Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
561/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukko viereen yöksi mies? ❤

Vierailija
562/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: minkälainen auto kaivatullasi/ihastuksellasi on?

Japanilainen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun.❤️

Vierailija
564/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin naisena tarjota väliaikaisen kodin ukrainan sodan jaloista tulleelle äidille & lapselle tai parille lapselle. Olisi siihen nyt eräs mahdollinen kontakti. Tilaa kun on. Mitä mieltä mies? Tiedät historiaani…

Sinäkö kutsuit minua eilen uuteen kotiini?

Missä sellaista tapahtui? Täälläkö?

Suattaahan se olla mahdollista mies.

Eilisessä uuessa ketjussa nainen.

Mitähän kirjoitin? Jos olet eräs mies, varmasti olen niin tehnyt. En kiellä.

Niin mitä sitten?

Millonka saan avaimen?

Heti kun tulet kysymään.

Vierailija
565/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin, rakas. 🧽

🤝😁🥰

Vierailija
566/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?

Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.

Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.

Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.

Et selkeästi ole kaivattuni, sillä hän tietäisi etten ole ghostannut. Olen jutellut hänelle kyllä.

Enkä ikinä haluaisi häntä ghostata, enkä voisi. Mutta jotenkin vain sattuu tajuta kuinka vähän aikaa enää on nähdä häntä. Ja sattuu myös tajuta, että hän voi jatkaa elämäänsä kuin ei mitään tapahtuisi. Itse itken jo nyt surua siitä ettei kohta enää nähdä kuin korkeintaan sattumalta kaupassa tmv.

Mihin sä olet lähdössä?

Tilanteet vain muuttuu ja elää. Jäisin jos vain millään pystyisin ja keksisin vain keinon miten voisin pitää tilanteen ennallaan, mutta valitettavasti en vain saa asioita järjestettyä niin.

Mitä asioita tarkoitat ja minkä tilanteen? Voinko auttaa jotenkin?

Vierailija
567/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai paheksunnan välttely oli huonosti muotoiltu, oikeasti siis tarkoitan sitä käytösmallia jossa haetaan hyväksyntää ja vältellään hylätyksi tulemista tai/ja itsensä paljastumista (fear of intimacy). Estyneet elävät varsinaista varjoelämää mikä syö voimavaroja. Itse netissä yritän purkautua, muuten kävisi liian raskaaksi. Toisaalta tämä jännityksen purku aiheuttaa kritiikkiä kohdatessaan lisää jännitystä, joten parempi olisi kun en puhuisi täälläkään 😥😞

Lohtua sinulle, rukoilen puolestasi.

Vierailija
568/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avaan nyt sun kuvan mun näytölle ja käyn nukkumaan se tyynyn alla. Hyvää yötä miehelle Helsingin saareen.

Vierailija
569/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kaivattua lohduttaa niin olen harradtanut sexiä viimeksi vuonna -19. Tällä vuosituhannella.

Mä en edes viitsi kertoa kuinka kauan mulla on aikaa edellisestä kerrasta.

Vierailija
570/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup : Mikä on ensimmäinen ajatuksesi mitä haluat tehdä, kun kohtaat ihastuksesi?

Paeta.

Hänellä on nyt tuo vaihe 🙄. Hän on etäinen ja vähän tyly.

Aivan sivusta

Ettei johtuisi omasta käytöksestäsi. Sivusta myös

Vierailija
571/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin ilta nyt

jaksa teitä tänäänkään

melankolia

🤍

-Hai Ku

Vierailija
572/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö jotain sanomatta?

Jätän, nimittäin Sayaka on minulle erittäin tärkeä ihminen. Jos en olisi niin epävarma tunteistani tai niiden syvyydestä/vahvuudesta, epäilisin tämän olevan orastaavaa rakkautta, joka odottaa sitä hetkeä kun olemme päässeet paremmin tutustumaan ja 💓 saisi sellaisen 99,999% varmistuksen siitä että se ei tule hänen taholtaan petetyksi. Tai siis, että se alkaisi kestämään mahdollista rakoilua mitä intiimimpi kanssakäyminen vaatii. Mä voin kertoa, että edes äitini johon mulla tiiveimmät suhteet ei tunne mua täysin. Se on sitä osaa mun persoonallisuudesta, joka on täysin kätketty muilta sillä se on niin awkward-omaleimainen-ilmentymä, että se rikkoo muiden käsityskyvyn. Tämä aiheuttaa tietysti yksinäisyyden kokemuksen, sillä kukaan ei kohtaa ja hyväksy minua syvällisesti. Se ilmenee fear of intimacy:na ja fear of rejectiona.

Vierailija
573/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuukko viereen yöksi mies? ❤

Tulisin mielelläni nainen! ❤

Vierailija
574/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävän oloista porukkaa täällä. Jos ihmisen pitää päteä jollain seksikumppaneiden määrällä suuntaan tai toiseen, tai edes miettii tuollaisia kummemmin, niin on kyllä surkea tapaus.

Puheena oli että toiset pettää kaivattuaan ja toiset ei.

Ketään jonka kanssa ei ole sopimusta yksiavioisuudesta, ei voi pettää.

Kuinka moni täällä on sopinut kaivattunsa kanssa, ettei harrasteta seksiä muiden kanssa?

Jos, niin miksi ihmeessä olette täällä?

Ehkä vuoden voi olla uskollinen ihastuksellesi. Jos hän on varattu, niin ei tarvitse olla. Hän muhinoi oman kumppaninsa kanssa koko ajan. Eikä kenenkään tehtävä ole odotella, jos hän sattuisi vapautumaan. Uskollisuus kertoo aidoista tunteista. Ja kunnioituksesta ❤️

En muhinoi 'kumppanin' kanssa. En edes pysty, koska kaivattu. Hän voi vapaasti muhinoifa kenen kanssa haluaa, meillä ei ole sitoumusta, mutta siinä tapauksessa hän tuntee eri tavalla kuin minä, eikä minun ole silloin mieltä kaivata. Sivusta.

No sulla on etikoinen suhde kumppanisi kanssa. Miksi ette eroa ? Eihän seksitön parisuhde ole mistään kotoisin.

Tai niin no. On se tosi syvältä 😏

Vierailija
575/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naimisiin mennään ja persekin perustetaan…🎶🎵🎵🎵⏩

Vierailija
576/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 1000 ihmisen joukosta sinä ja sinun vihreät silmäsi tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen 🤩.

Hän on MIES

Vierailija
577/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, että se alkaisi kestämään mahdollista rakoilua mitä intiimimpi kanssakäyminen vaatii.

^selvennätkö

Vierailija
578/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö jotain sanomatta?

Jätän, nimittäin Sayaka on minulle erittäin tärkeä ihminen. Jos en olisi niin epävarma tunteistani tai niiden syvyydestä/vahvuudesta, epäilisin tämän olevan orastaavaa rakkautta, joka odottaa sitä hetkeä kun olemme päässeet paremmin tutustumaan ja 💓 saisi sellaisen 99,999% varmistuksen siitä että se ei tule hänen taholtaan petetyksi. Tai siis, että se alkaisi kestämään mahdollista rakoilua mitä intiimimpi kanssakäyminen vaatii. Mä voin kertoa, että edes äitini johon mulla tiiveimmät suhteet ei tunne mua täysin. Se on sitä osaa mun persoonallisuudesta, joka on täysin kätketty muilta sillä se on niin awkward-omaleimainen-ilmentymä, että se rikkoo muiden käsityskyvyn. Tämä aiheuttaa tietysti yksinäisyyden kokemuksen, sillä kukaan ei kohtaa ja hyväksy minua syvällisesti. Se ilmenee fear of intimacy:na ja fear of rejectiona.

Tuo äiti- aikuinen lapsi suhde. Eihän siinä suhteessa enää tarvitse tuntea toinen toistaan täysin, vaikka läheiset suhteet olisikin. Molemmilla on oma aikuinen elämä sekä ajatukset. Itse en äitinä edes halua tietää aikuisten lasteni syvimpiä juttuja elleivät he itse niistä halua avautua.

Vierailija
579/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies hakata miehen joka hakkasi minut (olen nainen).

Iltaa, superman paikalla. kuinka kovasti röykkyytetään, onko toivomuksia, kultaseni?

mies54v

Vierailija
580/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä (ta-)voittamaton Sayaka 😍💞🤗🫂

Ketju on lukittu.