Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
6661/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on helppo kuitata kaikki ajatuksella "happamia pihlajanmarjoja", vaikka kyse on yleensä siitä, että ihastuneena sitä tietoisesti blokkaa mielestään jotain ikäviä faktoja ja yrittää selitellä kaikkea itselleen parhain päin ja katsoa miestä vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Myöhemmin, hormonimyrskyn laannuttua, sitä sitten pysyy näkemään tämän sellaisena kuin hän aina olikin.

Tähän voin kyllä samaistua.

Minä en ikinä oikeasti tuntenut kaivattua, mutta loin hänestä mielessäni kuvan hyvänä ihmisenä ja minulle sopivana tyyppinä, kunnes sitten vasta viimeisen vuoden-parin aikana on hiljalleen käsitys murentunut, ja nykyään pidän häntä lähinnä sellaisena katkeran nettimiehen sieluisena tyyppinä eli kaukana hyvästä.

On myös sellainen kuin "halo-efekti" eli hyvännäköisiin ihmisiin yhdistää hyviä luonteenpiirteitä, vaikka näissä ei sellaisia olisikaan. On niin helppo tulkita ihmisiä parhain päin ja olettaa näiden olevan hyviä tyyppejä, vaikka he käytöksellään jatkuvasti osoittaisivat muuta.

Vierailija
6662/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi iso ongelma ja se on sellainen, etten halua ketään muuta. Ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tänne vakkarina kirjoitteleva mies kuulostaa niin kovin yhdeltä tuttavamieheltä, joka on useamman vuoden haikaillut naisen jos toisen perään koko ajan tumputtaen yksin kotonaan ja silti kuvitellen olevansa jumalan lahja ja saavuttamaton palkinto kaikille näille naisille, joita hän ei "kelpuuta" (suomeksi: ei saa, koska jossain vaiheessa kaikki naiset näkevät mulkun komeahkon mutta kulahtaneen ulkokuoren alla).

Lähetä sinäkin terveiset kaipaamallesi henkilölle, ole hyvä.

Ei maksa vaivaa, koska joku aina mustasukkaisuuksissaan poistattelee ne.

Kyllä me tiedetään, että kaipaat sinäkin tätä jumalan lahjaa ja se on ihan ok.

Vierailija
6664/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö hän tämän?

Vierailija
6665/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on se, ettet tee mitään asialle.

Vierailija
6666/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiva nähdä sinut tänään. Viime kerrasta olikin jo aikaa.

Missä näit?

Vierailija
6667/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on helppo kuitata kaikki ajatuksella "happamia pihlajanmarjoja", vaikka kyse on yleensä siitä, että ihastuneena sitä tietoisesti blokkaa mielestään jotain ikäviä faktoja ja yrittää selitellä kaikkea itselleen parhain päin ja katsoa miestä vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Myöhemmin, hormonimyrskyn laannuttua, sitä sitten pysyy näkemään tämän sellaisena kuin hän aina olikin.

Minä en ikinä oikeasti tuntenut kaivattua, mutta loin hänestä mielessäni kuvan hyvänä ihmisenä ja minulle sopivana tyyppinä, kunnes sitten vasta viimeisen vuoden-parin aikana on hiljalleen käsitys murentunut, ja nykyään pidän häntä lähinnä sellaisena katkeran nettimiehen sieluisena tyyppinä eli kaukana hyvästä.

Kaivattuni taitaa ajatella minusta näin. Paitsi että olen nainen.

Vierailija
6668/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenlaisessa elämäntilanteessa moni olisi tehnyt enemmän lähentymisen eteen.

Vierailija
6669/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentäjä kirjoitti:

Whatsapissa tai muussa tilan piilottaminen ei auta piilottamaan faktaa, että olette lisätty yhteystietoihin. Mitä piilottelette varjoissa kyttäämässä? Miksi yleensä kyttäätte.

Saatan näyttää tuntevan Tompan, vaikka en sen nimistä kyllä tunne eikä ole yhteystiedoissani. Kukas hänon? 😃😏🙄

Vierailija
6670/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tänne vakkarina kirjoitteleva mies kuulostaa niin kovin yhdeltä tuttavamieheltä, joka on useamman vuoden haikaillut naisen jos toisen perään koko ajan tumputtaen yksin kotonaan ja silti kuvitellen olevansa jumalan lahja ja saavuttamaton palkinto kaikille näille naisille, joita hän ei "kelpuuta" (suomeksi: ei saa, koska jossain vaiheessa kaikki naiset näkevät mulkun komeahkon mutta kulahtaneen ulkokuoren alla).

En ole kaivannut enää aikoihin. Oksettaa ajatuskin siitä, että joskus kaipasin.

Vierailija
6671/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös sellainen kuin "halo-efekti" eli hyvännäköisiin ihmisiin yhdistää hyviä luonteenpiirteitä, vaikka näissä ei sellaisia olisikaan. On niin helppo tulkita ihmisiä parhain päin ja olettaa näiden olevan hyviä tyyppejä, vaikka he käytöksellään jatkuvasti osoittaisivat muuta.

Niin, totta tuokin.

On hänessä varmasti hyviäkin piirteitä olemassa (kuten kaikissa), mutta ei minulle.

Minulle hän nimenomaan osoitti käytöksellään koko ajan muuta, ja ihastuneet aivoni tulkitsivat parhain päin minkä ehtivät.

No, eivät onneksi tulkitse enää. :D

Vierailija
6672/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri 😊

Hyvää yötä 😚

Vierailija
6673/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlaisessa elämäntilanteessa moni olisi tehnyt enemmän lähentymisen eteen.

Joo, ne vaimot ja lapset on iso hidaste.

Vierailija
6674/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että en vitsaillut, kun sanoin, että voin odottaa kymmenen vuottakin. Luulit varmaan vitsiksi.

Vierailija
6675/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeeta tollai riisua silmillään koko ison ryhmän edessä. Arvostan.

Kenelle? 

Vierailija
6676/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle sun kalenteri on buukattu?

Heinä- Elokuuhun noin pääpiirteittäin, töiden suhteen, mutta on siinä silti tilaa ja vapaata sekä lomaa.

Kuin niin?

Vierailija
6677/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, totta tuokin.

On hänessä varmasti hyviäkin piirteitä olemassa (kuten kaikissa), mutta ei minulle.

Minulle hän nimenomaan osoitti käytöksellään koko ajan muuta, ja ihastuneet aivoni tulkitsivat parhain päin minkä ehtivät.

No, eivät onneksi tulkitse enää. :D

Ja myöhemmin hävettää mitä kaikkia typeryyksiä sitä onkaan itselleen tullut valehdeltua.

Vierailija
6678/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kaivannut enää aikoihin. Oksettaa ajatuskin siitä, että joskus kaipasin.

Eli ensin kaipasit, kun joku poistattelee mustasukkaisuuksissaan ja nyt et ole kaivannut aikoihin? Olen aina kuvitellut, että "aikoihin" tarkottaisi vähän pidempää aikaa kuin joitakin minuutteja.

Vierailija
6679/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin mennyt rikki?

Vierailija
6680/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle sun kalenteri on buukattu?

Olen aika spontaani ihminen ja aikatauluista vapaa.

Ketju on lukittu.