Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Turusta tulee kyllä joskus ihan hyvännäköisiä miehiä!
Ne vaan lähtee yleensä pois Turusta, joten en Turkuun menisi niitä bongailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan lähtee yleensä pois Turusta, joten en Turkuun menisi niitä bongailemaan.
Höpöhöpö. Tääl on kauniit ja komeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan lähtee yleensä pois Turusta, joten en Turkuun menisi niitä bongailemaan.Höpöhöpö. Tääl on kauniit ja komeat.
Makunsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
käyvät katsastelemassa muualla mutta aina palaavat takaisin kun se ruoho on täällä vihreämpää
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Puhuuko kaivattusi Turusta hyvää vaiko pahaa?
Eipä ole kyseisestä aiheesta koskaan keskusteltu. Ylipäätään hän välttelee kanssani juttelua muutenkin, joten en tiedä kuinka kiintynyt hän asuinkaupunkiinsa lienee.
Varatulle 40+ naiselle terveisin,
Vierailija kirjoitti:
Sulta unohtui tuon pilkun jälkeen laittaa se nimikirjoitus.
Kun sulle viestiä voisin
Olis kaikki aivan toisin
Vierailija kirjoitti:
mitä mielessä?
Jos kirjoittaa sen tänne, se varmaan poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kun sulle viestiä voisin
Olis kaikki aivan toisin
Kuka/kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Kun sulle viestiä voisin
Olis kaikki aivan toisin
mietin mitä tehdä mä voisin
jos kaikki ois toisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta unohtui tuon pilkun jälkeen laittaa se nimikirjoitus.
Kirjoitusvirhe. Piti olla näin:
Varatulle 40+naiselle terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakas huomannut näillä sivuilla:
- etunimesi ✅
- toinen nimesi✅
- ikäsi✅
- ammattisi✅
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi✅
- kampauksesi✅
- jopa pipon väri✅
♥️🤍🧡
Aina. Oitän verran harhailla. Kaupunginosaankinon jotenkin viitattu eri käsitteillä.omin nekin😁
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vielä tulee se kevät, kun voimme yhdessä katsella niiden kirsikkapuiden kukintaa.
Meidän vuodet valuvat hukkaan niinkuin kirsikankukan terälehdet katoavat tuuleen pilvisenä päivänä.
Miten paljon haluaisinkaan tuottaa sinulle hyvää ja helliä sanoilla. Jokainen sana jonka sanon sinusta muru ihana komeus tarkoitan. Ymmärrän että minä en niitä sanoja saisi sanoa, mutta ne ovat ajatuksia ja tuntei sinusta. Rajoitan toki niiden käyttämistä, kun olemme alueella jossa niitä ei ole lupa käyttää, mutta haluan niin paljon ottaa sinut lähelleni. Mite ymmärtäisit jotenkin rakkauteni.
Maailmankaikkeus yrittää kommunikoida jotain, mutten ole ihan varma mitä. Olin jo antanut periksi, että kukaan siellä voisi välittää minusta aidosti. Olen vain jotain kivaa katseltavaa, eräänlainen maskotti.
Tänään löysin keskeltä kenttää pienen kristallisen sydämen. Paikasta, jossa sellaista ei todellakaan odottaisi löytävänsä. Vaikka en tiedä, keneen se liittyy, uskon paikan kuitenkin olevan tärkeä rakkauselämälleni. Tulevaisuudelleni. Sieltä se rakkaus vielä jonain päivänä löytää minutkin.
Tosin edellisen kerran löysin (pienemmän) kristallisen sydämen ollessani rakastunut mieheen, jota odotin miltei kahdeksan vuotta. Uskon hänen rakastaneen minua, ehkä rakastaa vieläkin. Mutta luokseni hän ei saapunut koskaan. Lämmin ja kaihoisa ajatus suuntaasi, Henri.
Ehkä maailmankaikkeus vain yrittää kertoa minulle, että sydämeni on jäässä. Onhan se sitäkin. Sulata mut, mies. Auta mua ymmärtämään kaiken tämän tarkoitus.
Ok. Poistun täältä lopullisesti.
T. Yks turkulaine toisell