Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
6681/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tänne vakkarina kirjoitteleva mies kuulostaa niin kovin yhdeltä tuttavamieheltä, joka on useamman vuoden haikaillut naisen jos toisen perään koko ajan tumputtaen yksin kotonaan ja silti kuvitellen olevansa jumalan lahja ja saavuttamaton palkinto kaikille näille naisille, joita hän ei "kelpuuta" (suomeksi: ei saa, koska jossain vaiheessa kaikki naiset näkevät mulkun komeahkon mutta kulahtaneen ulkokuoren alla).

Lähetä sinäkin terveiset kaipaamallesi henkilölle, ole hyvä.

Ei maksa vaivaa, koska joku aina mustasukkaisuuksissaan poistattelee ne.

Kyllä me tiedetään, että kaipaat sinäkin tätä jumalan lahjaa ja se on ihan ok.

En ole kaivannut enää aikoihin. Oksettaa ajatuskin siitä, että joskus kaipasin.

Eli ensin kaipasit, kun joku poistattelee mustasukkaisuuksissaan ja nyt et ole kaivannut aikoihin? Olen aina kuvitellut, että "aikoihin" tarkottaisi vähän pidempää aikaa kuin joitakin minuutteja.

Olen kaipaillut täällä ihan muita ihmisiä. Uusi kaivattuni on naimisissa.

Vierailija
6682/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri 😊

Kauniita unia teille molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin mennyt rikki?

Sieluni. Mieleni. Sydämeni.

Vierailija
6684/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi iso ongelma ja se on sellainen, etten halua ketään muuta. Ikinä.

No se on kyllä kieltämättä haaste. Patsi jos toinen ajattelee samoin?

Vierailija
6685/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia, naapuri. Ei olisi pitkä matka sun viereen nukkumaan. Olisikohan aika alkaa rustaamaan kutsua.

Vierailija
6686/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

💕 Hyvää yötä 💤💤💤 & jutellaan taas huomenna Sydis! 🤗🤗🤗💕

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
6687/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on helppo kuitata kaikki ajatuksella "happamia pihlajanmarjoja", vaikka kyse on yleensä siitä, että ihastuneena sitä tietoisesti blokkaa mielestään jotain ikäviä faktoja ja yrittää selitellä kaikkea itselleen parhain päin ja katsoa miestä vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Myöhemmin, hormonimyrskyn laannuttua, sitä sitten pysyy näkemään tämän sellaisena kuin hän aina olikin.

Tähän voin kyllä samaistua.

Minä en ikinä oikeasti tuntenut kaivattua, mutta loin hänestä mielessäni kuvan hyvänä ihmisenä ja minulle sopivana tyyppinä, kunnes sitten vasta viimeisen vuoden-parin aikana on hiljalleen käsitys murentunut, ja nykyään pidän häntä lähinnä sellaisena katkeran nettimiehen sieluisena tyyppinä eli kaukana hyvästä.

On myös sellainen kuin "halo-efekti" eli hyvännäköisiin ihmisiin yhdistää hyviä luonteenpiirteitä, vaikka näissä ei sellaisia olisikaan. On niin helppo tulkita ihmisiä parhain päin ja olettaa näiden olevan hyviä tyyppejä, vaikka he käytöksellään jatkuvasti osoittaisivat muuta.

Niin, totta tuokin.

On hänessä varmasti hyviäkin piirteitä olemassa (kuten kaikissa), mutta ei minulle.

Minulle hän nimenomaan osoitti käytöksellään koko ajan muuta, ja ihastuneet aivoni tulkitsivat parhain päin minkä ehtivät.

No, eivät onneksi tulkitse enää. :D

Ja myöhemmin hävettää mitä kaikkia typeryyksiä sitä onkaan itselleen tullut valehdeltua.

Ei minua hävetä kun ei se auta mitään, ja en liitä häpeää aiheeseen tässä vaiheessa kun ihastumista ei enää ole, mutta harmittaa kyllä tuhlattu aika (vuosia) ja se miten annoin sen vaikuttaa itseeni.

Tuntuu myös jotenkin absurdilta koko juttu näin jälkeenpäin, että olen ollut siinä jamassa ja niillä perusteilla siihen ihmiseen :D

Tosi absurdilta..

Vierailija
6688/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi iso ongelma ja se on sellainen, etten halua ketään muuta. Ikinä.

No se on kyllä kieltämättä haaste. Patsi jos toinen ajattelee samoin?

Ei tunne ja on vielä varattu.

Vierailija
6689/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on helppo kuitata kaikki ajatuksella "happamia pihlajanmarjoja", vaikka kyse on yleensä siitä, että ihastuneena sitä tietoisesti blokkaa mielestään jotain ikäviä faktoja ja yrittää selitellä kaikkea itselleen parhain päin ja katsoa miestä vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Myöhemmin, hormonimyrskyn laannuttua, sitä sitten pysyy näkemään tämän sellaisena kuin hän aina olikin.

Tähän voin kyllä samaistua.

Minä en ikinä oikeasti tuntenut kaivattua, mutta loin hänestä mielessäni kuvan hyvänä ihmisenä ja minulle sopivana tyyppinä, kunnes sitten vasta viimeisen vuoden-parin aikana on hiljalleen käsitys murentunut, ja nykyään pidän häntä lähinnä sellaisena katkeran nettimiehen sieluisena tyyppinä eli kaukana hyvästä.

On myös sellainen kuin "halo-efekti" eli hyvännäköisiin ihmisiin yhdistää hyviä luonteenpiirteitä, vaikka näissä ei sellaisia olisikaan. On niin helppo tulkita ihmisiä parhain päin ja olettaa näiden olevan hyviä tyyppejä, vaikka he käytöksellään jatkuvasti osoittaisivat muuta.

Niin, totta tuokin.

On hänessä varmasti hyviäkin piirteitä olemassa (kuten kaikissa), mutta ei minulle.

Minulle hän nimenomaan osoitti käytöksellään koko ajan muuta, ja ihastuneet aivoni tulkitsivat parhain päin minkä ehtivät.

No, eivät onneksi tulkitse enää. :D

Ja myöhemmin hävettää mitä kaikkia typeryyksiä sitä onkaan itselleen tullut valehdeltua.

Ei minua hävetä kun ei se auta mitään, ja en liitä häpeää aiheeseen tässä vaiheessa kun ihastumista ei enää ole, mutta harmittaa kyllä tuhlattu aika (vuosia) ja se miten annoin sen vaikuttaa itseeni.

Tuntuu myös jotenkin absurdilta koko juttu näin jälkeenpäin, että olen ollut siinä jamassa ja niillä perusteilla siihen ihmiseen :D

Tosi absurdilta..

Niin. Aika on arvokasta, eikä sitä saa koskaan enää takaisin.

Vierailija
6690/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😶‍🌫️

Vierailija
6691/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tänne vakkarina kirjoitteleva mies kuulostaa niin kovin yhdeltä tuttavamieheltä, joka on useamman vuoden haikaillut naisen jos toisen perään koko ajan tumputtaen yksin kotonaan ja silti kuvitellen olevansa jumalan lahja ja saavuttamaton palkinto kaikille näille naisille, joita hän ei "kelpuuta" (suomeksi: ei saa, koska jossain vaiheessa kaikki naiset näkevät mulkun komeahkon mutta kulahtaneen ulkokuoren alla).

Tuo sopis muhun aika hyvin, mutta valitettavasti haikailun kohteita on ollut vain yksi,sekä täällä että tosielämässä😉

-Vierestä

Minkälainen vässykkä oikeasti omii edellisenkaltaisen viestin?

Rehellinen vässykkä😉

Vierailija
6692/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita unia, naapuri. Ei olisi pitkä matka sun viereen nukkumaan. Olisikohan aika alkaa rustaamaan kutsua.

Oletko mun oletettu miesnaapuri?

Olisi aika lämmittää sauna, mutta olen tuhottoman väsynyt joten ehkä menen herättyä saunaan.

Enköhän ole jo riittävän monesti kutsunut?

Saa tulla kutsumattakin, kunhan nyt varmasti tiedät, että olen kotona.

Vierailija
6693/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä❓❔

Vierailija
6694/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jumala, lähetä tielleni mies, joka ei ole naimisissa tai varattu. Yksi vain.

Vierailija
6695/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi sinä söpö mies, onnea vilpittömästi sydämeni pohjasta sinulle, kun tulet isäksi. Sain kuulla, että vaimosi laskettu aika on ihan näillä hetkillä. Onnea matkaan! Niin ihana juttu. 

Olen onnellinen lapsesi puolesta, hän tulee saamaan niin hienon ja ihanan isän. 

Olet suloinen ihminen ja ansainnut kaiken hyvän ja onnellisen.

t. salainen ihastelija vaan

Vierailija
6696/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin mennyt rikki?

Sieluni. Mieleni. Sydämeni.

Miksi?

Vierailija
6697/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Oletko unohtanut kaivattusi?

Olen, ei nähty moneen vuoteen yhdessä välissä niin kyllä mä unohdin hänet. En tosin ollut tuolloin vielä ihastunutkaan.

Vierailija
6698/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Jumala, lähetä tielleni mies, joka ei ole naimisissa tai varattu. Yksi vain.

Siunausta.

Vierailija
6699/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä tällainen roikkuminen johtuu? Läheisriippuvaisuudesta vai mistä..? Olen nähnyt sinut viimeksi seitsemän kuukautta sitten ja ajattelen sinua vieläkin. Joka päivä. Säälittävää. Epätervettä. Häiriintynyttä.

En ilkeä myöntää tätä oikeasti edes itselleni.

Vierailija
6700/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Ketju on lukittu.