Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaan itseäni. Olet mies toisen oma tai ainakin kaipaat häntä jos olet eronnut. Sinun tunteesi kohdistuu aivan johonkin toiseen. Miksi en voi tajuta, etten ikinä tule saamaan sinua tai sinun kiinnostustasi. Parempi olisi etten edes näkisi sinua enää Olisit kyllä mies, johon olisi kiva tutustua muttei sitä koskaan tule tapahtumaan. Maailma on täynnä miehiä, mutta ihastun äärimmäisen harvoin eikä niitä tilaisuuksiakaan oikeastaan ole missä ketään tapaisi. En kuitenkaan halua enää kesällä jumittaa tässä tilanteessa eikä onneksi välttämättä nähdäkään toisiamme silloin enää. Nyt tulee varmaan niitä alapeukkuja.
Et saa alapeukkua, mutta olisi tosi kiva tietää, mistä tiedät että on toisen oma tai ainakin että kaipaisi jotakuta muuta?
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sun kanssa nytkin.
Mun hän ei vois olla kun oon täältä lukenut että on varattu. Ilmankos ei tullut mun kanssa olemaan. Kuorsin yksinäni sit vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hän ei vois olla kun oon täältä lukenut että on varattu. Ilmankos ei tullut mun kanssa olemaan. Kuorsin yksinäni sit vaan.
Ai oikein täältä luit. No kyllä se sitten on totta.
Tilanteet voi muuttua hyvinkin pian. Ja sitten einolwkaan enää varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein täältä luit. No kyllä se sitten on totta.
No niinpä, siis täältä! Silloinhan sen on oltava totta.
Minulla on hyvä olla vihdoin. Tämä yksinäinen liitto, piinaava odotus, pelko, väsymys, pettymys... ja viimein joku, joka nosti minut jaloilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä luettuun voi luottaa kuin itänaapurin johtajaan!
Vierailija kirjoitti:
Olit, ihana P, niin syötävän kaunis tänään nutturassa.
Mulla oli kyllä tukka auki kun nähtiin. Nuttura laitoin vasta myöhemmin illalla.. 🤔. Nyt tuli vähän spooki-olo..
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä olla vihdoin. Tämä yksinäinen liitto, piinaava odotus, pelko, väsymys, pettymys... ja viimein joku, joka nosti minut jaloilleni.
Aiotko edetä kaivattusi kanssa? Hänkö nosti sinut jaloillesi?
Sä kuulut mun paheisiin, joista yritän pysytellä erossa. "Tupakka, viini ja villit miehet ne pistää pyörälle mun pään." Aika hyvin oon onnistunut pysyttelemään erossa susta. Yes😇
Mua v t u t t a a ettei oo ketään kiinnostavaa!
Todella tylsä tunne elämässä tällainen, ettei ole ketään kenen kanssa kiinnostaisi lähentyä.
Rasittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.
Toivittavasti oma kaivattuni ei koskaan luule, että on minulle tunteita jotenkin ”velkaa” tai että on niistä vastuussa minulle. Ei ole. Jos ne loppuu, ne loppuu. Totta kai se sattuu, mutta ei sille mitään mahdakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit, ihana P, niin syötävän kaunis tänään nutturassa.
Mulla oli kyllä tukka auki kun nähtiin. Nuttura laitoin vasta myöhemmin illalla.. 🤔. Nyt tuli vähän spooki-olo..
Ehkä se oli jollekin toiselle nutturapäälle. Joku koittaa kepillä jäätä, kun nutturat on mainittu jo aiemmin palstalla.
Hyvää viikonloppu sulle mies Hämeenlinnaan tai sinne missä nyt satut viettämään tämän viikonlopun.