Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Matka johti yllättävään rikkoutumiseen. Rakentaminen jäi matkalla yrittämiseen
Ymmärtääkö joku repivän muutoksen
Joka rikkoi yhden matkalaisen
🌱🦄
Avoimin mielin uuteen kesään. Viilataan ne kostokropat kuntoon. Ulkona on miehiä, jotka hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Olenko osannut pysyä sopivalla etäisyydellä?
Eihän me näin isosta etäisyydestä sovittu. Olet ihan liian kaukana kaikin tavoin, mutta kuitenkin lähellä, aina mukana, sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Avoimin mielin uuteen kesään. Viilataan ne kostokropat kuntoon. Ulkona on miehiä, jotka hymyilee.
Oho! Onko täällä pilvin pimein nyt mennyt kaipaussuhteita uusiksi, kun moni tuntuu tilittävän surua 'suhteen' loppumisesta?
Siinäs kuulit! Meillä on suhde, nimittäin kaipaussuhde.
Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta.
Sinulla on päässäsi suhde. Jospa sen kevätaurinko sulattaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että on kokemusta miehistä, jotka oikeastikin ovat kiinnostuneita, on vaikea valehdella itselleen siitä, että oma ihastus olisi jotenkin ujo tai muusta syystä ei kykene lähestymään. Aina ne tikanpojat on puuhun yrittäneet kavuta, kun halu on sumentanut järjen. Poikkeuksetta.
Paha harhatulkinta. Sinä et tiedä niistä tapauksista mitään, jotka ovat kiinnostuneet, mutta eivät ole lähestyneet lainkaan tai selkein aikein. Otoksesi kattaa vain yhden valikoituneen osan kaikista sinusta kiinnostuneista miesmassoista, joten sen perusteella ei voi päätellä tuosta asiasta mitään.
Vai oikein miesmassoista 😂
Olis aika hienoa jos sä täällä esittäisit olevasi se toinen. Ainakin oot jäänyt kiinni valehtelemisesta ja oikeutat itsellesi aika paljon totuuden etsimisen nimissä. Mua kiinnostaa myös totuus ja oon varma siitä, että mulle totuus vielä selviää, koska totuus, tuli jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että on kokemusta miehistä, jotka oikeastikin ovat kiinnostuneita, on vaikea valehdella itselleen siitä, että oma ihastus olisi jotenkin ujo tai muusta syystä ei kykene lähestymään. Aina ne tikanpojat on puuhun yrittäneet kavuta, kun halu on sumentanut järjen. Poikkeuksetta.
Paha harhatulkinta. Sinä et tiedä niistä tapauksista mitään, jotka ovat kiinnostuneet, mutta eivät ole lähestyneet lainkaan tai selkein aikein. Otoksesi kattaa vain yhden valikoituneen osan kaikista sinusta kiinnostuneista miesmassoista, joten sen perusteella ei voi päätellä tuosta asiasta mitään.
Juu, saman bongasin 😅!
Ihan massoista ei voi puhua, ois edes yks sankari jossain.
pelkäämme, emme uskalla, aika ei ole oikea- kenelle? milloin? missä? koskaan? järki, minne katosit? Tietääkö kukaan?….
Vierailija kirjoitti:
Mun kostokroppa alkaa olla mintissä. Vielä kun laastarin jostain löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sielu on musta, ei siinä kostokroppa mitään auta.
Ei miehet ole koskaan ollut naisten sielujen väreistä kiinnostuneita, saati sitten tietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, saman bongasin 😅!
Ihan massoista ei voi puhua, ois edes yks sankari jossain.
Itse voisin massoista hyvin puhuakin. -ap
Tässä sua ajatellessa tuli vain mieleen, että voiko särkyneeseen sydämeen kuolla?
Sydämeni on niin hajalla, että tuntuu kohta koko kropan pettävän. Ihan jäätävä ikävä sua just nyt jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sua ajatellessa tuli vain mieleen, että voiko särkyneeseen sydämeen kuolla?
Sydämeni on niin hajalla, että tuntuu kohta koko kropan pettävän. Ihan jäätävä ikävä sua just nyt jotenkin.
Voi.
Vierailija kirjoitti:
Olis aika hienoa jos sä täällä esittäisit olevasi se toinen. Ainakin oot jäänyt kiinni valehtelemisesta ja oikeutat itsellesi aika paljon totuuden etsimisen nimissä. Mua kiinnostaa myös totuus ja oon varma siitä, että mulle totuus vielä selviää, koska totuus, tuli jne.
Mistä valehtelemisesta oikein puhut? Ei viestisi kuulosta kovin lämpimältä. Kaivatullesi kuitenkin kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle. ❤️
Sivusta
E oli ja on hieno mies, vaikka hän pahoitti mieleni.