Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun mä en olisi koskaan syntynyt. Mä en osaa elää enkä saa elämisestä mitään iloa. Joo mä tiedän että tää purkaus johtuu taas siitä että olen syöny vaan sokeria ja rasvaa koko päivän. Ihan sama. Olen kohta paitsi ruikuttaja myös läski.
Syömiset vaikuttaa kyllä paljon.
Oon syöny tänään:
- iso marjasmoothie, kaksi mausteista munakasta tomaatilla ja ruohosipulilla
- avokado, omena, miniluumutomaatteja
Ja vaikka päivä meni penkin alle eli en tehnyt mitään mitä aioin, koska myrsky, niin höröttelen onnellisena käsi tississä ei-millekään, kuuntelen musiikkia ja nytkyttelen päätä. Suorastaan lennokas tunnelma.
Minuakin masentaa huono syöminen , mutta sitten aina kun syön freesisti hetken, niin tulee sellainen TODELLA lennokas olo ja just höröttelen jatkuvasti itsekseen, tuntuu kuin jalkojen alla olisi ilmaa, kuuntelen vaan jotain musaa pää heiluen ja soitan ilmakitaraa, pompin yms. Ja sittenKÄÄN en saa mitään aikaiseksi, koska oon liian vauhdissa.
Kolmen tai nykyisin jo neljän J-miehen kombo ❤️. Miksi kaikkien kiinnostavien miesten nimet alkaa J-kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli vuosien myötä komeampi mitä alunperin olit, tosi söpö. Mutta ihastuin sinuun jo silloin aikanaan. Miten minä olet mielestäsi muuttunut? Miehelle
Kello käy. Päättele siitä.
Paljon sanoja,
ajatuksia liikaa.
Sydämessäsi
piirtelemäni reitit.
Kevätpuron tarina.
🤍
Nuku hyvin
👁️👁️♥️
,🖌️
Kukaan teistä ei ole oikea kysymykseen, milloin me ollaan valmiita. Ei hän kirjoita noin, ja me ollaan tunnettu 2020 - >
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you... I really do... And when you are gone... My heart Will Be broken... Like never before L.
Totta?
Kerrohan irl. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Sulla on naisesi, en halua häiritä enempää. Anteeksi
Minulla on naiseni, mutta ajattelen sinua twentyfourseven. Tulipahan sekin sylkäistyä ulos tälle palstalle. T. Naine
Joonian saarilla?
?
Sivusta)
Ithaka tai Korfu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun mä en olisi koskaan syntynyt. Mä en osaa elää enkä saa elämisestä mitään iloa. Joo mä tiedän että tää purkaus johtuu taas siitä että olen syöny vaan sokeria ja rasvaa koko päivän. Ihan sama. Olen kohta paitsi ruikuttaja myös läski.
Syömiset vaikuttaa kyllä paljon.
Oon syöny tänään:
- iso marjasmoothie, kaksi mausteista munakasta tomaatilla ja ruohosipulilla
- avokado, omena, miniluumutomaatteja
Ja vaikka päivä meni penkin alle eli en tehnyt mitään mitä aioin, koska myrsky, niin höröttelen onnellisena käsi tississä ei-millekään, kuuntelen musiikkia ja nytkyttelen päätä. Suorastaan lennokas tunnelma.
Minuakin masentaa huono syöminen , mutta sitten aina kun syön freesisti hetken, niin tulee sellainen TODELLA lennokas olo ja just höröttelen jatkuvasti itsekseen, tuntuu kuin jalkojen alla olisi ilmaa, kuuntelen vaan jotain musaa pää heiluen ja soitan ilmakitaraa, pompin yms. Ja sittenKÄÄN en saa mitään aikaiseksi, koska oon liian vauhdissa.
Kantsii olla itselleen armollinen, lohturuoka tahi mättöruoka on joskus ihan hyvä juttu🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Nimistä kyselitte.
Aimo tuli ajatuksiin.
Huomaan taas miten vahingossa ajaudun palstalle, kun on pakko saada kirjoitettua jonnekin omat toiveet ettei pää räjähdä. Haluaisin niin kovasti tehdä sinulle hyvää. Onhan se kliseistä että lauantai-iltana, mutta se ei todellakaan olisi mitään peiton alla lähetyssaarnaajassa-menoa pari minuuttia kunnes lentää. Ei, en itseasiassa haluaisi edes yhtyä, vaan pelkästään keskittyä sinuun kaikin aistein ja saada viimeinkin tehtyä sinulle kaikkea mistä haaveilen. Saada sinut nauttimaan ja tuntemaan olosi läpikotaisin tyydytetyksi. Suulla, sormilla, leluilla, valinta on sinun ja minähän tottelen kaikkia toiveita. Enempää en tähän kirjoita ettei sensuuri iske ja häveliäisyys kärsi, mutta voit kuvitella mielessäsi mahdollisuuksia... Makoisia unia sinulle ja kaikille palstalaisille.
Hyvää yötä elämäni naiselle♥️
Aina yhtä kaunista kun olemme toistemme seurassa💞
En malta odottaa seuraavaa tapaamistamme😘
Siskon ex-miehen ex-vaimolle terveisiä, muistelen lämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaamasi henkilön toinen etunimi?
Johanna🤍
Kuka kaipaa?
Mlnä kaipaan. Olethan huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä ei ole oikea kysymykseen, milloin me ollaan valmiita. Ei hän kirjoita noin, ja me ollaan tunnettu 2020 - >
Nirso on nirso.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä elämäni naiselle♥️
Aina yhtä kaunista kun olemme toistemme seurassa💞
En malta odottaa seuraavaa tapaamistamme😘
Tuliko tuohon vahingossa hae
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso on nirso.
Niin taidan olla kyllä 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaamasi henkilön toinen etunimi?
Johanna🤍
Kuka kaipaa?
Mlnä kaipaan. Olethan huomannut?
No oishan mun pitänyt huomata tuo harmaa sydän. Ei siis mulle.
Sinusta tuli vuosien myötä komeampi mitä alunperin olit, tosi söpö. Mutta ihastuin sinuun jo silloin aikanaan. Miten minä olet mielestäsi muuttunut? Miehelle