Nuori nainen jahtaa varattuja miehiä
Nyt on jo kaksi varattua miestä joita tämä nainen kaihoaa.
En ymmärrä miksei katsele vapaita miehiä.
Kommentit (20)
Jospa ovat lyöneet porukalla vetoa, löytävätkö yhtään uskollista varattua miestä. Pisteitä saa jokaisesta kaadosta, lähetetään joku "Marilyn" tai vastaavasti "Casanova" asiallle. Nimittäin joku on joskus sanonut, ettei uskollista varattua miestä ole olemassakaan, kukaan ei ole koskaan sellaista nähnyt.
Nämä pelinaiset ovat tietysti kopioineet pelinsä pelimiehiltä, jotka harrastavat ja ovat harrastaneet tätä kaatopistekalastelua ja -kilpailua jo vuosikymmeniä, sillähän saa monenmoista etua esimerkiksi virkaportaassa etenemisessä, nimityksissä jne. Suoraa sabotointia siis.
Omakohtaista kokemusta minulla ei asiasta ole mutta olen lukenut että varatut miehet viehättävät joitakin naisia koska he ovat viehättäviä myös toisten naisten mielestä. Eli miehet ovat löytäneet kumppanin ja näin "todistaneet" olevansa kelvollisia. En usko että kovin moni nainen toimii tällä tavalla mutta onhan se ainakin teoriassa mahdollista.
Pidän kohtuullisen epätodennäköisenä tilanteena. Ainakin mun nuoruudessa niitä varattuja sai olla jatkuvasti hätistämässä pois, joten edelleenkään en usko tarinoihin ukkomiehiä jahtaavista tyttösistä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Pidän kohtuullisen epätodennäköisenä tilanteena. Ainakin mun nuoruudessa niitä varattuja sai olla jatkuvasti hätistämässä pois, joten edelleenkään en usko tarinoihin ukkomiehiä jahtaavista tyttösistä.
N46
Nuorena aikuisena sain jatkuvasti kuulla supinaa, miten on miehiä, huoriiittelua ja muuta vastaavaa paskaa, vaikka ei ollut mitään miehiä. Oli vaan jotain tyyppejä, joilla oli mielikuvitus ja ne tykkäsi kuvitella suhteita mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Omakohtaista kokemusta minulla ei asiasta ole mutta olen lukenut että varatut miehet viehättävät joitakin naisia koska he ovat viehättäviä myös toisten naisten mielestä. Eli miehet ovat löytäneet kumppanin ja näin "todistaneet" olevansa kelvollisia. En usko että kovin moni nainen toimii tällä tavalla mutta onhan se ainakin teoriassa mahdollista.
Ja siihen päälle kauhea kateus, että toisella naisella on mutta itsellä ei ole.
Täytyyhän sellainen viedä ja kuluttaa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
N46
Eräs tyttönen jahtasi minulta ukkomiehen, että ei se täysin keksittyä ole.
Tosin kumpikin tahtoi siinä eri asioita. Ilmeisesti heidän välillään on ollut kamppailua, kumpi käyttää hyväkseen kumpaa ja kuinka paljon.
Jos annan osoitteen niin pääsenkö ukosta eroon jo tänään?
T Nykyinen vaimo, tuleva exä
Vierailija kirjoitti:
Ei sinkku ketään petä.
Ei, mutta jallittakoon muita sinkkuja. Turha sotkeutua toisten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Tosin kumpikin tahtoi siinä eri asioita. Ilmeisesti heidän välillään on ollut kamppailua, kumpi käyttää hyväkseen kumpaa ja kuinka paljon.
Näin tein minäkin, vaikka eipä se mieskään kyllä mikään viaton uhri ollut. Tosin meitä yhdisti se, että kumpikin halusi samoja asioita, joita ei omilla suunnilla saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinkku ketään petä.
Ei, mutta jallittakoon muita sinkkuja. Turha sotkeutua toisten elämään.
Syy on siinä varatussa, jos lähtee toisen mukaan. Sinkut on vapaita iskemään ketä vaan. Voi viedä toiselta miehen tai naisen ihan hyvällä omalla tunnolla. Se on sitten eri asia, kannattaako pettäjää valita seurakseen. Yleensä ei kannata, koska myöhemmin pettäjä pettää sitäkin, joka on varatun matkaan lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Todennäköisempänä pidän, että miehesi kuitenkin oli aloitteellisempi osapuoli asiassa.
N46
Sen elämä kuluu hukkaan.