Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jokin mennyt rikki?
Sieluni. Mieleni. Sydämeni.
Miksi?
Olisi muuten aika pitkä tarina, jos kaikesta tänne avautuisin.
Kun rakkaus on rikki, ei mikään toimi.
When u see something beautiful in someone, tell them.
It may take you a second to say it, but for them it could last a lifetime.
Minun rakkauteni odottaa sinua eräs Mies ☯️
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, kukahan on mode🤔🤔
Se joka näkee ja tietää kaiken. Koko palstalla.
Mordorin kaikkinäkevä silmä.
Kaikista surullisinta olisi, jos kaikki nää poistot olisi oikeasti jonkun moden tekemiä. Sellaisen, joka päivystää tässä yhdessä langassa ja yrittää kuratoida sitä omien halujensa mukaiseksi.
Mode = pätkä koodia. Viestien poisto on nykyään lähes aina automatisoitu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Voe miut niin mie vikisen, eräs Mies😁😅😍🥰🥰🥰
Sinä rakas🥰🤗☺
Vierailija kirjoitti:
Kun rakkaus on rikki, ei mikään toimi.
Mikä siinä on rikki?
Elämäni paras päätös oli jättää sinut.
Manipuloijalla on aina hyötyminen mielessä. Sinulle se oli raha. Sinä etsit heikot kohdat ja pelot ja kiristit niillä.
Sinä julkesit panetella toisia takana päin erittäin törkeästi vain ajaaksesi itsellesi etua.
Manipuloija jatkaa aina tappiin asti, ellei häntä pysäytetä.
Jos kyse on rahasta, uhri putsataan putipuhtaaksi.
Sinäkin pysähdyit, kun sinut pysäytettiin.
Mollivoittoiseksi se muuttui jo aiemmin. Manipuloija ei koskaan pyydä anteeksi. Psykopaatithan eivät ole itse tehneet koskaan mitään…
He jättävät taakseen täysin syyttömiä uhreja, joiden elämää ovat koettaneet pilata monin tavoin.
Vinkkinä sanon, että jos sinulla on epämääräinen olo jostain ihmisestä tai suhteessa jo alussa, niin usko vaistoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, kukahan on mode🤔🤔
Kaikista surullisinta olisi, jos kaikki nää poistot olisi oikeasti jonkun moden tekemiä. Sellaisen, joka päivystää tässä yhdessä langassa ja yrittää kuratoida sitä omien halujensa mukaiseksi.
Mode = pätkä koodia. Viestien poisto on nykyään lähes aina automatisoitu. Sivusta
Entä rollaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi iso ongelma ja se on sellainen, etten halua ketään muuta. Ikinä.
No se on kyllä kieltämättä haaste. Patsi jos toinen ajattelee samoin?
Ei tunne ja on vielä varattu.
No voi nenä. Haluisin tsempata mutta mitäs jos vaan raakasti käännät sivua? Maailmassa tiedätkö _on_ muitakin ihmisiä, kun vähän katsoo ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Jumala, lähetä tielleni mies, joka ei ole naimisissa tai varattu. Yksi vain.
Sama. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Minä se vain kaipaan, vaikka viisainta olisi aatoksia ihan muuta. Sinua silti. Hyvää yötä.
Minä olen Kharybdis, jonka kalliota vasten pahaa-aavistamattomat ihastujat lyövät itsensä säpäleiksi kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, kukahan on mode🤔🤔
Lähes aina. Täältä niitä vain poistuu sellaisissa kimpuissa, että mietityttää.
Nuku sinäkin 😚 Pidän susta yhä.
Vierailija kirjoitti:
Manipuloijalla on aina hyötyminen mielessä. Sinulle se oli raha. Sinä etsit heikot kohdat ja pelot ja kiristit niillä.
Sinä julkesit panetella toisia takana päin erittäin törkeästi vain ajaaksesi itsellesi etua.
Mollivoittoiseksi se muuttui jo aiemmin. Manipuloija ei koskaan pyydä anteeksi. Psykopaatithan eivät ole itse tehneet koskaan mitään…
He jättävät taakseen täysin syyttömiä uhreja, joiden elämää ovat koettaneet pilata monin tavoin.
Vinkkinä sanon, että jos sinulla on epämääräinen olo jostain ihmisestä tai suhteessa jo alussa, niin usko vaistoasi.
Ehdottomasti tämä! Jos tuntuu että jokin on väärin niin sillein se mitä todennäköisemmin on.
Vierailija kirjoitti:
Muuten osuu nappiin, mutta raha ei koskaan ollut motivaationi. Ei kiinnostanut pätkääkään olitko salaa rikas vain juuri niin köyhä kuin miltä näytätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe miut niin mie vikisen, eräs Mies😁😅😍🥰🥰🥰
Sinä rakas🥰🤗☺
😘😎💝☺️
Onpas täällä naapureiden kaipaajia. Minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Nuku sinäkin 😚 Pidän susta yhä.
Kiitos, samoin❣️
Minä se vain kaipaan, vaikka viisainta olisi aatoksia ihan muuta. Sinua silti. Hyvää yötä.