Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4401/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: oletko saanut kaivatultasi pakit?

Peukku ylös = kyllä

Peukku alas = en

Tavallaan. Jätti reagoimatta yhteen juttuun kerran.

Ei välttämättä tajunnut? Mulla meni aika tasan vuosi, että tajusin yhden heiton oikein. Otin sen silloin tilanteessa aivan totaalisen päinvastaisella tavalla.

Sivusta tähän toki

Vierailija
4402/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?

10–15 senttiä? Olen surkea arvioimaan mittasuhteita, mutta jotakin tuollaista veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4580027/yle-entisten-nuorten-savellahja…

Hei Entisten nuorten sävellahja! Kuulinko oikein? Etsittiinkö siellä 26.03.2022 jotain Irmeliä, jolla amerikkalainen poikaystävä etunimeltään Peter??? Jos tämä pitää paikkansa niin minulla on, mutta olen väärä nainen ja väärä Peter... Minun Peter on täysin kadonnut ja olen etsinyt häntä vuosikymmeniä! Mahdollisesti hän oli New Jerseystä, mikä voi olla valheellinen tieto... mahdollisesti hän kuului joihinkin italialaistaustaiseen mafiapiiriin.. siniset silmät, kihara, tumma tukka... kuva on olemassa jossa hän 20 vee... Italialainen sukunimi, joka tarkoittaa jotakin myös ruotsiksi... mutta sukunimikin voisi olla valetta... En tiedä mitä voisitte tehdä, mutta voisitte ehkä ilmoittaa sille, joka ottanut yhteyttä teihin, että tämmöinen juttu on ja voisi liittyä identiteettivarkauksiin??? 26.03.2022... Terveisin, entisen (A)Sianajotoimiston työntekijä... Hki 14... 

Vierailija
4404/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua T. 

M

Vierailija
4405/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua. Täysin tunnisteettomasti.

Vierailija
4406/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muru.

Vierailija
4407/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?

Tasan 11,5 cm.

Jopa oli tarkka. Onko hän kertonut pituutensa? Onko hän mies vai nainen?

Vierailija
4408/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan tuota joltisenkaan vertaa.

Vierailija
4409/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastumisia nyt tulee ja menee ja niitä voi olla jopa parikin kerralla. Vaikka joidenkin välillä on jotain pientä flirttiä, että kiinnostusta olisi, niin ei siinä olla missään suhteessa vielä, tai sitouduttu mihinkään. Vihjailusta ja flirtistä on pitkä matka todellisiin tunteisiin, jotka perustuu muuhunkin kuin pinnalliseen viehätykseen. Suorasta kahdenvälisistä keskusteluista ne tunteet vasta voi alkaa syntymään, kun toisen persoonaan tutustuu. Aika paha, jos parista hymystä lähtee jo haaveilemaan jostain elämää suuremmasta rakkaustarinasta.

Eiköhän anneta taas kaikkien ihmisten olla sellaisia, kuin ovat. Mitä pahaa siinä on, vaikka parista hymystä alkaa haaveilemaan elämää suuremmasta rakkaustarinasta? Eikö ole vain positiivista, jos toinen on jo heti alkuun sitoutunut tosissaan?

ei se aina ole pelkkää positiivista ihastumista toisille ei vaan mene jakeluun ,että EI kiitos ja ,että hymy EI tarkoittanut mitään

En voi kuvitellakaan kuinka ahdistavalta tuntuisi tietää, että joku nainen jolle on antanut pakit vuosia sitten yhä kirjoittaisi rakkauskirjeitä minulle päivittäin, oli ne sitten netissä tai kirjoituspöydän laatikossa.

Kommentoin sivusta sen verran, että mikäli pakit saa. Ei se lopeta sitä, että toinen pitää sinusta. Minkäänlaiseen suhteeseen on turha toista vinkua.

Vierailija
4410/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok haaveilla toisesta, vaikka tunteet olisivat yksipuolisia. Mutta irl ei saa pommittaa.

Vierailija
4411/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran, että joudun nostamaan katsettani, kun katson häntä silmiin. On just sopivan pitkä.

Vierailija
4412/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että alat katsella tosissasi sellaisia, keiden kanssa on realistista muodostaa parisuhde. Minä kyllä välitän sinusta taustalla ja salaa, mutta en halua sinun kuluttavan kallista aikaasi minua miettien. Minäkin elän parisuhderintamalla täysin omaa elämääni. Voit olla varma, että välitän ja tavallaan jopa rakastan sinua, mutta minä haluan kannustaa sinua elämään täyttä elämää. Olet ❤️ Nn

Vierailija
4413/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok haaveilla toisesta, vaikka tunteet olisivat yksipuolisia. Mutta irl ei saa pommittaa.

Jep. Kirjoittaa tänne kaiken sen mitä haluis sanoa sille toiselle

Vierailija
4414/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että hän on noin 185 cm.

Vierailija
4415/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

what do u want

Umm, well,.. pussy

Tarkennetaas vielä:

m->n, n->m, n->n vai m->m?

Jos vaikka osuis?

t. Pusi cat

Vierailija
4416/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että alat katsella tosissasi sellaisia, keiden kanssa on realistista muodostaa parisuhde. Minä kyllä välitän sinusta taustalla ja salaa, mutta en halua sinun kuluttavan kallista aikaasi minua miettien. Minäkin elän parisuhderintamalla täysin omaa elämääni. Voit olla varma, että välitän ja tavallaan jopa rakastan sinua, mutta minä haluan kannustaa sinua elämään täyttä elämää. Olet ❤️ Nn

Mistä tiedät, että hän edes haluaa mitään parisuhdetta?

Vierailija
4417/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaisesta varma, mutta minuun ei ole hyödyllistä käyttää kallista aikaansa millään tavalla, edes ajatusten tasolla. Vahvoja tunteita on minullakin, mutta. Ap

Vierailija
4418/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaisesta varma, mutta minuun ei ole hyödyllistä käyttää kallista aikaansa millään tavalla, edes ajatusten tasolla. Vahvoja tunteita on minullakin, mutta. Ap

Mitä sen tarvii hyödyllistä olla, välillä riittää että on mukavaa. Älä holhoa.

Vierailija
4419/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että tää ketjuloukusta pääseminen on hankalaa.

Varsinkin kun rakkaus raastaa rintaa.

Vierailija
4420/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin itseni pituisen kumppanin, mutta olen ihastunut myös lyhyempään ja pidempään. 

Ketju on lukittu.