haaveilen sinua mies yökylään..
Vierailija kirjoitti:
You made me cry ,you told me lies
But i can’t stand to say goodbye
Mama,im coming home
I could be right ,i could be wrong
It hurts so bad and it’s been so long
Mama,im coming homeSelfish love ,yeah,we’re both alone
The ride before the fall,yeah
But im gonna take this heart of stone
I just got to have it allI’ve seen your face a hundred times
Everyday we’we been apart
I dont care about sunshine ,yeah
Ossi!
En toivo hänen anovan minua takaisin. Toivon hänen muistavan opetuksen lopun ikäänsä.