Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Jos te miehet ootte haluttomia niin älkää vaan katsoko minuun halukkaaseen naiseen. En toista kertaa elämääni halua halutonta miestä. Tai no sanotaan sellaista, joka halusi sinisten nappien voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on niin ihana ääni. Hymyilen, kun ajattelen Sinua. - Nähtäispä pian 😊
Minä olen myös aivan hurmaantunut erään vanhemman miehen äänestä. Sen takia minulla menee aina hetki ennen, kun saan kiinni mistä hän minulle puhuu. Hullua, mutta totta 😊
Sivusta
Nyt meni hermot. Täällä on joku joka kiusaa mua ihan tahallaan. Tarttuu joka ikiseen viestiin mitä laitan. Syytää tulemaan aina vain pahempia törkeyksiä. Nyt laitan tälle lopun. Alan kerämään rohkeutta ja otan yhteyttä kaivattuun. Haluan täältä pois. Täällä on ihan hirveitä ihmisiä. Todella myrkyllisiä luonteita.
Ohjeistuksessa lukee ’loe läbi ja hoia alles’
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta.
Ei miehet ole koskaan ollut naisten sielujen väreistä kiinnostuneita, saati sitten tietoisia.
Kuka tässä nyt naisten kostokropasta on puhunu?
Kostokropat ovat naisten juttu. Yhtäkään naista ei kiinnostaisi puolen puupennin vertaa jos eksä olisi hinkannut itsensänsä salimakeksi.
Tottakai se fyysistä vetovoimaa usean kohdalla lisää, kun kroppa on kuosissa. Oli mies tahi nainen. Turha jeesustella siellä. Kyllä naisillakin on silmät päässä.😂
Tietysti naisilla on silmät päässä. Mutta naisten ihastuminen/rakastuminen ei perustu samalla tavalla visuaaliseen ärsykkeeseen kuin miehillä. Ja jos jostain miehestä on maku mennyt niin se oksettaa vain entistä enemmän jos on bodannut itsensä Fabioksi.
Toistan siis; Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta. ei kanna pitkälle suhde uuteen, eikä entiseen, jos toinen on sisäisesti läpimätä. Oli sitten mies tahi nainen. I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta.
Ei miehet ole koskaan ollut naisten sielujen väreistä kiinnostuneita, saati sitten tietoisia.
Kuka tässä nyt naisten kostokropasta on puhunu?
Kostokropat ovat naisten juttu. Yhtäkään naista ei kiinnostaisi puolen puupennin vertaa jos eksä olisi hinkannut itsensänsä salimakeksi.
Tottakai se fyysistä vetovoimaa usean kohdalla lisää, kun kroppa on kuosissa. Oli mies tahi nainen. Turha jeesustella siellä. Kyllä naisillakin on silmät päässä.😂
Tietysti naisilla on silmät päässä. Mutta naisten ihastuminen/rakastuminen ei perustu samalla tavalla visuaaliseen ärsykkeeseen kuin miehillä. Ja jos jostain miehestä on maku mennyt niin se oksettaa vain entistä enemmän jos on bodannut itsensä Fabioksi.
Toistan siis; Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta. ei kanna pitkälle suhde uuteen, eikä entiseen, jos toinen on sisäisesti läpimätä. Oli sitten mies tahi nainen. I rest my case.
Söpöä, että kuvittelet miesten välittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko osannut pysyä sopivalla etäisyydellä?
Olet, mutta ihmekös tuo. Harjoittelu tekee mestarin.
🥺
Älä sure suloinen surusilmä!
Vierailija kirjoitti:
kaikki mehut imetty,
Oliko rankka päivä?
Parempi näin. Löydän vielä sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten usko jos et usko. Olen rehellinen ihminen toisin kuin mihin sä oot joutunut tottumaan sun lähellä. Ja sä tiedät että mä puhun totta. Suhun luotan. Ja sano jos haluut et mä meen pois. Haluatko todella pilata kaiken kauniin tällaisella?
En halua pilata.
Niin kauankuin asioista ei keskustella kasvotusten minulla on oikeus olla skeptinen.
Sano vielä yksikin ( teko) syy ettet ole ottanut yhteyttä, että näin tapahtuisi?No mähän nimenomaan sitä oon yrittäny. Eli et sitten ole kaivattuni.
Mistäs tiedät jos olenkin, koska olet Mikko jopa yrittänyt. Pojot sulle siitä😘
Olen nainen
Toki toki, tarvittaessa😅🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni hermot. Täällä on joku joka kiusaa mua ihan tahallaan. Tarttuu joka ikiseen viestiin mitä laitan. Syytää tulemaan aina vain pahempia törkeyksiä. Nyt laitan tälle lopun. Alan kerämään rohkeutta ja otan yhteyttä kaivattuun. Haluan täältä pois. Täällä on ihan hirveitä ihmisiä. Todella myrkyllisiä luonteita.
Hyvä päätös sinänsä, mutta parin häijyn mielenterveyseläkkeellä olevan rollin takia ei pidä menettää mielenrauhaansa. Toivottavasti tavoitat rakkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Kuulostaa siltä, että sulla on heikko itsetunto ja se pohjaa nyt ulkoisiin avuihin. Opettele rakastamaan itseäsi, myös niitä kauniita henkisiä avuja ja taitoja, joita sinulla on. Ei sinun tarvitse miesten hyväksyntää hakea. Kunhan opit itse hyväksymään ja rakastamaan itseäsi, myös virheinesi.
En hae hyväksyntää vaan kostoa. Minä olen aina rakastanut itseäni. Miesten pinnallisuus on se, mikä raivostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapulille elli lupaan
Mitä tää talkoittaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaista jeesustelua voi odottaa vain naisilta, jotka eivät ole koskaan kokeneet yleistä hyljeksintää miesten taholta.
Vierailija kirjoitti:
Naapulille elli lupaan
Mitä lupaat sensuellille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki mehut imetty,
Oliko rankka päivä?
Ei kun vaimo imi mehut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapulille elli lupaan
Mitä tää talkoittaa? 🤔
Ei mitään, luen vaan huvikseen aina toisinpäin
En ole sinut kilojeni kanssa. Teitittelyä vaativat. Helpommalla pääsisi kun laihduttaisi. Ei oo helppoo pulskallakaan. Ja hauskahan se olisi tietää miltä tuntuu olla laiha. Se olisi varmaan aika jännä tunne, kun ei tulisi renkaita massuun istuessa.🤔 ja että pylly mahtuisi 34/36 housuihin🤔🤔🤔