Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni luultavasti pitää aloitteellisista miehistä, koska itse on täysin pihalla aloitteiden teossa ja muutenkin sosiaalisesti hieman outo. Toivottavasti ei kuitenkaan kaikki eksänsä ruskeita ja tummia poikia ole olleet. Tai edes kukaan heistä. 🤔
Tuohan on itse asiassa rasistisesti sanottu, mutta sinut tietäen en yllättynyt. Yksikään ei ole ole ollut ihonväriltään tummaihoinen, mutta tummahiuksisia miehiä on ollut, jokunen suomalainenkin.
Salaa sinäkin fantasioit tumman naisen kanssa muhinoinnista, eikös vain😉
Vastasit sivusta vaan ei se oma vastaukseni kovin erilainen ole. Valkoihoisia olen tapaillut, kaikki eivät suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
Minunkin kaivattuni on kaikkea tätä. Lisäksi vielä todella älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattuni voittaisi minut painiottelussa 100-0. En lähtisi taistelemaan häntä vastaan. Kaivatulla on taustaa lajeissa.
Onko painot samat! Heheh…
Naisen paino on keskimäärin 13 kg vähemmän kuin miehen.
Ja keskimääräinen suomalaisnainen painaa noin 73 kg eli aika paljon, kun pituutta on joku 160-165cm.
Ja miehilläkin liikaa painoa suurimmalla osalla.
Nuori nuorelle, vanha vanhalle, hoikka hoikalle ja läski läskille, niin suhteessa on tasapaino.
Harvoin enää tänne vaivaudun, mutta nyt tuli mieleeni avautua näin. Jos ei olisi mitään pidäkkeitä, totta hell sanoisin täällä ja irl kaikkea kaunista. Ehkä myös koskettaisin nätisti, halailisin tuosta vain. Ymmärräthän, että ei niin vain tehdä. Ei tässä tapauksessa. Sisäistä tämä, mutta samalla tiedä, että ei se kumma juttu ole pelkkää mielikuvitusta. Hyvää yötä. Pusuja poskelle. Terveisin, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni luultavasti pitää aloitteellisista miehistä, koska itse on täysin pihalla aloitteiden teossa ja muutenkin sosiaalisesti hieman outo. Toivottavasti ei kuitenkaan kaikki eksänsä ruskeita ja tummia poikia ole olleet. Tai edes kukaan heistä. 🤔
Hän on siis ollut jollain tavoin aloitteellinen suuntaasi? Onko sinulla jokin tietty standardikaava naisten tekemille aloitteille?
Kuin viittii vängätä ap:n kanssa, on vajaa selvästi.
Voe miut niin mie vikisen, eräs Mies😁😅😍🥰🥰🥰
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Hyvää yötä ihanalle. Voisin lukea sinulle ääneen. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
Minunkin kaivattuni on kaikkea tätä. Lisäksi vielä todella älykäs.
Mun kaivattuni on vielä kaiken tuon lisäksi seksikäs.
Ei olisi pitänyt tulla" tänne " ollenkaan. Pahalla mielellä nyt nukkumaan. Pitää pysyä jatkossa kokonaan poissa.
Nuku hyvin ihanin🤍
- kissanaiselta
On mulla sentään vartalotyyny varattu koko yöksi💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut.....
Millä tavalla? Miten? Haluta voi monella tapaa 😔
Kokonaan
Enemmänkin kuin vartalon ja satunnaisesti vähän aikaa?
Jep.
Koska tuota mä usein pohdin. Et haluatkohan vain juttuseuraa ja kokea vartalot yhdessä. Haluatkohan asioiden muutoin jäävän ystävyyteen.
Tiedän, että pohdit. Haluan sinut. Kokonaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On päiviä, jotka ovat kiireisiä, mutta olet joka päivä silti ajatuksissain. Kuten tänäänkin. Pieniä ajatuksenpoikasia lenteli päässäni läpi työpäivän, murto-osa sekunteja ja vähän pidempiäkin. Kävellessäni kotiin mietin, miten mukavaa olisi jos saisin saapua kotiin luoksesi tai sinua odottamaan. Tehdessäni ruokaa mietin, mitä sinulle kokkaisin. Mietin oikeastaan aika paljon ihan arkisia juttuja, että millaista kanssasi olisi elää ja vaan olla, yhdessä rämpiä läpi synkimmästä ja tylsimmästäkin arjesta. Hullultahan se kuulostaa, että unelmoin ensisijaisesti yhteisistä kauppareissuista, pyykkipäivistä ja juoksulenkeistä unelmahäiden, romanttisten illallisten ja kuuman seksin sijaan, mutta niin se vaan on. Olisi kaikista kauneinta saada jakaa se perusarki kanssasi. Ja jos sallin ajatusteni oikein lähteä laukalle, niin olisihan se kiva saada kutsua sinua vaimoksi tottakai, mutta se on valovuosien päässä omassa päässänikin.
Ihania ajatuksia hänestä sulla. Voisitko vähän paljastaa hänestä jotain, jotta hän tunnistaisi tämän viestin? Olisi sääli jos menisi ihan tuuleen tällainen ihana viesti. Kuinka usein näette kaivattusi kanssa?
Ei kuulu tapoihini vastailla uteluihin, mutta kun noin suoraan kysytään niin vastaanpa. En valitettavasti halua paljastaa kaivatustani mitään. Lähinnä kirjoittelen tänne purkaakseni tuntojani ja saadakseni sanottua sen, mitä en tosielämässä voi sanoa. Kaikki kortit ovat niinsanotusti käännetty jo, kyseessä on yksipuoliset tunteet. Onhan se sääli että viestit menevät tuuleen, mutta koen että jos raapustuksillani on jollekin iloa, niin jokainen haluava ajatelkoon viestin olevan juuri itselleen. -Ap
Sivusta huutelen ap:lle, että itsekin unelmoin tavallisesta arjesta kaivatun kanssa. Voi kun aloitus olisikin juuri erään tietyn miehen kirjoittama.
Kaipaan vanhanaikaista jaloa argumentoinnin taitoa. Miten niin vänkää? Kunhan tässä pallotellaan erilaisia mielipiteitä puoleen ja toiseen, keneltä se nyt on _keskustelupalstalla_pois?