Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko käyttää trikoita?

Vierailija
04.06.2023 |

Minä en. Olo tuntuu liian alastomalta ja varsinkin alakerran osalta paljastavat liikaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ja peitän alakertani pitkällä t-paidalla. T:Mummo

Vierailija
2/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona käytän ja voin viedä roskatkin.. Nukun myös bambu kalsareissa.. Naurattaa aina kun näen että jollain on mun yöhousut jalassa ja pylly vilkkuu hiutuneista housuista.. Puhumattakaan hyllyvistä osista.. Hyi. Kyllä muuten pystyisin pitämään, olen siro eikä mikään hylly mutta mieluummin pidän verkkareita tms löysiä ihmisten ilmoilla, enkä yö/kotivaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet mustat trikoot, joita käytän kylmänä päivänä mekon alla. Ovat laadukasta luonnonmateriaalia.

Sit mulla on yhdet treenitrikoot, joita en oo kertaakaan treeneihin laittanut. Ei näytä hyvältä tämän ruumiin päällä. Monilla näkyy kyllä jumpissa ja saleilla noita housuja.

Vierailija
4/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei kirjoitti:

Kotona käytän ja voin viedä roskatkin.. Nukun myös bambu kalsareissa.. Naurattaa aina kun näen että jollain on mun yöhousut jalassa ja pylly vilkkuu hiutuneista housuista.. Puhumattakaan hyllyvistä osista.. Hyi. Kyllä muuten pystyisin pitämään, olen siro eikä mikään hylly mutta mieluummin pidän verkkareita tms löysiä ihmisten ilmoilla, enkä yö/kotivaatetta.

Eikö bambu kalsareissa tunnu epämiellyttävältä?😵

Vierailija
5/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuei kirjoitti:

👍🏻👍🏻👍🏻🤭

Vierailija
6/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuei kirjoitti:

Joillain on jopa kanki kalsareissa.

Vierailija
7/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna sääriäni ukkojen kuolattavaksi.

Vierailija
8/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tunikan kanssa.

Vierailija
9/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän trikoita lenkillä ja pyöräilyssä, ne on mukavat liikkumiseen. Kuka edes tädin kintuista jaksaa kiinnostua.

Vierailija
10/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä vetoa että ennemmin taitaisi oksennus herahtaa kielelle kuolan sijasta sääriäsi katsellessa.

Huutonaurua.

Vierailija
11/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan juoksemista, käyttöominaisuudet menee kehtaamisen edelle. En nyt juoksutrikoissa julkisilla paikoilla kekkaloi, mutta kyllä mulla on harjoituslenkeillä ihan muut huolenaiheet kun trikoiden käyttö.

Olen kyllä varsin vaativa noiden trikoideni suhteen, eli läpinäkyvyys on ehdoton no-no. Harvemmin noi ns. laadukkaammat juoksutrikoot kyllä hirveän läpikuultavia on.

Vierailija
12/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään käyttötarvetta trikoille.

Vierailija
13/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoita käyttävät vain ne, joiden ei pitäisi.

Vierailija
14/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily?

Vierailija
15/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin kehtaan. Korostavat kivasti treenattuja jalkoja.

Vierailija
16/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on ihan parhaat pöksyt. Puutarhahommissa voi pyllistellä trikoot piukeena ja lastenlasten perässä juostessa ei kompastu helmoihinsa. T:Mummo

Vierailija
17/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei kirjoitti:

Verkkarit on ihan liian kuumat kesällä.

Kalsarit on minun lempivaate, en muuta käytä, eipä tulisi mieleenkään. Pehmeä puuvilla ainoa mitä voin käyttää.

t. syöpäpotilas -> hlvetilliset vaihdevuodet, invalidisoiva hikoilu & kilppari poistettu -> paino nousi ja peba hyllyi, nyt laskee kun lääkitys kunnossa

p.s. sullapa on helppo elämä

Vierailija
18/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityistä kehtaamista tässäkin on?

Vierailija
19/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä vetoa että ennemmin taitaisi oksennus herahtaa kielelle kuolan sijasta sääriäsi katsellessa.

Tämän vuoksi minä käytän.

Vierailija
20/35 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäähän meidän toimituspääministerimmekin trikoita hautajaisista valtiopäämiesten tapaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi