Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Meillä natsaa naapurin kanssa. Erikoista. 🤗🧡
Siltä vaikuttaa. Kaikin tavoin toisillenne sopivat. Sukupuoli, ikä, koko, ammatti, lemmikit, kiinnostuksen aiheet 🥰
Vierailija kirjoitti:
Sekoan kohta mies. Mulla on tosi paha olo koska tiedän että oot mulle vihainen. Mä en kestä tätä. 😪
Älä sekoa nainen, voisinpa lohduttaa oloasi. En ole vihainen, piristy, kaikki hyvin suloinen🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
En hae hyväksyntää vaan kostoa. Minä olen aina rakastanut itseäni. Miesten pinnallisuus on se, mikä raivostuttaa.
Kuvitellaan, että saat sen kostonhimoa tyydyttävän hetken. Mitä sen jälkeen? Olet paremmalla tuulella seuraavan viikon? Vai toivotko, että sinut torjunut mies anoo sinua palaamaan takaisin luokseen? Siihenkö tähtäät? Etkö ole vieläkään yli hänestä?
En toivo hänen anovan minua takaisin. Toivon hänen muistavan opetuksen lopun ikäänsä.
Vai voisko vaan olla, ett häntä ei sun nykykuviot hetkauta karvan vertaa. Siell on seuraava tipu jo kierroksessa. Ja sä kostokroppaa ylläpitääkses syöt Nutriletti-keittoja, porkkanaa ja täysjyvänäkkäriä. Uus mies tulee kuvioihin ja haluu tarjota sulle pihviravintolassa steikin ja sä kieltäydyt ku dieetti kusee😅
Mainiota projisointia. Mitään mainitsemistasi en ole syönyt enkä ole ollut dieetillä. Ja tunnen miehen.
Naapurin kun saisikin kainaloon, niin kuin on käynytkin ennenkin. 😘❤️
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin halunnut nähdä sinua, mutta ei. Viikko on ollut niin raskas ja olisin saanut sinusta voimaa. 😮💨
💥❤❤❤❤❤❤❤❤
🤗😙 Voimaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot epäilyttävä, mutta luotan suhun. Pidän siitä, että oot ihanan avoin ja herkkä, vaikka ootkin valehteleva narsisti. Oot niin kaunis, vaikka oot lihava. Mun sydän särkyy jos en sua saa, mutta oon jo ihan yli susta ja uutta kaipailen. Näin?
Tän illan paras🏆 🤭😂🤣 sori
Joo, naurattaa kun lihavaa ei voi katsoa ja sen tuijotus ahdistaa. Ei saa lihavan katsoa normaalipainoisia kohti, ettäs tiedän nyt senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don` t date someone who u wants, date someone who wants you.
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.Ok, Martina.
Noup, kaukana hänestä.
Osataan enkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoan kohta mies. Mulla on tosi paha olo koska tiedän että oot mulle vihainen. Mä en kestä tätä. 😪
Älä sekoa nainen, voisinpa lohduttaa oloasi. En ole vihainen, piristy, kaikki hyvin suloinen🤗
Sanoisiko hän mulle noin? Toivon todella. Ja tarvisin nyt oikeasti lohdutusta. Pää hajoaa ihan kohta enkä nukkunut viime yönä plajon yhtään. Eilisestä lähtien ollut tää olotila. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
Ja tällaista jeesustelua voi odottaa vain naisilta, jotka eivät ole koskaan kokeneet yleistä hyljeksintää miesten taholta.
Miks yksikään nainen kokee tarvetta miellyttää heitä hyljeksivien miesten silmiä laihduttamalla itseänsä ”parempaan muottiin”, hankkimalla silareita ym. paskaa, rasvaimuja, hyaluronihappoja jaadi jaadi blaa blaa blaa
Varmaan siksi, koska se kattaa 98 prosenttia miehistä eikä halua kuitenkaan jäädä yksin lopuksi ikää.
Mutt aina on ne 2%. Helmet!👌 Sydän täynnä kultaa. Kultapojut!😛
Eipä niitä usein eteen satu.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu suutelisi pehmeästi kaulaan ja niskaan, silittelisi uneen. Haaveilen sinua mies yökylään..
Haaveilen sinusta nainen ja yökyläilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisiko hän mulle noin? Toivon todella. Ja tarvisin nyt oikeasti lohdutusta. Pää hajoaa ihan kohta enkä nukkunut viime yönä plajon yhtään. Eilisestä lähtien ollut tää olotila. 😢
Paljon yhtään
Vierailija kirjoitti:
Enhän
Kylläpäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin halunnut nähdä sinua, mutta ei. Viikko on ollut niin raskas ja olisin saanut sinusta voimaa. 😮💨
💥❤❤❤❤❤❤❤❤
🤗😙 Voimaa!
Kiitos, kiitos. 😊
Mulla on kerran samasta talosta ollut 20 vuotta nuorempi komea nuori mies sänkykaverina.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Tuli vaan mieleen
Ehkä ne "rikkaat" on "rikkaita" syystä ja ne "köyhät" on "köyhiä" myös ihan syystä.
Ja ne syyt ovat kavalia, kamalia ja julmia. Raha menee rahan luo ja köyhät ja ahkerat verotetaan hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don` t date someone who u wants, date someone who wants you.
Eipä mulla muuta.
Antaessaan myös saa.Ok, Martina.
Noup, kaukana hänestä.
Osataan enkkua.
👍 Sepä hyvä. Monet ei tunnu osaavan.
Mihin viittaat ja mitäpä ylipäätään edes elämästäni tiedät?