Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: lähtisitkö kaivattusi kanssa autolla ajelulle? Millaisella saisit(tai hän saisi) kyytiä?
Lähtisin toki. Hän ei kyllä sellaiselle valitettavasti kysy. Jos mun kyytiin tulisi, pyörän tarakalle pääsisi. Olisihan sekin näky, ja koko tienoo puhuisi tapauksesta, ehkä jopa iltapäivälehti. ;)
Olenko tämän muumilaakson ainoa hattivatti?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Voiko pyytää ulos jos on ollu seksisuhteessa toisen äidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä • • • taas kerran? Mitä haluat?
Hiljaisuus?
Vierailija kirjoitti:
👀👀👀
Moi :)
Hopeakettu kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta tykkään kyllä hattivateistakin.
Sanoinhan jo jossain kohtaa, että musta saattaa tulla #1fan, ellet pidä varaas. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä? Häh? Selventäisitkö?
Kyllä yhteyttä ottava tietää.
Hopeakettu kirjoitti:
On täällä muitakin sähäköitä valopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenä sivuhuomautuksena. Eräät on muiluttaneet mut kerran ajelulle vaikken olisi edes tahtonut. Kiitos nyt siitäkin sitten, tässä julkisesti 😎
Normaali terve ihminen on aina altavastaaja, kun vastassa on henkisesti sairas ihminen. Pätee joka osa-alueella.
No tuo ei varsinaisesti kai liity caseen. Vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Voiko pyytää ulos jos on ollu seksisuhteessa toisen äidin kanssa?
Kyllähän Carla Brunikin tapaili jotain patua, ja alkoikin sitten sen patun pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattua joten en lähtisi minnekään.
Sama. Ei kaivattua. Oma Rakas on kainalossa ☺️❤️ Täällä käyn tuomassa iloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä voittais jos laitettais painimaaottelu pystyyn?
Hän voittaisi. Ilmiselvää, koska naurattaisi niin paljon, ettei pystyisi keskittymään vääntöön.
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Et tiedäkään kuinka paljon nämä sanat merkitsevät. Minä muistan. Muistan kuka työnsi minut jyrkänteeltä, kuka talloi sormenpäitäni menettääkseni viimeisenkin otteeni ja kuka pelasti minut pudotukselta.
"Never forget who ignored you when you needed them, and who helped you before you even had to ask them."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Kirjoitit itse itsellesi, mutta käy se niinkin.
Look who's talking. Itse ilkeilijä. Muutama vuosi sitten tosiaan ketju (ja av-palsta) alkoi muuttaa muotoaan kun tänne ilmestyi kiusaajatrolli, joka a) on muiden kaipaamista kohtaan inhottava b) syyttää muita siitä, mitä itse tekee.
Elä, ja anna elää.
Sivusta seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus?
Mitä? Mulla on ollut tekemistä. Sovitellut vaatteita ja rintsikoita, 😂
Tilailin siis paketteja taas. Vieläkin naurattaa ne silkkipaperit vaatteissa🤣🤣🤣 nytkin oli muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattua joten en lähtisi minnekään.
Sama. Ei kaivattua. Oma Rakas on kainalossa ☺️❤️ Täällä käyn tuomassa iloa!
Samoissa meiningeissä
Muuten ois ikävä, mutku kauhia ku olit lihonu... Kellä tässä nyt menee huonosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👀👀👀
Moi :)
Moi😊
Ihana kommentti. Lempeä ja empaattinen. Ihan sivusta vaan minä huutelen.