Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4321/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakit voi olla myös epäsuorat (esim. ei vastaa viestiin jossa on selkeä kysymys) ja tietty aika näyttää kaikista tehokkaimmin mikä on homman nimi.

Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.

Aina kaikenlaisen ignooraamisen voi ottaa selkeänä vinkkinä, että ei kiinnosta sun juttus. Jos on kiinnostunut tai ihastunut, niin en missään nimessä ole töykeä toista kohtaan ja pahoittelee, jos ei huomannut jotain viestiä heti. Pitkällä aikavälillä, jos asiat ei etene mihinkään pitäisi olla selkeää, että toisella ei ole koskaan ollut tarkoituskaan lähteä juttuun mukaan.

Tämä juuri on mulle se akuutti kivun aihe. Jos jättää viestejä lukematta, vastaa neutraloiden kahdella sanalla, eikä koskaan vastaa kun kertoo tykkäävänsä tai ikävöineensä tai tuntevansa jotain. Jos ei koskaan kysy kuulumisia, tai palaa asiaan vaikka olisi käyty joku isompi avautuva keskustelu. Kun sellaisia asioita kasaantuu ja toistuu, ei kerta kaikkiaan ole oikein mitään mille rakentaisi uskonsa siitä toisen kiinnostuksesta ja välittämisestä vkka sinänsä ottaa kontaktia ja käyttäytyy ystävällisesti.

Se tärkeälle <3 kirjoittava sivusta

He's just not that into you. Kyllä sä sen tiedät, et vain halua itsellesi myöntää. Olet heittänyt täällä tätä ihan samaa settiä ainakin kaksi vuotta etkä ole lähemmäs päässyt. Se ei tule koskaan tapahtumaankaan.

Vierailija
4322/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jo aika herätä todellisuuteen? Mies varmaan pitää susta samalla tavalla kuin rammoista koiranpennuista tykätään, mutta ei se sinua halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakit voi olla myös epäsuorat (esim. ei vastaa viestiin jossa on selkeä kysymys) ja tietty aika näyttää kaikista tehokkaimmin mikä on homman nimi.

Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.

Joo-o. Mä jätin kerran vastaamatta erääseen kysymykseen, koska oletin, että sellainen asia on parempi jutella livenä. Asiaan ei kuitenkaan palattu kasvokkain eikä mies sitten koskaan enää myöskään lähettänyt viestejä.

Et osannut kirjoittaa tuota?

Itse olen laittanut miehelle ihan selkeän viestin ”jutellaan tästä sitten kun nähdään?” jos mies on laittanut viestillä jotain mihin en osaa siinä hetkessä vastata / haluan puhua asiasta kasvotusten.

En ollut miehestä kiinnostunut eikä se maksanut vaivaa. Mutta ei ollut tarkoitus lopettaa viestittelyä tai katkaista häneen välejä.

Niin eli tuo päti sinuunkin; jätit vastaamatta kysymykseen, et ollut kiinnostunut hänestä.

Niin, mutta tarkoitukseni ei ollut feidata tai ghostata. Enkä edes sano, etteikö miehellä olisi voinut olla mahkuja. Minulle miehen dynaamisuus on tärkeää; se, että näkee vaivaa naisen saadakseen. Sellainen, joka kerrasta lyö hanskat tiskiin, ei ole mulle tarkoitettu.

Joo mutta kuten itsekin jo kirjoitit; et ollut kiinnostunut hänestä eikä vastaaminen maksanut vaivaa.

Vierailija
4324/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko jo aika herätä todellisuuteen? Mies varmaan pitää susta samalla tavalla kuin rammoista koiranpennuista tykätään, mutta ei se sinua halua.

Mihin perustat tämän?

Vierailija
4325/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kulminoituu joidenkin kirjoittajien luonne. Omaa kaipausta tärkeämpää on toisten elämässä päteminen ja solvaus. Toivottavasti löydät elämääsi jotain omaakin!

Vierailija
4326/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Varmaankin ikuisesti vaikkei meistä koskaan tule meitä. Niin lähtemättömän vaikutuksen olet tehnyt.

Vierailija
4327/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kokenut molemminpuolisia tunteita (tai no kerran ehkä, mut oltiin aika ujoja molemmat - hyvät muistot kuitenkin jäi ja se mies oli heittämällä ihanin jonka kanssa olen ollut)

Kauheinta siinä ei kuitenkaan ole tuo etten ole saanut kunnollista vastakaikua, vaan se, miten olen jäänyt mässäilemään asialla mielessäni (”olen niin epäseksikäs, hän ei halua minua, en ole haluttava, en saa seksiä, olen vastenmielinen/nolo yms.”), toivomaan että joku muuttuisi ja seurailemaan minkälaisista naisista se sitten tykkää, eli heitellyt kauhalla suolaa haavoihin ja iskenyt itse puukkoja sydämeen.

Jos joskus vielä voimakkaasti ihastun ja huomaan, ettei tunne ole molemminpuolinen tai että olen suorastaan epähaluttava tyyppi sen ihastuksen silmissä (eli hän on mieluummin muiden kanssa eikä halua minua fyysisesti sen kummemmin), niin teen saman tien kaikkeni etten jää märehtimään raunoille.

Luulen, että se sujuisi jopa aika smoothisti, koska on jo niin syvät traumat ja vastenmielisyys siitä märehtimisestä.

Vierailija
4328/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin ihailen kaikinpuolin upeaa ja hienoa naista. Hän tuo hyvää energiaa kaikkialle. Niitä harvoja ihmisiä, joita katson hieman yläviistoon.

Onko hän sinua pidempi?

Oletan sinun ymmärtäneen kielikuvan, joten. Hän naiseksi pitkä ja olemme aika lailla saman pituisia. Asia, jolla ei ole minulle yhtään mitään merkitystä, joten en ole siihen kiinnittänyt tarkemmin huomiota. Sanoisin näppituntumalta olevani hieman pidempi.

Miten pitkä olet? Noin 170 cm? Olisitpa hän..

Sori, melkein 10cm pidempi.

Ok, ohi meni. T. Nainen 170 cm

Olet keskimittainen nainen. Miksi kuvittelisit sen koskevan itseäsi?

Joo toki on paljon minua pidemmpiä - jopa 190 senttisiä naisia. Moni kuitenkin sanoo pitkäksi ja olen useimpia ystäviäni ja työkavereita pidempi niin siksi monesti tulee ajateltua itseään pitkänä. Korisjengissä olisin varmaan korkeintaan keskimittainen.

Vierailija
4329/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Varmaankin ikuisesti vaikkei meistä koskaan tule meitä. Niin lähtemättömän vaikutuksen olet tehnyt.

Ensirakkaus?

Vierailija
4330/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?

Muutaman centin ero.

Vierailija
4331/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin ihailen kaikinpuolin upeaa ja hienoa naista. Hän tuo hyvää energiaa kaikkialle. Niitä harvoja ihmisiä, joita katson hieman yläviistoon.

Onko hän sinua pidempi?

Oletan sinun ymmärtäneen kielikuvan, joten. Hän naiseksi pitkä ja olemme aika lailla saman pituisia. Asia, jolla ei ole minulle yhtään mitään merkitystä, joten en ole siihen kiinnittänyt tarkemmin huomiota. Sanoisin näppituntumalta olevani hieman pidempi.

Joo toki on paljon minua pidemmpiä - jopa 190 senttisiä naisia. Moni kuitenkin sanoo pitkäksi ja olen useimpia ystäviäni ja työkavereita pidempi niin siksi monesti tulee ajateltua itseään pitkänä. Korisjengissä olisin varmaan korkeintaan keskimittainen.

Olet keskimittainen ja ihmiset on kaiketi sitten ympärilläsi poikkeuksellisen lyhyitä, jos sinä vaikutat pitkälle. 

Vierailija
4332/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Mä jätin kerran vastaamatta erääseen kysymykseen, koska oletin, että sellainen asia on parempi jutella livenä. Asiaan ei kuitenkaan palattu kasvokkain eikä mies sitten koskaan enää myöskään lähettänyt viestejä.

Itse olen laittanut miehelle ihan selkeän viestin ”jutellaan tästä sitten kun nähdään?” jos mies on laittanut viestillä jotain mihin en osaa siinä hetkessä vastata / haluan puhua asiasta kasvotusten.

En ollut miehestä kiinnostunut eikä se maksanut vaivaa. Mutta ei ollut tarkoitus lopettaa viestittelyä tai katkaista häneen välejä.

Niin eli tuo päti sinuunkin; jätit vastaamatta kysymykseen, et ollut kiinnostunut hänestä.

Niin, mutta tarkoitukseni ei ollut feidata tai ghostata. Enkä edes sano, etteikö miehellä olisi voinut olla mahkuja. Minulle miehen dynaamisuus on tärkeää; se, että näkee vaivaa naisen saadakseen. Sellainen, joka kerrasta lyö hanskat tiskiin, ei ole mulle tarkoitettu.

Joo mutta kuten itsekin jo kirjoitit; et ollut kiinnostunut hänestä eikä vastaaminen maksanut vaivaa.

Ei siinä vaiheessa. Jos mies olisi halunnut enemmän, hän ei olisi antanut periksi.

Vierailija
4333/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat tämän?

Kahdessa vuodessa olen lukenut henkilöltä ainakin 800 viestiä. Niihin.

Vierailija
4334/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sinua pidempi?

Ehdotit miehen(?) pituudeksi 170 cm. Kaipailija kertoi olevansa kaivattuaan hieman pidempi, ja hänen kaivattunsa on naiseksi pitkä.

Onko mielestäsi vaikkapa 170 - 5 = 165 cm naiseksi pitkä?

Vierailija
4335/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kokenut molemminpuolisia tunteita (tai no kerran ehkä, mut oltiin aika ujoja molemmat - hyvät muistot kuitenkin jäi ja se mies oli heittämällä ihanin jonka kanssa olen ollut)

Kauheinta siinä ei kuitenkaan ole tuo etten ole saanut kunnollista vastakaikua, vaan se, miten olen jäänyt mässäilemään asialla mielessäni (”olen niin epäseksikäs, hän ei halua minua, en ole haluttava, en saa seksiä, olen vastenmielinen/nolo yms.”), toivomaan että joku muuttuisi ja seurailemaan minkälaisista naisista se sitten tykkää, eli heitellyt kauhalla suolaa haavoihin ja iskenyt itse puukkoja sydämeen.

Jos joskus vielä voimakkaasti ihastun ja huomaan, ettei tunne ole molemminpuolinen tai että olen suorastaan epähaluttava tyyppi sen ihastuksen silmissä (eli hän on mieluummin muiden kanssa eikä halua minua fyysisesti sen kummemmin), niin teen saman tien kaikkeni etten jää märehtimään raunoille.

Luulen, että se sujuisi jopa aika smoothisti, koska on jo niin syvät traumat ja vastenmielisyys siitä märehtimisestä.

Ei todellakaan kannata alkaa vertailemaan itseään muihin naisiin, joista mies on kiinnostunut. Kyse ei ole toisen huonommuudesta vaan siitä sopivuudesta.

Vierailija
4336/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä vaiheessa. Jos mies olisi halunnut enemmän, hän ei olisi antanut periksi.

Lol. En muuten itsekään ollut romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostunut tuosta miehestä jolle vastasin, että jutellaan sitten kun nähdään.

Vierailija
4337/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?

En tiedä 😩

Vierailija
4338/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sinua pidempi?

Olet keskimittainen ja ihmiset on kaiketi sitten ympärilläsi poikkeuksellisen lyhyitä, jos sinä vaikutat pitkälle. 

Olen saman pituinen kuin kirjoittaja (170 cm) ja koska olen muutenkin kookas, tunnen itseni jatkuvasti muita isommaksi. Kun on muutaman sentin pidempi mutta paljon lihaksikkaampi, siitä tulee sellainen havainnointivääristymä.

Vierailija
4339/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman centin ero.

Nää miesten 'centit' tiedetään.

Vierailija
4340/17476 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun mielen myllertämään...

Ketju on lukittu.