Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4681/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan taas miten vahingossa ajaudun palstalle, kun on pakko saada kirjoitettua jonnekin omat toiveet ettei pää räjähdä. Haluaisin niin kovasti tehdä sinulle hyvää. Onhan se kliseistä että lauantai-iltana, mutta se ei todellakaan olisi mitään peiton alla lähetyssaarnaajassa-menoa pari minuuttia kunnes lentää. Ei, en itseasiassa haluaisi edes yhtyä, vaan pelkästään keskittyä sinuun kaikin aistein ja saada viimeinkin tehtyä sinulle kaikkea mistä haaveilen. Saada sinut nauttimaan ja tuntemaan olosi läpikotaisin tyydytetyksi. Suulla, sormilla, leluilla, valinta on sinun ja minähän tottelen kaikkia toiveita. Enempää en tähän kirjoita ettei sensuuri iske ja häveliäisyys kärsi, mutta voit kuvitella mielessäsi mahdollisuuksia... Makoisia unia sinulle ja kaikille palstalaisille.

♥️🥰♥️🥰😘

Kiitos, sain rytmihäiriöitä ja joudun turvautuu beetasalpaajaan.

Salpaan samalla itseni tekstisi tuottamaan nirvanaan ja hyviin uniin.

Olethan vielä huomennakin.

Nuku hyvin! Mun nyt mentävä on, uni painaa ja yö on tunnin lyhyempi. Aikainen herätys nääs…

Vierailija
4682/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin me ollaan valmiita toisillemme? 😑

Oletko siis tuon pitkän viestin kirjoittaja? Vai tulitko sivusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole kuulutettu missään vielä.

Vierailija
4684/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut puoli litraa viiniä . Syyntakeeton.

Vierailija
4685/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Sulla on naisesi, en halua häiritä enempää. Anteeksi

Mistä tuollaisia olet saanut päähäsi. Hyvää yötä, ei mitään syytä pyydellä anteeksi.

Jos laitat ensin viestiä, niin uskon, etten häiritse. Sivusta tämä.

Vierailija
4686/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan taas miten vahingossa ajaudun palstalle, kun on pakko saada kirjoitettua jonnekin omat toiveet ettei pää räjähdä. Haluaisin niin kovasti tehdä sinulle hyvää. Onhan se kliseistä että lauantai-iltana, mutta se ei todellakaan olisi mitään peiton alla lähetyssaarnaajassa-menoa pari minuuttia kunnes lentää. Ei, en itseasiassa haluaisi edes yhtyä, vaan pelkästään keskittyä sinuun kaikin aistein ja saada viimeinkin tehtyä sinulle kaikkea mistä haaveilen. Saada sinut nauttimaan ja tuntemaan olosi läpikotaisin tyydytetyksi. Suulla, sormilla, leluilla, valinta on sinun ja minähän tottelen kaikkia toiveita. Enempää en tähän kirjoita ettei sensuuri iske ja häveliäisyys kärsi, mutta voit kuvitella mielessäsi mahdollisuuksia... Makoisia unia sinulle ja kaikille palstalaisille.

Miten paljon haluaisinkaan tustua häneen kehoon. Tuntea hänen tunteensa kehollani ja nauttia siitä, että saan olla kokonainen. Antautua ja luottaa toiseen vihdoin koonaan, mutta vain mielikuvissa se on mahdollista. Maailma on täynnä miehiä tiedän sen, mutta sinua on vain yksi.

Vierailija
4687/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko uusi päivämäärä?

Vierailija
4688/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaipaamasi henkilön toinen etunimi?

Johanna🤍

Kuka kaipaa?

Mlnä kaipaan. Olethan huomannut?

No oishan mun pitänyt huomata tuo harmaa sydän. Ei siis mulle.

Siispä tää punainen on sulle.❤

Vierailija
4689/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A(n) toivottaa eräälle hurmurille makoisia unia. Ihana olisi kainaloosi päästä, ja siihen nukahtaa.

Vierailija
4690/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisia olet saanut päähäsi. Hyvää yötä, ei mitään syytä pyydellä anteeksi.

Kaikki ajallaan. Sivusta tämäkin.

Vierailija
4691/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jälkeäkään sinusta. 👣🐾✍️

Vierailija
4692/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus vaihtui ahdistukseksi, ahdistus vähitellen rakkaudeksi, rakkaus toivottomuudeksi. Pahan olon lisääntyessä olen alkanut harkita työpaikan vaihtoa. Tuntuu etten saa enää henkeä, enkä kestä sitä miten puhut mulle.

Vierailija
4693/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos asia ei saa sinua liekkeihin, se ei ole käristymisen arvoista."

-Hyvän päivän aamuklubi

On siis, koska saat liekkeihin, edelleen.

Vierailija
4694/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet hyvä, minä ruma ja tämä tilanne paha.

Vierailija
4695/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaipaamasi henkilön toinen etunimi?

Johanna🤍

Kuka kaipaa?

Mlnä kaipaan. Olethan huomannut?

No oishan mun pitänyt huomata tuo harmaa sydän. Ei siis mulle.

Siispä tää punainen on sulle.❤

Kiitos. Luulen silti, että ei osu?

Vierailija
4696/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä alkoi tuntua, että sulla on kauhea kiire nähdä. Vaikka voihan se johtua ihan siitä kun toivon, että ajattelet että mulla on kiire. Mutta nyt alkoi tuntua, että sulla on kiire nähdä koska on jotain tärkeää sanottavaa. Taidan tietää mihin se liittyy. On tuntunut viime aikoina, että yrität muutenkin jutella mulle ja jopa kysellä multa asioita. Ajattelin aluksi, että oot ihana kun välität. Mutta nyt yhtäkkiä mulle tuli paniikki, että entä jos sulla onkin jotain pahaa kerrottavaa. Jotain että oot kuullut, että mulle käy tän asian kanssa huonosti. Siksi kiire. Ilmeisesti olisit sittenkin halunnut nähdä jo viime viikonloppuna, tulkitsin väärin. Tuntuu oudolta että viikonloppuna.  Entistä suurempi paniikki kyllä päällä. Nyt tästä puuttuis että iskis vielä joku paha korona jostain ja koko kevät menis ihan pilalle. Mutta haluan kyllä ehdottomasti tietää nyt itsekin mahdollisimman pian mitä sulla on sanottavaa. Toisaalta alkoi myös pelottaa, että kerrotkin että haluaisit että lopettaisin tämän enkä olis yhtään missään tekemisissä. Pelottaa että nolaan taas itseni. Ehkä sulla on jopa muita mukana vahvistamassa että menee perille. No kai sitä pitää vain ottaa vastaan mitä ansaitsee. Täällä oon kyllä nykyään ollut ihan liikaa, aina kun aion vähentää, niin olenkin enemmän. Mitä tahansa tulee, niin pääsee luultavasti ainakin täältä pois. Pitää vain koittaa elää sen häpeän kanssa sitten. Olisitkohan oikeasti voinut antaa merkkejä vain varmistaaksesi että se olen minä. No pian se kai selviää mitä haluat sanoa.

Vierailija
4697/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin❤️. Ja saisinko sitten tasoittavan vuoron?

Vierailija
4698/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🩺 mitä kuuluu?

Vierailija
4699/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä, minä ruma ja tämä tilanne paha.

Ponchot niskaan sitten vaan

Vierailija
4700/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ajallaan. Sivusta tämäkin.

Mitä odotat?

Ketju on lukittu.