Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
6161/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ois ikävä, mutku kauhia ku olit lihonu... Kellä tässä nyt menee huonosti

Huonosti? Eikö tuo ole nykyään merkki että menee varsin hyvin, on varaa edelleen syödä kunnolla inflaatiosta huolimatta. Itsekin voin paksummin, eikä mene ollenkaan heikommin. 

Vierailija
6162/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä  tai olla sun lähellä aina.

Et tiedäkään kuinka paljon nämä sanat merkitsevät. Minä muistan. Muistan kuka työnsi minut jyrkänteeltä,  kuka talloi sormenpäitäni menettääkseni viimeisenkin otteeni ja kuka pelasti minut pudotukselta.

"Never forget who ignored you when you needed them, and who helped you before you even had to ask them."

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6163/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan meistä voittais jos laitettais painimaaottelu pystyyn?

Mulla ei välttämättä ole lihaksia tai massaa, mutta tekniikka on hallussa.

Vierailija
6164/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä T, mutta en kaipaa ällää, väärä kirjain.

Kaivattusi alkukirjain?

S

Osui ja upposi. Oletkohan minun kaivattuni?

Vierailija
6165/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään sitä, miten monet miehet tuttavapiirissäni ampuvat itseään jalkaan ihan turhaan. Olen nätti ja monen seksikkäänäkin pitämä nainen. Tuttavamiehet eivät lähesty minua, koska heistä monesta näkee, että vaikka he ovat ihastuneita, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, ettei heillä olisi kuitenkaan mahdollisuuksia. Ja silti tiedän itsestäni sen, että jokaisella heillä on ollut mahdollisuus. Ollut. Jokaisella miehellä nimittäin on se aikaikkuna. Toisilla se ikkuna on isompi ja toisilla pienempi, mutta kaikilla se on. Mutta jos mies ei käytä sitä hyväkseen ja ikkuna sulkeutuu, ei se tule enää koskaan avautumaan uudestaan.

Olen ollut moneenkin tuttavamieheeni ihastunut, joihinkin päiviä, toisiin viikkoja, muutamiin kuukausia ja pariin jopa vuosia. Mutta miltei jokainen heistä on yrittänyt liian myöhään. Se orastava ihastus sisälläni on jo kuollut heidän viimein huomatessaan ihastuksensa tai kerätessään rohkeutensa lähestyä. Eikä sitä saa enää takaisin, vaikka miten yrittäisi. Kun sen miehen mahdollisuus on mennyt ohi, se on mennyt ohi.

Tajusin, että tällä konseptilla on itseasiassa nimikin. "Eskalaatioikkuna". Ihan jokaisella miehellä on se mahdollisuus, vaikka kuinka pikkuriikkinen, joka tulee käyttää ennen eskalaatioikkunan sulkeutumista. Suurin osa omista tuttavamiehistäni hukkaa nämä mahdollisuudet. Älkää se hutkatko niitä omissa tapauksissanne.

Mikset sinä ole lähestynyt jos huomaat kiinnostuksen?

Vierailija
6166/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään sitä, miten monet miehet tuttavapiirissäni ampuvat itseään jalkaan ihan turhaan. Olen nätti ja monen seksikkäänäkin pitämä nainen. Tuttavamiehet eivät lähesty minua, koska heistä monesta näkee, että vaikka he ovat ihastuneita, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, ettei heillä olisi kuitenkaan mahdollisuuksia. Ja silti tiedän itsestäni sen, että jokaisella heillä on ollut mahdollisuus. Ollut. Jokaisella miehellä nimittäin on se aikaikkuna. Toisilla se ikkuna on isompi ja toisilla pienempi, mutta kaikilla se on. Mutta jos mies ei käytä sitä hyväkseen ja ikkuna sulkeutuu, ei se tule enää koskaan avautumaan uudestaan.

Olen ollut moneenkin tuttavamieheeni ihastunut, joihinkin päiviä, toisiin viikkoja, muutamiin kuukausia ja pariin jopa vuosia. Mutta miltei jokainen heistä on yrittänyt liian myöhään. Se orastava ihastus sisälläni on jo kuollut heidän viimein huomatessaan ihastuksensa tai kerätessään rohkeutensa lähestyä. Eikä sitä saa enää takaisin, vaikka miten yrittäisi. Kun sen miehen mahdollisuus on mennyt ohi, se on mennyt ohi.

Tajusin, että tällä konseptilla on itseasiassa nimikin. "Eskalaatioikkuna". Ihan jokaisella miehellä on se mahdollisuus, vaikka kuinka pikkuriikkinen, joka tulee käyttää ennen eskalaatioikkunan sulkeutumista. Suurin osa omista tuttavamiehistäni hukkaa nämä mahdollisuudet. Älkää se hutkatko niitä omissa tapauksissanne.

Olisipa itsellänikin tuttavamiehiä joihin ihastua :D

Tuttavapiirissäni ei ole k e t ä ä n.

Vierailija
6167/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuun kohteena valoisa tulevaisuus. Haaveena hyväntahtoiset ihmiset. Toive saada elää rauhassa ja tavoitella itselle tärkeitä asioita.

Vierailija
6168/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet menossa (kaipauksinesi)?

Vierailija
6169/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti? Eikö tuo ole nykyään merkki että menee varsin hyvin, on varaa edelleen syödä kunnolla inflaatiosta huolimatta. Itsekin voin paksummin, eikä mene ollenkaan heikommin. 

Totta, pyöreydestä tulee varmaan taas cool sitä mukaa kun ruoasta pula :D

Vierailija
6170/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤴🏼! Öitä!

💋🧩❤

Voisitko tehdä Onlyfansin? Haluaisin runkata sinulle paremmalla omatunnolla.

Vierailija
6171/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan virkistäviä ja pitkiä yöunia.

Vierailija
6172/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voittaiisin kaikki kamppailuottelut hänen kanssaan, mulla on harrastustaustaa 😎

Vierailija
6173/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai se on myöntää, että kaikki ikäiseni miehet joko ovat naimisissa tai sitten heissä on jotain pahasti vialla. Aina se kirvelee nähdä sormus mukavan miehen nimettömässä, mutta huomaan sen kirvelevän vähemmän ja vähemmän. Toivottavasti nämä miehet sentään saavat jotain irti siitä "Jos sais' kerran matkallansa!" -fantasiasta, sillä itse en saa tästä toistuvasta kuviosta muuta kuin pohjattoman katkeruuden.

Haluaisin rakastaa. Kaikista eniten haluaisin rakastaa. Mutta ehkä se ei ole tarkoitettu minulle. Kohtaloni on toisenlainen.

Karua. Ehkä elämä vielä yllättää myönteisesti.

En jaksa uskoa.

Vierailija
6174/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: minkäväriset rintaliivit kuvittelet kaivatullasi olevan?

Vierailija
6175/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, pyöreydestä tulee varmaan taas cool sitä mukaa kun ruoasta pula :D

Olen nyt tankannut niin on vara olla syömättä kohta, kun ruoasta tulee pula. Monta kiloa on vara pudottaa. Sivusta.

Vierailija
6176/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet menossa (kaipauksinesi)?

UNOHDUKSEN suloiseen satamaan….

Vierailija
6177/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä ole lähestynyt jos huomaat kiinnostuksen?

Koska minusta seksikkäintä miehessä on hänen aloitteellisuutensa enkä missään tapauksessa ottaisi miestä, jossa tätä piirrettä ei ole.

Vierailija
6178/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: minkäväriset rintaliivit kuvittelet kaivatullasi olevan?

En usko hänen käyttävän sellaisia. 🤓 Eikä ole muuten mullakaan nyt.

Vierailija
6179/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai se on myöntää, että kaikki ikäiseni miehet joko ovat naimisissa tai sitten heissä on jotain pahasti vialla. Aina se kirvelee nähdä sormus mukavan miehen nimettömässä, mutta huomaan sen kirvelevän vähemmän ja vähemmän. Toivottavasti nämä miehet sentään saavat jotain irti siitä "Jos sais' kerran matkallansa!" -fantasiasta, sillä itse en saa tästä toistuvasta kuviosta muuta kuin pohjattoman katkeruuden.

Haluaisin rakastaa. Kaikista eniten haluaisin rakastaa. Mutta ehkä se ei ole tarkoitettu minulle. Kohtaloni on toisenlainen.

Mua taas ei mitkään sormukset hetkauta suuntaan tai toiseen. Ajattelen että parisuhde ja vakiintuminen kuuluu heille tärkeisiin elämän arvoihin. Itseäni ei kiinnosta mitkään parisuhteet ja seurusteleminen pätkääkään. Viihdyn yksin enkä edes kaipaa sellaisia asioita. Sivusta vaan tuli mieleen.

Vierailija
6180/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voittaiisin kaikki kamppailuottelut hänen kanssaan, mulla on harrastustaustaa 😎

Se ei päälle päin näy, koska olen aika tyttömäinen, mutta niin on minullakin. Kymmenen vuotta.

Ketju on lukittu.