Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Yksi tänne vakkarina kirjoitteleva mies kuulostaa niin kovin yhdeltä tuttavamieheltä, joka on useamman vuoden haikaillut naisen jos toisen perään koko ajan tumputtaen yksin kotonaan ja silti kuvitellen olevansa jumalan lahja ja saavuttamaton palkinto kaikille näille naisille, joita hän ei "kelpuuta" (suomeksi: ei saa, koska jossain vaiheessa kaikki naiset näkevät mulkun komeahkon mutta kulahtaneen ulkokuoren alla).
Lähetä sinäkin terveiset kaipaamallesi henkilölle, ole hyvä.
Ja on helppo kuitata kaikki ajatuksella "happamia pihlajanmarjoja", vaikka kyse on yleensä siitä, että ihastuneena sitä tietoisesti blokkaa mielestään jotain ikäviä faktoja ja yrittää selitellä kaikkea itselleen parhain päin ja katsoa miestä vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Myöhemmin, hormonimyrskyn laannuttua, sitä sitten pysyy näkemään tämän sellaisena kuin hän aina olikin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tänne vakkarina kirjoitteleva mies kuulostaa niin kovin yhdeltä tuttavamieheltä, joka on useamman vuoden haikaillut naisen jos toisen perään koko ajan tumputtaen yksin kotonaan ja silti kuvitellen olevansa jumalan lahja ja saavuttamaton palkinto kaikille näille naisille, joita hän ei "kelpuuta" (suomeksi: ei saa, koska jossain vaiheessa kaikki naiset näkevät mulkun komeahkon mutta kulahtaneen ulkokuoren alla).
Tuo sopis muhun aika hyvin, mutta valitettavasti haikailun kohteita on ollut vain yksi,sekä täällä että tosielämässä😉
-Vierestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sopis muhun aika hyvin, mutta valitettavasti haikailun kohteita on ollut vain yksi,sekä täällä että tosielämässä😉
-Vierestä
Minkälainen vässykkä oikeasti omii edellisenkaltaisen viestin?
Oli kiva nähdä sinut tänään. Viime kerrasta olikin jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös misogynia ja yleinen ilkeys on sivistymättömien joukossa yleistä.
On teidät hienosti aivopesty luokka-ajatteluun.
Rakastavat terveiset elämää ymmärtävälle kaivatulleni ❤
Haluaisin vain päästä lähellesi, jutella ja halata.
Tiedän, että rakkaus saapuu elämääni pian, mutta en tiedä vielä sen muotoa.
Muiskuja Sydikselle 💋💋💋💋💋
-Tiedät kyllä kuka 😉
Kumpa meistä olisi tullut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa meistä olisi tullut jotain.
Oishan meistä voinut tulla, jos osaisit kirjoittaa suomea paremmin.
Whatsapissa tai muussa tilan piilottaminen ei auta piilottamaan faktaa, että olette lisätty yhteystietoihin. Mitä piilottelette varjoissa kyttäämässä? Miksi yleensä kyttäätte.
Olen sivistymätön työnväenluokkainen, mutta on minulla laaja kotikirjasto kyllä. Silti olen alinta kastia. Kaivattukin ottaisi mieluummin ylempiarvoisen ihmisen. Minun kohtaloni on olla ikuisesti yksin.
Kuinka pitkälle sun kalenteri on buukattu?
Ajoin Klaukkalan ohi. En nähnyt sinua, Tiina.
Olisi kiva tavata taas, pitkästä aikaa.🤗
Puup puup... lenkillä pitäisi käydä 😲
Vierailija kirjoitti:
Ja on helppo kuitata kaikki ajatuksella "happamia pihlajanmarjoja", vaikka kyse on yleensä siitä, että ihastuneena sitä tietoisesti blokkaa mielestään jotain ikäviä faktoja ja yrittää selitellä kaikkea itselleen parhain päin ja katsoa miestä vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Myöhemmin, hormonimyrskyn laannuttua, sitä sitten pysyy näkemään tämän sellaisena kuin hän aina olikin.
Tähän voin kyllä samaistua.
Minä en ikinä oikeasti tuntenut kaivattua, mutta loin hänestä mielessäni kuvan hyvänä ihmisenä ja minulle sopivana tyyppinä, kunnes sitten vasta viimeisen vuoden-parin aikana on hiljalleen käsitys murentunut, ja nykyään pidän häntä lähinnä sellaisena katkeran nettimiehen sieluisena tyyppinä eli kaukana hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkälle sun kalenteri on buukattu?
En tiijä kenen kalenteri sua kiinnostelee, mutta mulla on hitokseen paljon töitä ja kalenteri tursuaa loppuvuoteen asti. Auttoiko yhtään?
.