Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Minua lyötiin niin että nöpönenäpääni laski mutta yhden luottomiehen soitin tänään luokseni.
Eikä tämä mies ole suomalainen tai virolainen vaan rakas ystäväni jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Miten olet näyttänyt ihastuksellesi, että pidät hänestä irl? Onko hän nainen vai mies?
En ole näyttänyt tietoisesti mitenkään. Ehkä hän on huomannut katseesta, mutta muuten yritän piilottaa tunteeni. Olen nainen ja hän naimisissa oleva perheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
3
n->m
Sama
- n-> m (kaivatun kanssa on ollut parhaita hetkiä...)
Gallup : Mikä on ensimmäinen ajatuksesi mitä haluat tehdä, kun kohtaat ihastuksesi?
Aika säälittävän oloista porukkaa täällä. Jos ihmisen pitää päteä jollain seksikumppaneiden määrällä suuntaan tai toiseen, tai edes miettii tuollaisia kummemmin, niin on kyllä surkea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?
Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.
Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.
Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.
Et selkeästi ole kaivattuni, sillä hän tietäisi etten ole ghostannut. Olen jutellut hänelle kyllä.
Enkä ikinä haluaisi häntä ghostata, enkä voisi. Mutta jotenkin vain sattuu tajuta kuinka vähän aikaa enää on nähdä häntä. Ja sattuu myös tajuta, että hän voi jatkaa elämäänsä kuin ei mitään tapahtuisi. Itse itken jo nyt surua siitä ettei kohta enää nähdä kuin korkeintaan sattumalta kaupassa tmv.
Mihin sä olet lähdössä?
Vierailija kirjoitti:
Pantteri ja eritoten Puuma makeispastillit on jees. Haluan puuma suklaata. Fazer tästä saa ottaa kopin.
Loistava idea! Oisko se enemmän hot vai cool, vaikee sanoa. Ehkä molempia!
jotkut ihmiset käyvät täällä kirjoittamassa siksi että haluavat panna halvalla tuttujaan (ainakin yrittää) älkää olko sinisilmäisiä
tuli iso kakka kirjoitti:
Kutsukaa putkimies!
Käytä pöntön aavaamiseen apuna wc-harjaa. Putkimies on nukkumassa jo.
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmasti poistetaan.
Sulta hampaat ko? Pese paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävän oloista porukkaa täällä. Jos ihmisen pitää päteä jollain seksikumppaneiden määrällä suuntaan tai toiseen, tai edes miettii tuollaisia kummemmin, niin on kyllä surkea tapaus.
Puheena oli että toiset pettää kaivattuaan ja toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki lasketaan seksiksi? Yhdyntä?
Kaikki mikä päättyy -seksi.
Jos mies nuolee sinua eikä muuta, sanotko harrastaneesi hänen kanssaan seksiä?
Tuossahan olet saanut suuSEKSIÄ
Kyllä, olen saanut häneltä suuseksiä eli seksiä. Mikä kysymys tuo edes on.
Seksi mielletään usein molemminpuoliseksi toiminnoksi. Jos joku vaan sormettaa/nuolee/ottaa suihin etkä ite tee siinä mitään vastavuoroista, niin en laske seksipartneriksi tai joksikin ”oon harrastanut ton kanssa seksiä”-jutuksi
Vierailija kirjoitti:
Miten pädet tällä kommentillasi ylevöittäen itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Mikä on ensimmäinen ajatuksesi mitä haluat tehdä, kun kohtaat ihastuksesi?
Hän on niin lutunen mies, että minulla herää halu suukotella ja halia ❤️
Hyvää yötä ja viikonloppua kaivatulle. Tulin juuri kotiin, väsy, sitten pirteämpänä takaisin:)
Vierailija kirjoitti:
jotkut ihmiset käyvät täällä kirjoittamassa siksi että haluavat panna halvalla tuttujaan (ainakin yrittää) älkää olko sinisilmäisiä
Jep. Siksi vain luen pääasiassa. En ole enää harhoissani.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Kertonee enemmän sinusta että tuollainen tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheena oli että toiset pettää kaivattuaan ja toiset ei.
Ketään jonka kanssa ei ole sopimusta yksiavioisuudesta, ei voi pettää.
Kuinka moni täällä on sopinut kaivattunsa kanssa, ettei harrasteta seksiä muiden kanssa?
Jos, niin miksi ihmeessä olette täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki lasketaan seksiksi? Yhdyntä?
Kaikki mikä päättyy -seksi.
Jos mies nuolee sinua eikä muuta, sanotko harrastaneesi hänen kanssaan seksiä?
Tuossahan olet saanut suuSEKSIÄ
Kyllä, olen saanut häneltä suuseksiä eli seksiä. Mikä kysymys tuo edes on.
Seksi mielletään usein molemminpuoliseksi toiminnoksi. Jos joku vaan sormettaa/nuolee/ottaa suihin etkä ite tee siinä mitään vastavuoroista, niin en laske seksipartneriksi tai joksikin ”oon harrastanut ton kanssa seksiä”-jutuksi
Väärin, ei lasketa
Kohta varmasti poistetaan.