Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Pysy turvassa länsi-Suomen myrskyissä rakas ❤❤
Pakit voi olla myös epäsuorat (esim. ei vastaa viestiin jossa on selkeä kysymys) ja tietty aika näyttää kaikista tehokkaimmin mikä on homman nimi.
Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko saanut kaivatultasi pakit?
Peukku ylös = kyllä
Peukku alas = en
Tavallaan. Jätti reagoimatta yhteen juttuun kerran.
Ja sit sua ei enää kiinnostanut selvittää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakit voi olla myös epäsuorat (esim. ei vastaa viestiin jossa on selkeä kysymys) ja tietty aika näyttää kaikista tehokkaimmin mikä on homman nimi.
Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.
Joo-o. Mä jätin kerran vastaamatta erääseen kysymykseen, koska oletin, että sellainen asia on parempi jutella livenä. Asiaan ei kuitenkaan palattu kasvokkain eikä mies sitten koskaan enää myöskään lähettänyt viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko saanut kaivatultasi pakit?
Peukku ylös = kyllä
Peukku alas = en
Kuinka selvästi itse ilmaisit asian / ehdotit jotakin?
Olin joskus ihastunut vähän lyhyempään mieheen ja koko sen ajan yritin vakuuttaa etupäässä itseäni siitä, ettei se haittaa. Mukava ihminen kaikin puolin, enkä ole pinnallinen. Sitä paitsi pääasiassa naisten kanssa seurustelleena olen tottunut siihen, että kumppani on itseäni lyhyempi. Ja silti se on tän uuden miehen pituus, joka saa pöksyny kostumaan sellaisella tavalla, ettei koskaan ennen. En edes tiennyt mitä olin vailla ennen kuin sen löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.Joo-o. Mä jätin kerran vastaamatta erääseen kysymykseen, koska oletin, että sellainen asia on parempi jutella livenä. Asiaan ei kuitenkaan palattu kasvokkain eikä mies sitten koskaan enää myöskään lähettänyt viestejä.
Et osannut kirjoittaa tuota?
Itse olen laittanut miehelle ihan selkeän viestin ”jutellaan tästä sitten kun nähdään?” jos mies on laittanut viestillä jotain mihin en osaa siinä hetkessä vastata / haluan puhua asiasta kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko turkulaisia, valeturkulaisia tai valepoliiseja mustalla mersulla paikalla😃
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
Turussa?
No jos on valeturkulaisia niin tuskimpa.
Valeturkulaiset on soluttautujia 🤫. Voivat olla kunnan rajalta tai kauempaa tulleita.
Suuntana Tampereen karjamarkkinat klo 18? Jihaa! 🤠
Go, go, go,! 🐄
No 🐄, no, 🐑, no 🐎 no 🐓, no🤠!
Turkki kiiltää
lasso viuhuu
ylösnousemusHai kuko
Onpa siellä innokas karjapaimen 👍
😁😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.Joo-o. Mä jätin kerran vastaamatta erääseen kysymykseen, koska oletin, että sellainen asia on parempi jutella livenä. Asiaan ei kuitenkaan palattu kasvokkain eikä mies sitten koskaan enää myöskään lähettänyt viestejä.
Itse olen laittanut miehelle ihan selkeän viestin ”jutellaan tästä sitten kun nähdään?” jos mies on laittanut viestillä jotain mihin en osaa siinä hetkessä vastata / haluan puhua asiasta kasvotusten.
En ollut miehestä kiinnostunut eikä se maksanut vaivaa. Mutta ei ollut tarkoitus lopettaa viestittelyä tai katkaista häneen välejä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kaikenlaisen ignooraamisen voi ottaa selkeänä vinkkinä, että ei kiinnosta sun juttus. Jos on kiinnostunut tai ihastunut, niin en missään nimessä ole töykeä toista kohtaan ja pahoittelee, jos ei huomannut jotain viestiä heti. Pitkällä aikavälillä, jos asiat ei etene mihinkään pitäisi olla selkeää, että toisella ei ole koskaan ollut tarkoituskaan lähteä juttuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laittanut miehelle ihan selkeän viestin ”jutellaan tästä sitten kun nähdään?” jos mies on laittanut viestillä jotain mihin en osaa siinä hetkessä vastata / haluan puhua asiasta kasvotusten.En ollut miehestä kiinnostunut eikä se maksanut vaivaa. Mutta ei ollut tarkoitus lopettaa viestittelyä tai katkaista häneen välejä.
Niin eli tuo päti sinuunkin; jätit vastaamatta kysymykseen, et ollut kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.Aina kaikenlaisen ignooraamisen voi ottaa selkeänä vinkkinä, että ei kiinnosta sun juttus. Jos on kiinnostunut tai ihastunut, niin en missään nimessä ole töykeä toista kohtaan ja pahoittelee, jos ei huomannut jotain viestiä heti. Pitkällä aikavälillä, jos asiat ei etene mihinkään pitäisi olla selkeää, että toisella ei ole koskaan ollut tarkoituskaan lähteä juttuun mukaan.
Toistit viestin vähän eri sanoin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aika kuluu eikä mitään tapahdu, niin sitä selvempää merkkiä tunteettomuudesta ei ole.Aina kaikenlaisen ignooraamisen voi ottaa selkeänä vinkkinä, että ei kiinnosta sun juttus. Jos on kiinnostunut tai ihastunut, niin en missään nimessä ole töykeä toista kohtaan ja pahoittelee, jos ei huomannut jotain viestiä heti. Pitkällä aikavälillä, jos asiat ei etene mihinkään pitäisi olla selkeää, että toisella ei ole koskaan ollut tarkoituskaan lähteä juttuun mukaan.
Ikävä totuus mutta totuus kuitenkin.
Kaivattuni ei pidä minuun yhteyttä. Epäilen, että hän silti hanakasti vastaisi, jos tekisin aloitteen taas kerran. Ei tule tapahtumaan. Olen alkanut visioida hänet haisevissa, reikäisissä sukissa, kuorsaamassa sohvalla kuola partaan valuen.. Toivottavasti tämä auttaa. Seuraavaksi aion keskittyä nenäkarvoihin ja ajatukseen humpan kuuntelusta yhdessä.
Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri on mulle se akuutti kivun aihe. Jos jättää viestejä lukematta, vastaa neutraloiden kahdella sanalla, eikä koskaan vastaa kun kertoo tykkäävänsä tai ikävöineensä tai tuntevansa jotain. Jos ei koskaan kysy kuulumisia, tai palaa asiaan vaikka olisi käyty joku isompi avautuva keskustelu. Kun sellaisia asioita kasaantuu ja toistuu, ei kerta kaikkiaan ole oikein mitään mille rakentaisi uskonsa siitä toisen kiinnostuksesta ja välittämisestä vkka sinänsä ottaa kontaktia ja käyttäytyy ystävällisesti.
Se tärkeälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laittanut miehelle ihan selkeän viestin ”jutellaan tästä sitten kun nähdään?” jos mies on laittanut viestillä jotain mihin en osaa siinä hetkessä vastata / haluan puhua asiasta kasvotusten.En ollut miehestä kiinnostunut eikä se maksanut vaivaa. Mutta ei ollut tarkoitus lopettaa viestittelyä tai katkaista häneen välejä.
Niin eli tuo päti sinuunkin; jätit vastaamatta kysymykseen, et ollut kiinnostunut hänestä.
Niin, mutta tarkoitukseni ei ollut feidata tai ghostata. Enkä edes sano, etteikö miehellä olisi voinut olla mahkuja. Minulle miehen dynaamisuus on tärkeää; se, että näkee vaivaa naisen saadakseen. Sellainen, joka kerrasta lyö hanskat tiskiin, ei ole mulle tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Pituuskeskustelun innoittamana kysely..Mikä pituusero sinulla ja kaivatullasi on?
~ 20 senttiä