Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten usko jos et usko. Olen rehellinen ihminen toisin kuin mihin sä oot joutunut tottumaan sun lähellä. Ja sä tiedät että mä puhun totta. Suhun luotan. Ja sano jos haluut et mä meen pois. Haluatko todella pilata kaiken kauniin tällaisella?
En halua pilata.
Niin kauankuin asioista ei keskustella kasvotusten minulla on oikeus olla skeptinen.
Sano vielä yksikin ( teko) syy ettet ole ottanut yhteyttä, että näin tapahtuisi?
No mähän nimenomaan sitä oon yrittäny. Eli et sitten ole kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Petra-uutisia tänään?
On. Mutta tällä kertaa en kerro.
Toisaalta: Mikään ei ole muuttanut.
Ihan loputonta ja tolkutonta yrittää täältä tulkita niitä ”oman” kaivattunsa viestejä. Älyvapaata ilman kunnollisia tunnisteita. Ei nimimerkkejä, ei mitään. Sitten kaikki omii sivusta ja läskättää jotain katkeraa takaisin ap:lle, jota eivät ole koskaan tavanneetkaan. Tää paikka on aika läppä. Harkitsen vakavasti katoamista ir- laiffiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja tavata
täysin haluton olen itsekin. Ei omaa tahtoakaan mulla..kaikki käy. ihan sama. päätä sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja tavata
täysin haluton olen itsekin. Ei omaa tahtoakaan mulla..kaikki käy. ihan sama. päätä sä.
Ei käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta.
Ei miehet ole koskaan ollut naisten sielujen väreistä kiinnostuneita, saati sitten tietoisia.
Kuka tässä nyt naisten kostokropasta on puhunu?
Kostokropat ovat naisten juttu. Yhtäkään naista ei kiinnostaisi puolen puupennin vertaa jos eksä olisi hinkannut itsensänsä salimakeksi.
Ei voi yleistää, on tuollainenkin tapaus nähty (ja päätyivät taas yhteen sen jälkeen kun mies ”alkoi taas komeaksi” kuten tuo nainen itse asian ilmaisi) :D
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja tavata
Silloin sinä varmaan ilmoitat sen. En tiedä ketään ihmistä, joka haluaisi tavata jotakin ilman sen toisen halua.
Vierailija kirjoitti:
Oot epäilyttävä, mutta luotan suhun. Pidän siitä, että oot ihanan avoin ja herkkä, vaikka ootkin valehteleva narsisti. Oot niin kaunis, vaikka oot lihava. Mun sydän särkyy jos en sua saa, mutta oon jo ihan yli susta ja uutta kaipailen. Näin?
No niin, nämähän ovat sinun oletuksia minusta.
Vai että valehteleva narsisti🙄😂🤓 ja vielä epäilyttävä.
Cmon 🙆🏻♀️
Olen sinut kilojeni kanssa. Jos ei miellytä etsi laihempi. Olen kelvannut näine kiloineni kyllä.
Go, go, go jos siltä tuntuu. Lycka till!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten usko jos et usko. Olen rehellinen ihminen toisin kuin mihin sä oot joutunut tottumaan sun lähellä. Ja sä tiedät että mä puhun totta. Suhun luotan. Ja sano jos haluut et mä meen pois. Haluatko todella pilata kaiken kauniin tällaisella?
En halua pilata.
Niin kauankuin asioista ei keskustella kasvotusten minulla on oikeus olla skeptinen.
Sano vielä yksikin ( teko) syy ettet ole ottanut yhteyttä, että näin tapahtuisi?No mähän nimenomaan sitä oon yrittäny. Eli et sitten ole kaivattuni.
Mistäs tiedät jos olenkin, koska olet Mikko jopa yrittänyt. Pojot sulle siitä😘
Vierailija kirjoitti:
Matka johti yllättävään rikkoutumiseen. Rakentaminen jäi matkalla yrittämiseen
Ymmärtääkö joku repivän muutoksen
Joka rikkoi yhden matkalaisen
🌱🦄
Voisko sen rikkoutuneen rakentamisen yrittää korjata että matkalainen ehjäytyisi♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ole koskaan ollut naisten sielujen väreistä kiinnostuneita, saati sitten tietoisia.
Kostokropat ovat naisten juttu. Yhtäkään naista ei kiinnostaisi puolen puupennin vertaa jos eksä olisi hinkannut itsensänsä salimakeksi.
kuka tässä on heteroista tai naisista mitään puhunu?
Eikö itseäsi kyllästytä heittä sama kommentti jokaiseen viestiin? Toivottavasti saat SETAlta shekin postissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua pilata.
Sano vielä yksikin ( teko) syy ettet ole ottanut yhteyttä, että näin tapahtuisi?No mähän nimenomaan sitä oon yrittäny. Eli et sitten ole kaivattuni.
Mistäs tiedät jos olenkin, koska olet Mikko jopa yrittänyt. Pojot sulle siitä😘
Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat haluta panna myös naista, jota vihaavat. Naiset ei samaan pysty.
Vain luuserit panee epämiellyttäviä.
Epämiellyttävä ja inhottu on eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se fyysistä vetovoimaa usean kohdalla lisää, kun kroppa on kuosissa. Oli mies tahi nainen. Turha jeesustella siellä. Kyllä naisillakin on silmät päässä.😂
Tietysti naisilla on silmät päässä. Mutta naisten ihastuminen/rakastuminen ei perustu samalla tavalla visuaaliseen ärsykkeeseen kuin miehillä. Ja jos jostain miehestä on maku mennyt niin se oksettaa vain entistä enemmän jos on bodannut itsensä Fabioksi.
Vierailija kirjoitti:
Kostokropalla on mielestäni tarkoitus hankkia uutta parempaa seuraa. Ei niinkään tehdä vaikutusta vanhaan.
Totta kai tarkoitus on hankkia parempaa seuraa. Mutta omalla kostokropallani toivon myös näpäyttäväni minut liikakilojen vuoksi torjunutta miestä.
Mä en tiedä kuka sä oot ja kenelle kirjoitat mutta en halua, että meet pois. Ja en halua pilata kaikkea kaunista.