Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Minä täällä, yksin. Sinä siellä jossain, luultavasti vaimosi kanssa. Toivottavasti olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 85
Olin 8v ja hiukset olivat Kim Wilde!
7v oli letit mutta halusin olla ajassa kiinni 8 vuotiaana.
Tämä ikävä on vain pahentunut viime aikoina. En ole eläissäni tuntenut näin vahvasti, kuin sinua kohtaan tunnen. Tunnut niin käsittämättömän sopivalta ja samankaltaiselta monessa suhteessa. Pakahduttavan ikävä sua ihana. Ehkä mun täytyy yrittää kestää vielä ja odottaa etenisikö tämä tilanne luonnollisesti. Jos tarvitset vaikka vielä aikaa sulatella tätä. Toivon, että otat sitten yhteyttä, kun tunnet olevasi valmis. Tiedät, että odotan sitä, että saatais vihdoin puhua kaikesta. Oli ihana nähdä eilen ja jutella edes jotain pientä. Ehdin katsella sua vähän pitempään kuin yleensä. Näytit hyvältä ja olisi tehnyt mieli rutistaa. Tekisit mut niin onnelliseksi naiseksi, jos olisit lähelläni.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Mää voin olla valeturkulainen.
Tuntomerkit, alkuperä ja asuinpaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko turkulaisia, valeturkulaisia tai valepoliiseja mustalla mersulla paikalla😃
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
M❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
Turussa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä ystäväni tai rakastettuni??? 😤😤😤😤😤😤
Olen. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 85
Olin 8v ja hiukset olivat Kim Wilde!
Takatukat oli vasta tulossa.
Aika, jolloin oli viimeksi niin lyhyet hiukset:) saattoi olla raitoja hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
Turussa?
No jos on valeturkulaisia niin tuskimpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
M❤️
♥️S
Iltaöiset halaukset sinulle unohtumaton. Olet ollut tänäänkin rakkaana ajatuksissani. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 85.
Millainen fleda sulla oli?
Pitkät
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä meno täällä ollut tänään(kään). Kiireitä, kiireitä, ihmisiä. Haluaisin laittaa sinulle kuitenkin yhden tosi tosi tiukan iltahalin, koska minulla on sellainen kutina, että sinä voisit tykätä siitä. ❤️ Nukuthan hyvin!
Kiitos! Hyvää yötä rakas ❤🤗
Täällä on aavemaista. Myrskytuuli onnoussut ja pyörittää aluskatteita osuessaan sopivasta rakosesta aluskatteiden alle.
Hyvää yötä ja kauniita unia<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
M❤️
♥️S
Awww, ihana olet 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua v t u t t a a ettei oo ketään kiinnostavaa!
Todella tylsä tunne elämässä tällainen, ettei ole ketään kenen kanssa kiinnostaisi lähentyä.Rasittavaa!
Eikö tuo ole hyvä asia. En osaa edes kuvitella tommosta. Ei koskaan aikuisiällä ole ollut vastaavaa tilannetta.
Ei minullakaan ole ollut tällaista kuin joskus alle 12-vuotiaana varmaan viimeksi, ettei ole ollut ketään ihastusta tai sellaista joka kiinnostaisi.
Aivan T O D E L L A tylsää, ei mielestäni mitenkään hyvä asia. Tai emmä tiedä, on siinä tietysti hyvätkin puolet mut kyllä joku kevyempi ihastuminen/kiinnostus kelpaisi.
En myöskään tietty saa seksiä tai mitään, aika nuupahtaneen kukan meininkiä tällainen.Voihan olla pelkkä seksisuhde.
Ei minua kiinnosta enkä halua seksiä epäkiinnostavan ihmisen kanssa. Kyllä siinä täytyy vähintään himoa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nää on?
Sisäpiiriä 😎
Turussa?
No jos on valeturkulaisia niin tuskimpa.
Valeturkulaiset on soluttautujia 🤫. Voivat olla kunnan rajalta tai kauempaa tulleita.
85. Lyhyt tukka, ei hiusrajaa, jakaus vasemmalla, pälvikalju. Hiusten väri kellervä.
En tiedä, mikä meno täällä ollut tänään(kään). Kiireitä, kiireitä, ihmisiä. Haluaisin laittaa sinulle kuitenkin yhden tosi tosi tiukan iltahalin, koska minulla on sellainen kutina, että sinä voisit tykätä siitä. ❤️ Nukuthan hyvin!