Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Onpa täällä taas rasittavia keskusteluja 😄. Pitää päästä eroon ketjun seuraamisesta tavan vuoksi. En ymmärrä mikä saa lukemaan näitä juttuja. Tottumus varmaan. Joskus on jotain hauskaakin, mutta useimmiten pelkkää riitelyä ja jankutusta. Nyt yritän taas ketjupaastoa. Heippa.
Oon 175 centtiä pitkä, paljos sä?
Vierailija kirjoitti:
Sydis? 😯
syksyyn mennessä ollaan joko r tai y
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin ihailen kaikinpuolin upeaa ja hienoa naista. Hän tuo hyvää energiaa kaikkialle. Niitä harvoja ihmisiä, joita katson hieman yläviistoon.
Onko hän sinua pidempi?
Oletan sinun ymmärtäneen kielikuvan, joten. Hän naiseksi pitkä ja olemme aika lailla saman pituisia. Asia, jolla ei ole minulle yhtään mitään merkitystä, joten en ole siihen kiinnittänyt tarkemmin huomiota. Sanoisin näppituntumalta olevani hieman pidempi.
Miten pitkä olet? Noin 170 cm? Olisitpa hän..
Sori, melkein 10cm pidempi.
Ok, ohi meni. T. Nainen 170 cm
Olet keskimittainen nainen. Miksi kuvittelisit sen koskevan itseäsi?
Joo toki on paljon minua pidemmpiä - jopa 190 senttisiä naisia. Moni kuitenkin sanoo pitkäksi ja olen useimpia ystäviäni ja työkavereita pidempi niin siksi monesti tulee ajateltua itseään pitkänä. Korisjengissä olisin varmaan korkeintaan keskimittainen.
Ehdotit miehen(?) pituudeksi 170 cm. Kaipailija kertoi olevansa kaivattuaan hieman pidempi, ja hänen kaivattunsa on naiseksi pitkä.
Onko mielestäsi vaikkapa 170 - 5 = 165 cm naiseksi pitkä?
Mitä väliä?
Suomalaisten naisten keskipituus on noin 167cm ja jos hän sattuu elämään ympäristössä jossa on paljon häntä lyhyempiä naisia, niin tietysti voi kokea itsensä pitkäksi. Onhan hän kuitenkin hieman yli keskipituuden.
Itse olen 175cm eikä minua ole sanottu oikein ikinä pitkäksi, en ole koskaan kokenut itseäni pitkäksi ja kun vasta tällä palstalla keskusteluja luettuani tajusin joidenkin pitävän minun pituisiani naisia pitkinä, niin tarkkailin asiaa huvikseni lähikaupassa ja muualla.
Vähintään puolet naisista oli pidempiä kuin minä, ja lyhyitä näkyi todella vähän. Näin Helsingissä, jossain muualla voi olla toisin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
what do u want
I just want some decency.
Olen oikeasti viettänyt koko elämäni rakentamalla itsestäni vahvaa, itsenäistä, kykenevää ja pätevää naista. Sinun seurassasi kuitenkin tunnen itseni turvalliseksi, suojelluksi. Se osuu jonnekin todella syvälle; railoihin, joita en tiennyt minussa olevankaan. Olen pyrkinyt siihen, etten koskaan tarvitsisi toisen ihmisen apua mihinkään, koska en halua olla sellaisesta riippuvainen. Mutta sinun apusi otan mielelläni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
syksyyn mennessä ollaan joko r tai y
R & y.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydis? 😯[/quote
Taitaa olla 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jo aika herätä todellisuuteen? Mies varmaan pitää susta samalla tavalla kuin rammoista koiranpennuista tykätään, mutta ei se sinua halua.
Mihin perustat tämän?
Kahdessa vuodessa olen lukenut henkilöltä ainakin 800 viestiä. Niihin.
Olet siis tirkistelijä? Vai saman kaksi vuotta itse täällä kaivannut? Voinet päätellä viesteistä jotain hänen tubteistaan, tuskin sen toisen osapuolen, vaikka nähtävästi oletkin melko erinomainen toisten asioissa.
Iltapäivän hali ja suudelma sinulle, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mahdatko ymmärtää kuinka paljon kaipaa turvallisuutta ja sinua lähelleni nyt. Yritän nousta jälleen jaloilleni, mutta yksin sekin on kovin vaikeaa. Juuri siksi yritin avata solmuja jotta voimme rakentaa vankasti. Rampautin kai lopulta kaiken ja en ajatellut sinun tunteita. Mulla olisi niin paljon ollut puhuttavaa. Juuri sinun kanssasi uskaltaisin rakentaa. Yhdessä loisimme kodin joka ei tarvitse sanoja. Riittäisi turva tietoisuus toisesta. Mutta lopulta minulle riittää että olet onnellinen. Juuri sitä olisin kanssasi nyt vain suoritan elämää. Rakennan enää unelmia kaupassa kivien keskellä ja lautojen tuoksuissa ainakin punaista. Yksinäistä sielä tänäänkin on mutta josko kohtaisin onnea ja löytäisin lisää puuhamista ainakin yritän katsos eteenpäin.
Kenelle tämä? En haluaisi kotia, jossa ei tarvita sanoja. Jos on hyvä yhteys, paljon voi viestiä myös sanoitta, mutta paljon sellainen jättää riskiä väärinymmärryksille. On vaarallista kuvitella tietävänsä mitä toinen ajattelee, vakka olisikin helppoa tulkita.
Jos täytyy rakentaa itsestään vahvaa ja pärjäävää, ja pyrkii siihen ettei koskaan tarvitse toisen ihmisen apua mihinkään, ei ole oikeasti vahva.
Hyvä, jos löytää turvaa toisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos täytyy rakentaa itsestään vahvaa ja pärjäävää, ja pyrkii siihen ettei koskaan tarvitse toisen ihmisen apua mihinkään, ei ole oikeasti vahva.
Hyvä, jos löytää turvaa toisesta ihmisestä.
Taustalla on hyvinkin traumaattisia kokemuksia, tuntematon. Mutta kyllä mavessakin kiskon 120 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydis? 😯
Ohi.
Kiireinen Ilta tiedossa. Laitan sulle myöhemmällä viestiä✨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisia nyt tulee ja menee ja niitä voi olla jopa parikin kerralla. Vaikka joidenkin välillä on jotain pientä flirttiä, että kiinnostusta olisi, niin ei siinä olla missään suhteessa vielä, tai sitouduttu mihinkään. Vihjailusta ja flirtistä on pitkä matka todellisiin tunteisiin, jotka perustuu muuhunkin kuin pinnalliseen viehätykseen. Suorasta kahdenvälisistä keskusteluista ne tunteet vasta voi alkaa syntymään, kun toisen persoonaan tutustuu. Aika paha, jos parista hymystä lähtee jo haaveilemaan jostain elämää suuremmasta rakkaustarinasta.
Eiköhän anneta taas kaikkien ihmisten olla sellaisia, kuin ovat. Mitä pahaa siinä on, vaikka parista hymystä alkaa haaveilemaan elämää suuremmasta rakkaustarinasta? Eikö ole vain positiivista, jos toinen on jo heti alkuun sitoutunut tosissaan?
ei se aina ole pelkkää positiivista ihastumista toisille ei vaan mene jakeluun ,että EI kiitos ja ,että hymy EI tarkoittanut mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jos löytää turvaa toisesta ihmisestä.Taustalla on hyvinkin traumaattisia kokemuksia, tuntematon. Mutta kyllä mavessakin kiskon 120 kiloa.
Mavet ei liity ihmisen henkiseen vahvuuteen mitenkään, ja niin ajattelinkin että traumoista kumpuavaa tuollainen, kun täytyy suojata itsensä ja rakentaa itsestä pärjäävä.
Selviytymiskeino. Hyvä jos siitä vaiheesta pääsee vaikkapa rakastumisen avulla eteenpäin 👍
Ja ylipäätään siistiä, kun pärjää traumoista huolimatta.
watch tv and eat candy