Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole kuulutettu missään vielä.
Mistä asiasta on kyse?
Heippa jesse. Minä teen kassut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli vuosien myötä komeampi mitä alunperin olit, tosi söpö. Mutta ihastuin sinuun jo silloin aikanaan. Miten minä olet mielestäsi muuttunut? Miehelle
Kello käy. Päättele siitä.
Tämä meni jotenkin ohi. Kello käy joo, mutta ihmiset muuttuvat toisten silmissä monella tavalla ajan mittaan. Eikä se ole pelkkää vanhenemista, vaikka sitäkin.
Hyvää yötä silti, missä lienetkin. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi ilmi että ex mies oli lyönyt myös tytärtäni.
Saatekirjeet hän oli piilottanut ja löysin ne vasta vuosien päästä.
Hyvä kun ilmoitit
Oli kamalaa tajuta ja miksi tyttäreni ei ollut uskaltanut kertoa.
Tämä täällä kirjoittelu ei kuitenkaan tee sinulle hyvää, vaan tarvitset ammattilaisten apua. Soita vaikka päivystykseen, jollet halua soittaa sinne nollalinjalle.
Kamala ahdistus siitä, etten näe kohta ikinä sinua enää. Taidat itse odottaa juurikin sitä?
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä alkoi tuntua, että sulla on kauhea kiire nähdä. Vaikka voihan se johtua ihan siitä kun toivon, että ajattelet että mulla on kiire. Mutta nyt alkoi tuntua, että sulla on kiire nähdä koska on jotain tärkeää sanottavaa. Taidan tietää mihin se liittyy. On tuntunut viime aikoina, että yrität muutenkin jutella mulle ja jopa kysellä multa asioita. Ajattelin aluksi, että oot ihana kun välität. Mutta nyt yhtäkkiä mulle tuli paniikki, että entä jos sulla onkin jotain pahaa kerrottavaa. Jotain että oot kuullut, että mulle käy tän asian kanssa huonosti. Siksi kiire. Ilmeisesti olisit sittenkin halunnut nähdä jo viime viikonloppuna, tulkitsin väärin. Tuntuu oudolta että viikonloppuna. Entistä suurempi paniikki kyllä päällä. Nyt tästä puuttuis että iskis vielä joku paha korona jostain ja koko kevät menis ihan pilalle. Mutta haluan kyllä ehdottomasti tietää nyt itsekin mahdollisimman pian mitä sulla on sanottavaa. Toisaalta alkoi myös pelottaa, että kerrotkin että haluaisit että lopettaisin tämän enkä olis yhtään missään tekemisissä. Pelottaa että nolaan taas itseni. Ehkä sulla on jopa muita mukana vahvistamassa että menee perille. No kai sitä pitää vain ottaa vastaan mitä ansaitsee. Täällä oon kyllä nykyään ollut ihan liikaa, aina kun aion vähentää, niin olenkin enemmän. Mitä tahansa tulee, niin pääsee luultavasti ainakin täältä pois. Pitää vain koittaa elää sen häpeän kanssa sitten. Olisitkohan oikeasti voinut antaa merkkejä vain varmistaaksesi että se olen minä. No pian se kai selviää mitä haluat sanoa.
Rauhoitu. Varmaan nyt ylireagoit. Mitä pahaa se voisi olla? Ja minkä asian kanssa kävisi huonosti? Mitä tarkoitat noilla? Voithan ottaa häneen yhteyttä ja kysyä tarkemmin, jos sua mietityttää jokin. Oliko viestisi naiselle vai miehelle?
Olen jo peiton alla puoliunessa, eläinystäväni kuorsaa jalkojen päällä. Hyvää yötä kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ahdistus siitä, etten näe kohta ikinä sinua enää. Taidat itse odottaa juurikin sitä?
Milloin se kohta on? Miksi ei ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi ilmi että ex mies oli lyönyt myös tytärtäni.
Saatekirjeet hän oli piilottanut ja löysin ne vasta vuosien päästä.
Hyvä kun ilmoitit
Oli kamalaa tajuta ja miksi tyttäreni ei ollut uskaltanut kertoa.
Tämä täällä kirjoittelu ei kuitenkaan tee sinulle hyvää, vaan tarvitset ammattilaisten apua. Soita vaikka päivystykseen, jollet halua soittaa sinne nollalinjalle.
Olisin jättänyt tämän miehen paljon aiemmin jos olisin tiennyt mitä tapahtui. Sosiaalitoimiston kirjeitä en saanut sillä joku muu piilotti ne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä miehelle jolla on samanlaiset silmät, kuin minulla.
Myöhästynyt kiitos rakas!
Tämä tee on kuin sinä. Lämmin, rauhoittava ja herkullinen.
Nuku hyvin, kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei olis aikaa tai paikkaa, olet tässä ja nyt.
Syntymän ja kuoleman tuolla puolen ja tässä marjakompotissa niiden välissä. Ihan oikeasti yritin keksiä jotain muuta sanaa, mutta siltä sinä maistut. Sakean makealta, huumaavan täydeltä, vähän kirpeältä - se pitää minut valppaana. Et ole kiivas, mutta siltä sinä siitä huolimatta maistut ja sitä saat sydämeni tuntemaan. Itseni kiivaaksi, elämänjanoiseksi ja aineelliseksi. Tiivistyn ja löydän muotoni sekä rajani seurassasi. Tunnen ne aivan hirveän akuutisti. Samoin kuin sen, että tahtoisin keinailla, runoilla sinut sisälleni.Kun voi koskettaa, tuntea ja tunnustella ihan oikeasti.
Sitähän se on. Kun olet matkannut avaruuden dyynit hiekanmuruineen. Ja tapaat sen, jonka kanssa on mahdollista vuorovaikuttaa siinä missä muille ja muut sinulle ovat kuin ohitse livahtavia henkäyksenomaisia painaumia tavoittamattomissa, vain vaivoin havaittavia kuvia toisesta ajasta. Ja sitten. Löytyy muoto, tiiviys, kuin ensi kertaa olisin koskettanut ketään ja tullut kosketetuksi. Joku omasta ajastani, tästä ajasta. Olet todellakin hyvin hyvin akuutisti siinä ja enemmänkin kuin näkyvä. Se ei ole lainkaan itsestään selvää tässä maailmassa. Että löytää jonkun, jonka kanssa on luontainen, automaattinen vuorovaikutussuhde - vastaavuus, tahti ja taivunta syntyominaisuutena. En yksinkertaisesti olisi minä ilman sitä. Olla minä on olla sinulle altis, olla minä on herätä sinusta, yrittämättä. Olin sitä syntyessäni, olen sitä nyt ja tulen olemaan vielä yhdeksänkymmenvuotiaana.
Ja se on niin itkettävän simppeliä. Havaitsen sinut, näen sinut ja tunnen sinut. Olet kytkimeni ja olen sitä sinulle. Oikeammin, olet saanut minut havaitsemaan sen merkkivalon joka on ollut aina siellä. Niin, on kyse vain ominaisuuden huomaamisesta. Olen aina rakastanut sinua ja ollut näkyvä sinulle ja sinä minulle. Emme vain ennen olleet törmänneet toisiimme tällä tasolla. Se onkin vinkeä tunne. Huomata itsessään loiste, jonka olemassaolosta ei ollut aiemmin tietoinen. Huomata kiinteys ja vaivattomuus, jolla saatan väreillä.
Maailmassa on monia asioita ja sinä olet niistä koskettavin ja liikuttavin, tavalla jota en voi selittää. Se menee aineellisen sisälle ja ulkopuolen, kaikkeuden rakenteeseen, siihen joka synnyttää kaiken ja on kaikki. Sieltä löytyy läikehtivä lampi, mudassaan pohjaton, vedessään pohjaton, aalloissaan pohjaton, kuvajaisissaan pohjaton, välkkeissään pohjaton. Joka täällä versoo kukkasiaan. Sinä ja minä. Jos koskaan versomme siitä yksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Jos koskaan versomme siitä kaksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Se on aina.
Sanaton ❤️ 🙏🏻 Kiitos.
Huomaan että oot vähän kaipaillut mua tänään. 😅 Vielä kun se näkyisi muuallakin kuin täällä...
Etsitkö kissamiestä?
Sivusta tää.