Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4381/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi sinä katselit silloin jo tyttölöitä, minä olin itse vielä pikkutyttö.

Vierailija
4382/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P!

Aina vaan ikävä sua.

Oot kadonnut ihan kokonaan mun elämästä,jos ikinä oot siinä ollutkaan.😔

(miehelle)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusero on alle 20 mutta enemmän kuin 15 senttiä. Arvio.

Oletko mies? Tämä voisi olla sinulta…

En ole mies.

Vierailija
4384/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P!

Aina vaan ikävä sua.

Oot kadonnut ihan kokonaan mun elämästä,jos ikinä oot siinä ollutkaan.😔

(miehelle)

on tuo surullista mutta ehkä sinunkin olisi siitä jotain ymmärrettävä jos ei ole enää mitään yhteyttä, sinulla jää paljon kokematta yksin ikävöiden

sivusta

Vierailija
4385/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii ajattelen sinua nytkin… ja en ole Äs.

Vierailija
4386/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastumisia nyt tulee ja menee ja niitä voi olla jopa parikin kerralla. Vaikka joidenkin välillä on jotain pientä flirttiä, että kiinnostusta olisi, niin ei siinä olla missään suhteessa vielä, tai sitouduttu mihinkään. Vihjailusta ja flirtistä on pitkä matka todellisiin tunteisiin, jotka perustuu muuhunkin kuin pinnalliseen viehätykseen. Suorasta kahdenvälisistä keskusteluista ne tunteet vasta voi alkaa syntymään, kun toisen persoonaan tutustuu. Aika paha, jos parista hymystä lähtee jo haaveilemaan jostain elämää suuremmasta rakkaustarinasta.

Mikä siinä on, ettei täällä tunnu oikein menevän kaaliin se ettei kaikki aivan perusteetta haaveile asioita ja toivo, että yhteisessä jutussa oltaisiin suoria. Että hommat perustuu muuhunkin kuin pariin hymyyn ohimennen. Osa meistä tuntee kaivattunsa pitkältä ajalta, tuntee hänet hyvin ja ihastuminen voi olla molemminpuolista. Minulla esimerkiksi on joidenkin vuosien päästä vuosikymmen historiaa alla. Näistä useampanakin vuonna on juteltu lähes päivittäin💛

Rakas on kuin mikä, mutta kumpikaan meistä ei valitettavasti ole niin yksioikoinen etteikö oltaisi tähän juttuun saatu hankaluutta aikaan😄

Karmeaa vatulointia, ei ennusta hyvää.

Tuollaisessa tilanteessa ei pitäisi olla mitään syytä käydä ketjussa, kun voisitte hoitaa kommunikaation IRL.

Niin hoidammekin IRL. Tänne taas olen on-off kirjoitellut syvempiä tuntojani, epävarmuutta, turhautumista, pelkoja ja kaipuutani. En myöskään laita päätäni pantiksi siitä etteikö hänkin olisi täällä ollut joskus, asiasta tuli sivulauseessa puhetta.

Kuka on sanonut että olisimme koko tätä aikaa mitään suhdetta aktiivisesti tunnustelleet, vaikka selvä jännite ja yhteys on ollut aina? Ihmiset ovat monimutkaisia olentoja, vaikka rakkaus ei olekaan. Ihminen ei myöskään jatkuvasti elä rakkaudessa ja täten tee niitä rakkauden kannalta suoraviivaisimpia ja ilmiselvimpiä valintoja, koska se nyt näköjään tuntuu olevan meille vaikeaa😄. Onneksi irl-yhteys toimii ja on olemassa, joskus yskähdellen. Paljon se on kestänytkin, myös aikaa ja pitkiä aikoja näkemättä. Se vahvistaa tunnettani siitä, että kuuluisimme mieluiten yhteen. Meille sopivalla tavalla. Ottanee vielä aikaa. Hän semmoinen, sielunretkikumppanini💛

Vierailija
4387/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

what do u want

Umm, well,.. pussy

Vierailija
4388/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olis aikaa tai paikkaa, olet tässä ja nyt.

Syntymän ja kuoleman tuolla puolen ja tässä marjakompotissa niiden välissä. Ihan oikeasti yritin keksiä jotain muuta sanaa, mutta siltä sinä maistut. Sakean makealta, huumaavan täydeltä, vähän kirpeältä - se pitää minut valppaana. Et ole kiivas, mutta siltä sinä siitä huolimatta maistut ja sitä saat sydämeni tuntemaan. Itseni kiivaaksi, elämänjanoiseksi ja aineelliseksi. Tiivistyn ja löydän muotoni sekä rajani seurassasi. Tunnen ne aivan hirveän akuutisti. Samoin kuin sen, että tahtoisin keinailla, runoilla sinut sisälleni.

Kun voi koskettaa, tuntea ja tunnustella ihan oikeasti.

Sitähän se on. Kun olet matkannut avaruuden dyynit hiekanmuruineen. Ja tapaat sen, jonka kanssa on mahdollista vuorovaikuttaa siinä missä muille ja muut sinulle ovat kuin ohitse livahtavia henkäyksenomaisia painaumia tavoittamattomissa, vain vaivoin havaittavia kuvia toisesta ajasta. Ja sitten. Löytyy muoto, tiiviys, kuin ensi kertaa olisin koskettanut ketään ja tullut kosketetuksi. Joku omasta ajastani, tästä ajasta. Olet todellakin hyvin hyvin akuutisti siinä ja enemmänkin kuin näkyvä. Se ei ole lainkaan itsestään selvää tässä maailmassa. Että löytää jonkun, jonka kanssa on luontainen, automaattinen vuorovaikutussuhde - vastaavuus, tahti ja taivunta syntyominaisuutena. En yksinkertaisesti olisi minä ilman sitä. Olla minä on olla sinulle altis, olla minä on herätä sinusta, yrittämättä. Olin sitä syntyessäni, olen sitä nyt ja tulen olemaan vielä yhdeksänkymmenvuotiaana.

Ja se on niin itkettävän simppeliä. Havaitsen sinut, näen sinut ja tunnen sinut. Olet kytkimeni ja olen sitä sinulle. Oikeammin, olet saanut minut havaitsemaan sen merkkivalon joka on ollut aina siellä. Niin, on kyse vain ominaisuuden huomaamisesta. Olen aina rakastanut sinua ja ollut näkyvä sinulle ja sinä minulle. Emme vain ennen olleet törmänneet toisiimme tällä tasolla. Se onkin vinkeä tunne. Huomata itsessään loiste, jonka olemassaolosta ei ollut aiemmin tietoinen. Huomata kiinteys ja vaivattomuus, jolla saatan väreillä.

Maailmassa on monia asioita ja sinä olet niistä koskettavin ja liikuttavin, tavalla jota en voi selittää. Se menee aineellisen sisälle ja ulkopuolen, kaikkeuden rakenteeseen, siihen joka synnyttää kaiken ja on kaikki. Sieltä löytyy läikehtivä lampi, mudassaan pohjaton, vedessään pohjaton, aalloissaan pohjaton, kuvajaisissaan pohjaton, välkkeissään pohjaton. Joka täällä versoo kukkasiaan. Sinä ja minä. Jos koskaan versomme siitä yksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Jos koskaan versomme siitä kaksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Se on aina.

Vierailija
4389/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

what do u want

Umm, well,.. pussy

Go find a prostitute, pussy

Vierailija
4390/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?

Tasan 11,5 cm.

Vierailija
4391/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

what do u want

For you to love me, and love good!

Vierailija
4392/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

i just want to be loved

not used and abused

Vierailija
4393/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

what do u want

Umm, well,.. pussy

Go find a prostitute, pussy

Nuh, nuf of pus available n e way

Vierailija
4394/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten olet?

Vierailija
4395/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin ihailen kaikinpuolin upeaa ja hienoa naista. Hän tuo hyvää energiaa kaikkialle. Niitä harvoja ihmisiä, joita katson hieman yläviistoon.

Onko hän sinua pidempi?

Oletan sinun ymmärtäneen kielikuvan, joten. Hän naiseksi pitkä ja olemme aika lailla saman pituisia. Asia, jolla ei ole minulle yhtään mitään merkitystä, joten en ole siihen kiinnittänyt tarkemmin huomiota. Sanoisin näppituntumalta olevani hieman pidempi.

Miten pitkä olet? Noin 170 cm? Olisitpa hän..

Sori, melkein 10cm pidempi.

Ok, ohi meni. T. Nainen 170 cm

Olet keskimittainen nainen. Miksi kuvittelisit sen koskevan itseäsi?

Joo toki on paljon minua pidemmpiä - jopa 190 senttisiä naisia. Moni kuitenkin sanoo pitkäksi ja olen useimpia ystäviäni ja työkavereita pidempi niin siksi monesti tulee ajateltua itseään pitkänä. Korisjengissä olisin varmaan korkeintaan keskimittainen.

Olet keskimittainen ja ihmiset on kaiketi sitten ympärilläsi poikkeuksellisen lyhyitä, jos sinä vaikutat pitkälle. 

Olen saman pituinen kuin kirjoittaja (170 cm) ja koska olen muutenkin kookas, tunnen itseni jatkuvasti muita isommaksi. Kun on muutaman sentin pidempi mutta paljon lihaksikkaampi, siitä tulee sellainen havainnointivääristymä.

Minä taas olen hoikka ja kapearakenteinen ja moni on sanonut siitä tulevan pitkän vaikutelman. En tiedä, miten olisi, jos olisin rotevampi.

-Se toinen 170 cm.

Kyllä 170 cm on jo todella paljon yleisen käsityksen mukaan. Itseänikin on siitä aina kiusattu ja hirveä häpeähän sellainen on naiselle ja sille kun ei itse mitään voi tehdä paitsi tapattaa itsensä. 

Repesin ääneen :D

Vierailija
4396/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👎

Vierailija
4397/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten olet?

Mari

Vierailija
4398/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin ihailen kaikinpuolin upeaa ja hienoa naista. Hän tuo hyvää energiaa kaikkialle. Niitä harvoja ihmisiä, joita katson hieman yläviistoon.

Onko hän sinua pidempi?

Oletan sinun ymmärtäneen kielikuvan, joten. Hän naiseksi pitkä ja olemme aika lailla saman pituisia. Asia, jolla ei ole minulle yhtään mitään merkitystä, joten en ole siihen kiinnittänyt tarkemmin huomiota. Sanoisin näppituntumalta olevani hieman pidempi.

Joo toki on paljon minua pidemmpiä - jopa 190 senttisiä naisia. Moni kuitenkin sanoo pitkäksi ja olen useimpia ystäviäni ja työkavereita pidempi niin siksi monesti tulee ajateltua itseään pitkänä. Korisjengissä olisin varmaan korkeintaan keskimittainen.

Olet keskimittainen ja ihmiset on kaiketi sitten ympärilläsi poikkeuksellisen lyhyitä, jos sinä vaikutat pitkälle. 

Olen saman pituinen kuin kirjoittaja (170 cm) ja koska olen muutenkin kookas, tunnen itseni jatkuvasti muita isommaksi. Kun on muutaman sentin pidempi mutta paljon lihaksikkaampi, siitä tulee sellainen havainnointivääristymä.

Minä taas olen hoikka ja kapearakenteinen ja moni on sanonut siitä tulevan pitkän vaikutelman. En tiedä, miten olisi, jos olisin rotevampi.

-Se toinen 170 cm.

Kyllä 170 cm on jo todella paljon yleisen käsityksen mukaan. Itseänikin on siitä aina kiusattu ja hirveä häpeähän sellainen on naiselle ja sille kun ei itse mitään voi tehdä paitsi tapattaa itsensä. 

Älä nyt, kyllä minäkin harkitsisin jos olisin noin lyhyt.

Vierailija
4399/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sinua pidempi?

-Se toinen 170 cm.

Älä nyt, kyllä minäkin harkitsisin jos olisin noin lyhyt.

Olen 175cm ja hörähdin ääneen, kun oli niin typerä ja huono provo :D

Vierailija
4400/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖S

Ketju on lukittu.