Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
6281/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaivattuni voittaisi minut painiottelussa 100-0. En lähtisi taistelemaan häntä vastaan. Kaivatulla on taustaa lajeissa.

Vierailija
6282/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni luultavasti pitää aloitteellisista miehistä, koska itse on täysin pihalla aloitteiden teossa ja muutenkin sosiaalisesti hieman outo. Toivottavasti ei kuitenkaan kaikki eksänsä ruskeita ja tummia poikia ole olleet. Tai edes kukaan heistä. 🤔

Kammottavuudessaan niin kauhea kommentti, että täytyi ääneen naurahtaa. Eihän kukaan sano tällaisia tosissaan? 😂

Kyllähän tässä ketjussa on nähty vaikka mitä, joku mies toivoi joskus kaivattunsa löytävän hyvän miehen, ja lisäsi perään: suomalaisen. :D

Täällä käy kaikenlaista hiihtäjää, usean asenteet aika tunkaltakin löyhkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Ei tartte kävellä kuin raksatyömaan ohi -problem solved. Jos siis miesten aloitteellisuus sytyttää 😄”

En laskisi tuollaista aloitteellisuudeksi, koska jos ne raksa-äijät jotain huomioisikin, niin ei ne sieltä varmaankaan juttelemaan ja treffeille tule pyytämään.

Aloitteellisuus ja tuntemattoman ohimennen huomiointi on eri juttuja.

Tosin kokematta itselläni kai kokonaan tuo raksatyömaan ohi käveleminen, joten en osaa varmaksi sanoa miten ne toimii.

Joo, riippunee varmaan raksamiehestä(kin). Itse en erityisemmin arvosta peräänviheltelyä (en pukeudu huomiota herättävästi, ihan tavallinen oon) mutta parit ihan mukavat treffit tuli tuon tyyppisen aloitteellisuuden kautta käytyä 😁

Vierailija
6284/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut.....

Millä tavalla? Miten? Haluta voi monella tapaa 😔

Kokonaan

Enemmänkin kuin vartalon ja satunnaisesti vähän aikaa?

Vierailija
6285/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.

Vierailija
6286/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt, jos tiedät meneväsi. Milloin?

Tuskin kaivattusi, mutta kesällä poistun muualle. Menen aina, koskaan en jää. Pitää pysyä liikkeessä, jotta jaksaa.

Unohdat siis hänet noin vain?

Kunhan uhoaa, pelkkä trollin hahmon ottanut kaipaaja. 

Vierailija
6287/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut.....

Kokonaan

Jep.

Vierailija
6288/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisimme voineet istua yhdessä kynttilän valossa iltapalalla. Siitä on ihan liian kauan aikaa, kun olen saanut sukeltaa ihaniin silmiisi. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Olen niin sinun. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.

Vierailija
6289/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni luultavasti pitää aloitteellisista miehistä, koska itse on täysin pihalla aloitteiden teossa ja muutenkin sosiaalisesti hieman outo. Toivottavasti ei kuitenkaan kaikki eksänsä ruskeita ja tummia poikia ole olleet. Tai edes kukaan heistä. 🤔

Tuohan on itse asiassa rasistisesti sanottu, mutta sinut tietäen en yllättynyt. Yksikään ei ole ole ollut ihonväriltään tummaihoinen, mutta tummahiuksisia miehiä on ollut, jokunen suomalainenkin.

Salaa sinäkin fantasioit tumman naisen kanssa muhinoinnista, eikös vain😉

Vierailija
6290/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.

Ja hän on _____?

Vierailija
6291/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mitä enemmän joutuu näkemään vaivaa, sitä vähemmän mies kiinnostaa. Sille nyt ei vain voi mitään. Turhaan osa vänkää vastaan.

Vierailija
6292/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis ollut jollain tavoin aloitteellinen suuntaasi? Onko sinulla jokin tietty standardikaava naisten tekemille aloitteille?

Vierailija
6293/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottavuudessaan niin kauhea kommentti, että täytyi ääneen naurahtaa. Eihän kukaan sano tällaisia tosissaan? 😂

Miksi ei sanoisi? Kyllä ne entiset kumppanit vain merkkaavat naisillakin.

-sivusta

Vierailija
6294/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am a coward and dare not say

I think about you every day.

Good night, sleep tight,

don't let the bedbugs bite.

Vierailija
6295/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: lähtisitkö kaivattusi kanssa autolla ajelulle? Millaisella saisit(tai hän saisi) kyytiä?

Lähtisin. Veisin hänet kesäpäiväksi Padvaan.

Vaikuttaa kivalta, en ollut kuullutkaan. Tervemenoa! Sivusta

Vierailija
6296/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mulla touhukas vapaapäivä. Kun yrittää hoitaa kaikki maailman asiat yhtenä vapaapäivänä. Toki olis ihan kiva viettää joskus vapaapäivä tekemättä mitään. Ne on aika harvassa. Mutta ei mun hommat taida olla vielä mitään sen rinnalla, miten paljon sulla on. Joskus mietin, että mitenhän oikein jakselet. Sulla on ihan liikaa töitä. Kunpa voisin jotenkin helpottaa taakkaasi. Olet ihana ja rakas. Ja ihanaa että nähdään huomenna. Hyvää yötä

Vierailija
6297/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mitä enemmän joutuu näkemään vaivaa, sitä vähemmän mies kiinnostaa. Sille nyt ei vain voi mitään. Turhaan osa vänkää vastaan.

Kuka täällä on vängännyt tuollaiseen vastaan?

Sitäpaitsi kun rakkaus syttyy, ei tarvitse nähdä vaivaa.

Rakastuneet vetävät toisiaan puoleensa ja ajautuvat magneetin lailla luontevasti yhteen.

Vierailija
6298/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu vetäytyy kauemmas vaan. Ei voi mitään kuin antaa mennä.

Vierailija
6299/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

🤍🤍🤍💤💤💤,🖌️

Vierailija
6300/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut.....

Kokonaan

Jep.

Koska tuota mä usein pohdin. Et haluatkohan vain juttuseuraa ja kokea vartalot yhdessä. Haluatkohan asioiden muutoin jäävän ystävyyteen.

Ketju on lukittu.