Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Nämä päivät jolloin pääsen näkemään sinua mies, tuovat piristystä muutoin niin synkkään elämätilanteeseeni, mutta silti samalla tulen surulliseksi kun saavun kotiin. Ymmärrän ,että olet minulle täysin saavuttamattomissa.
💚💚💚💚💚muru, hellästi kättäsi hapuillen siirryn hiljaa viereesi,kuiskaan sinulle miten tärkeää,että juuri sinä kuljet siinä vierelläni.Nyt on taas levon aika,toivon ,että voin osaltani helliä sinua ja antaa sinulle rauhallisen unen.Näin on hyvä.
Hyvää Yötä
m+2 amigos
n-m
Voi kun joskus voisi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don` t date someone who u wants, date someone who wants you.
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.Molempien pitää haluta.
Toki pitää natsata molemmin puolin.siinä se juju onkin.
Mutta sullahan ei natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
Ja tällaista jeesustelua voi odottaa vain naisilta, jotka eivät ole koskaan kokeneet yleistä hyljeksintää miesten taholta.
Miks yksikään nainen kokee tarvetta miellyttää heitä hyljeksivien miesten silmiä laihduttamalla itseänsä ”parempaan muottiin”, hankkimalla silareita ym. paskaa, rasvaimuja, hyaluronihappoja jaadi jaadi blaa blaa blaa
Tai yhtään ketään muutakaan ihmistä. Itse en huolisi lähelleni ketään, joka ei siihen haluaisi minun itseni vuoksi. Jos en kelpaa tällaisena tavallisena keskivertona, sitten emme sovi yhteen muutenkaan.
Onneksi kaivattu ei ole pinnallinen ihminen. Tiedän, että hän ajattelee tästä kuten minä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️käpy, miten hurisee?
Ihan hyvin, miten sulla? Pääsitkö metsästä pois? ❤️
Moi 😊
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu suutelisi pehmeästi kaulaan ja niskaan, silittelisi uneen. Haaveilen sinua mies yökylään..
Kunpa se joskus voisi toteutua. Voisin tehdä tuon ja ehkä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä päivät jolloin pääsen näkemään sinua mies, tuovat piristystä muutoin niin synkkään elämätilanteeseeni, mutta silti samalla tulen surulliseksi kun saavun kotiin. Ymmärrän ,että olet minulle täysin saavuttamattomissa.
Miksi on saavuttamaton?
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy vertaa noiden lanteiden.
Täänks.
Meillä natsaa naapurin kanssa. Erikoista. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot epäilyttävä, mutta luotan suhun. Pidän siitä, että oot ihanan avoin ja herkkä, vaikka ootkin valehteleva narsisti. Oot niin kaunis, vaikka oot lihava. Mun sydän särkyy jos en sua saa, mutta oon jo ihan yli susta ja uutta kaipailen. Näin?
Lihava ja kaunis eivät ole toisiaan ulossulkevia ominaisuuksia
Ovat ne valitettavasti, vanhemmilla naisilla ainakin.
- sivusta
No eivät todellakaan ole. Henkilökohtaisestikin tunnen ja tiedän useita upeita naisia kaiken kokoisina.
Vierailija kirjoitti:
Öitä naapur
Kuin myös, mur
Tänään olisin halunnut nähdä sinua, mutta ei. Viikko on ollut niin raskas ja olisin saanut sinusta voimaa. 😮💨
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on erikoista?
Vierailija kirjoitti:
👍
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin halunnut nähdä sinua, mutta ei. Viikko on ollut niin raskas ja olisin saanut sinusta voimaa. 😮💨
Olisit laittanut irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️käpy, miten hurisee?
Moi 😊
No hei moi ☺️