Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Ne taitaa tuoda tänne huonoja vaikutteita, stalkkaamista ja dominointia. Jatkuvasti olleet pinnalla viime ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiksi luetaan jos kosketaan genitaaleihin. Ei ainoastaan yhdyntä. Olette vanhanaikaisia.
Ketkä? Eihän kukaan edes neuvonut niin
Oli aiemmin tuolla.
Ei ollut. Luepa uudestaan.
Yksi kysyi eikä kukaan neuvonut noin, eli ketkään eivät olleet vanhanaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : kaivattusi kodin sisustuksessa käytetyt värit?
En ole käynyt hänen kotonaan. Kerran on kyllä kutsuttu.
Mikä sua pidätteli?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkälainen auto kaivatullasi/ihastuksellasi on?
Paha, ei pysty.
Mut vastaan silti että Volvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki lasketaan seksiksi? Yhdyntä?
Kaikki mikä päättyy -seksi.
Jos mies nuolee sinua eikä muuta, sanotko harrastaneesi hänen kanssaan seksiä?
Tuossahan olet saanut suuSEKSIÄ
Seksiä se on, mitäs muutakaan?
En laske tuollaista. Jos en ole itse koskenutkaan ihmiseen, en ole harrastanut seksiä hänen kanssaan. Pientä kopelointia korkeintaan. sivusta
Seksiä se nyt kuitenkin on, laskit sinä niin tai et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin naisena tarjota väliaikaisen kodin ukrainan sodan jaloista tulleelle äidille & lapselle tai parille lapselle. Olisi siihen nyt eräs mahdollinen kontakti. Tilaa kun on. Mitä mieltä mies? Tiedät historiaani…
Sinäkö kutsuit minua eilen uuteen kotiini?
Missä sellaista tapahtui? Täälläkö?
Suattaahan se olla mahdollista mies.
Opettajilla on monta rautaa tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaiketi se välien katkaisemisen pelko on sama kuin hylätyksi tulemisen pelko ja tunne? Ja tätä kaikkea pakenen kameleonttityyliin ja fantasioihin ja itsenarkoottisuuteen. Kun oma itsetietoisuus käy liian raskaaksi niin sitä pitää itsenarkoottisesti tukahduttaa eli luoda sellainen ympäristö, jossa unohtaa oma realistinen kurjuus ja luoda tilalle korviketodellisuus? 🤔
Kyllä. Toivon asioidesi selviävän.
Minua lyötiin niin että nöpönenäpääni laski mutta yhden luottomiehen soitin tänään luokseni.
Vierailija kirjoitti:
ei kaivatun käytös johdu välttämättä sinusta tai hänen ja sinun väleistä sitä on elämässä niin paljon muutakin mikä vaikuttaa ihmiseen
Onneksi on suu, jolla puhua.
Vierailija kirjoitti:
Opettajilla on monta rautaa tulessa.
😅
Nuorna on seksit väännettävä
Vanhana ei kestä polvet, eikä selkä.
60 v täytettyään pruukataan käyttää kondomia vain tarkistaakseen, että tulooko mitähän.
Seppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?
Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.
Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.
Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.
Et selkeästi ole kaivattuni, sillä hän tietäisi etten ole ghostannut. Olen jutellut hänelle kyllä.
Enkä ikinä haluaisi häntä ghostata, enkä voisi. Mutta jotenkin vain sattuu tajuta kuinka vähän aikaa enää on nähdä häntä. Ja sattuu myös tajuta, että hän voi jatkaa elämäänsä kuin ei mitään tapahtuisi. Itse itken jo nyt surua siitä ettei kohta enää nähdä kuin korkeintaan sattumalta kaupassa tmv.
Mä ostin samanlaisen auton kun mun henkilöllä, koska jotenkin kierolla tavalla tunsin olevani lähempänä.
Ja koska ne nahkapenkit.
Vierailija kirjoitti:
ei kaivatun käytös johdu välttämättä sinusta tai hänen ja sinun väleistä sitä on elämässä niin paljon muutakin mikä vaikuttaa ihmiseen
No tämä. Esim. jos mul on tiistaina joku tärkeä juttu, niin se vie ajatukset maanantaina, jolloin saatan vaikuttaa todella etäiseltä ja siltä ettei ollenkaan kiinnosta, mikä ei siis pidä paikkaansa. Sitten jos tehdään johtopäätöksiä näistä niin metsään menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hänet kaupassa tällä viikolla. Tunnistin hänet heti ja ihan spontaanisti tervehdin häntä. Hän ei moikannut takaisin. ☹️
Toivottavasti emme enää satu kasvokkain. Olen niin häpeissäni.Älä ole! Mulla on ainakin vaikeeta tunnistaa kasvoja, tuttujakin, etenkin kun tulevat vastaan paikoissa, joissa en osaa odottaa.
Sivula
Mulla myös, varsinkin kaupassa en keskity ihmisiin vaanostoksieni tekemiseen. Anteeksi! Hihasta voi nykäistä!
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millonkas jutellaan?
Maanantaina, heti kaheksan jälkeen.
Tiedät, että mä oon siellä, niinkuin melkein joka aamu.💘💘💘💘💝💝💝💝💝
Ok. Treffit sun luokassa.
Oon samassa paikassa kuin tänään. Katotaan sitten, missä tilaa.
💋💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin naisena tarjota väliaikaisen kodin ukrainan sodan jaloista tulleelle äidille & lapselle tai parille lapselle. Olisi siihen nyt eräs mahdollinen kontakti. Tilaa kun on. Mitä mieltä mies? Tiedät historiaani…
Sinäkö kutsuit minua eilen uuteen kotiini?
Missä sellaista tapahtui? Täälläkö?
Suattaahan se olla mahdollista mies.
Eilisessä uuessa ketjussa nainen.
Yli 1000 ihmisen joukosta sinä ja sinun vihreät silmäsi tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen 🤩.
Kuu valaisee koko huoneen näin yön pimeydessä. Olet mielessäni yhtä varmasti kuin kuu on taivaalla. ❤ Hyvää yötä. ❤