Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kaduttaa että ihastuin. Et ole minulle enää mitään. Tervemenoa ja erittäin huonoa loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa että ihastuin. Et ole minulle enää mitään. Tervemenoa ja erittäin huonoa loppuelämää.
Kuulostat ihannekumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Haaveet loppui. Hyvästi.
Loppui kuin seinään? Miten sellainen onnistuu? Voisipa itsekin…
Vierailija kirjoitti:
Nythän tämä elämä tästä huomattavasti kohenee kun sinä häviät. Ei jää ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ajatella näin ex-kaivatustaan? Minä en voisi. Hän on ollut ajatuksissani joka päivä viimeiset kaksi vuotta, joten en voisi rehellisesti sanoa, ettei hän ole minulle mitään. En, vaikka itse olen hänelle korkeintaan joku, jonka hän tietää nimeltä. Ehkä hänen roolinsa minun elämässäni oli herättää minut huomaamaan, että kaikesta elämässäni tapahtuneesta huolimatta, kaipaan kuitenkin rakkautta elämääni. Hän avasi ajatukseni tuolle asialle. Olin jo ehtinyt unohtaa miltä tuntuu ihastua, ja haluta toista. Tunne ei ole molemminpuolinen, mutta ei hän ole minulle mitään velkaa, eikä hänellä ole mitään velvollisuutta rakastua minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveet loppui. Hyvästi.
Vaimo tais jollain lämmetä taas...hetkeksi.
Kevyt ihastus haihtuu kuin savu tuuleen silloin, kun kaivattu tekee jotain, mistä ei pidä tai ei hyväksy. Tätä itse pelkään jatkuvasti, että teen jotain väärin.
Itse en kyllä kevyen ihastuksen vuoksi tulisi edes ketjuun enkä ole ikinä täällä kevyille ihastuksille/kevyistä ihastuksista kirjoitellut
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ajatella näin ex-kaivatustaan? Minä en voisi. Hän on ollut ajatuksissani joka päivä viimeiset kaksi vuotta, joten en voisi rehellisesti sanoa, ettei hän ole minulle mitään. En, vaikka itse olen hänelle korkeintaan joku, jonka hän tietää nimeltä. Ehkä hänen roolinsa minun elämässäni oli herättää minut huomaamaan, että kaikesta elämässäni tapahtuneesta huolimatta, kaipaan kuitenkin rakkautta elämääni. Hän avasi ajatukseni tuolle asialle. Olin jo ehtinyt unohtaa miltä tuntuu ihastua, ja haluta toista. Tunne ei ole molemminpuolinen, mutta ei hän ole minulle mitään velkaa, eikä hänellä ole mitään velvollisuutta rakastua minuun.
Rasittavaa tuollainen jeesustelu kun et tiedä toisen tilanteesta mitään, tosin en itsekään kenellekään huonoa elämää toivo vaikka ihminen ärsyttäisikin ja katuisin että koskaan hänet kohtasin
Vierailija kirjoitti:
Haaveet loppui. Hyvästi.
Katosi kuin pieru Saharaan. Semmosta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakas huomannut näillä sivuilla:
- etunimesi ✅
- toinen nimesi✅
- ikäsi✅
- ammattisi✅
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi✅
- kampauksesi✅
- jopa pipon väri✅
♥️🤍🧡Aina. Oitän verran harhailla. Kaupunginosaankinon jotenkin viitattu eri käsitteillä.omin nekin😁
Kerro näistä kaksi niin tiedän että sinä olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakas huomannut näillä sivuilla:
- etunimesi ✅
- toinen nimesi✅
- ikäsi✅
- ammattisi✅
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi✅
- kampauksesi✅
- jopa pipon väri✅
♥️🤍🧡Aina. Oitän verran harhailla. Kaupunginosaankinon jotenkin viitattu eri käsitteillä.omin nekin😁
Kerro näistä kaksi niin tiedän että sinä olet sinä.
Nyt oot poika vaarallisilla vesillä. Kuka vaan ketjua tarkasti seuraava pystyy kertomaan tästä opesta kaiken, mitä luettelit.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö yhtään, miten sekaisin olette varattujen kaipuussanne, kirjoittelette seksuaalissävytteisiä ja yliromanttisia terveisiänne ihmisille, jotka ovat viattomia työkavereita, naapureita tms tuttavia. Sairasta, niin sairasta.
Lopetapas mustasukkainen trolli. Se viesti oli mulle eikä koskenut sua yhtään. Ota ihan rauhallisesti ja mene ulkoilemaan. Siellä sun olo helpottuu
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö yhtään, miten sekaisin olette varattujen kaipuussanne, kirjoittelette seksuaalissävytteisiä ja yliromanttisia terveisiänne ihmisille, jotka ovat viattomia työkavereita, naapureita tms tuttavia. Sairasta, niin sairasta.
Jos joku tässä sekaisin on niin sinä kun vauhkoot jonkun tuntemattoman viestistä. Ne oli just hyvät terveiset. Mikä jäykkis sä oikein oot?
Haluan pois.. haluan pois.. haluan pois.. haluan pois.... Haluan pois...... Haluan pois ...
En kestä....
Vierailija kirjoitti:
Haluan pois.. haluan pois.. haluan pois.. haluan pois.... Haluan pois...... Haluan pois ...
En kestä....
Mikä hätänä?
tt on tietysti työpaikan tyrmäävin
Vierailija kirjoitti:
tt on tietysti työpaikan tyrmäävin
Ok. Luulin muuta...
Lue viesti kulta. Teki vaan kovasti mieli kuulla susta jotain ku ikävä. Ja olihan mulla leikisti asiaaki. 😌
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti kulta. Teki vaan kovasti mieli kuulla susta jotain ku ikävä. Ja olihan mulla leikisti asiaaki. 😌
Wa?
Haaveet loppui. Hyvästi.