Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4121/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt syönyt molemmat perjantaipullani. Olinko ahne?

Ehkä, mutta niin olin minäkin, söin molemmat voisilmäpullani kerralla.

Uuh, mulla oli rahkavoisilmäpullat.

Vierailija
4122/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, havaitsin toissapäiväisen kirjoittelun monikaipaajista. En osallistunut kyseiseen rollaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ikävä edelleen 💜

Vierailija
4124/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaisia toiveikkaita tunteita vaikka en enää uskallakaan tuntea mitään. Koska jos tunnen ja mietin sua ja tätä kaikkea, alan itkeä eikä se ole hyvä juttu. Oi kuinka mieltäylentäviä ajatuksia perjantai-iltana!

Vierailija
4125/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut tajuaa ettei kukaan vaivaudu tänne kertomaan siitä ettei ole tunteita..

Ei ole tunteita.

Ei minullakaan

Minullapa on. Vaikka muille jakaa.

XOXOXO

Vierailija
4126/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla sun kanssa nytkin.

Vierailija
4127/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ikävä edelleen 💜

Sano nyt kuka tää mysteeri K on? Mies? Nainen? Muita tuntomerkkejä?

Vierailija
4128/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo

Vierailija
4129/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaisia toiveikkaita tunteita vaikka en enää uskallakaan tuntea mitään. Koska jos tunnen ja mietin sua ja tätä kaikkea, alan itkeä eikä se ole hyvä juttu. Oi kuinka mieltäylentäviä ajatuksia perjantai-iltana!

Itsekin itseasiassa juuri itkin kun ajattelin kaivattuani. Hän aiheuttaa niin suuria tunteita minussa. Kukaan ei ole vastaavaa aiheuttanut.

Vierailija
4130/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuiskia sinulle kauniita, mutta kun et ole kuuloetäisyydellä. Hyviä unia, rakkaani.

Vierailija
4131/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla kuplassa ja unohtaa kaiken muun.

Vierailija
4132/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, naapuri. Harmi, että ollaan sen verta hassusti kulmittain, ettei olisi ihan luontevaa tulla kysymään oisiko sokeria lainata... Mietin sitä sokeria kuitenkin joka päivä, enkä siltikään ole muistanut kaupasta ostaa.

Vierailija
4133/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo

Koska ihmisyys on monimutkaista.

Vierailija
4134/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla kuplassa ja unohtaa kaiken muun.

Niinpä, olisipa mies jonka kanssa kuplautua (hetkeksi)

Kaverini sanoi tänään, että ei ne kotoa tuu hakemaan - mikä on tietysti totta, mutta esim. hän on nyt uuden miehensä kanssa retkellä ja muutkin kivat tyypit jossain, vain ärsyttävät tyypit maanittelee minua seuraansa enkä halua viettää iltaa seurassa jossa en viihdy.

Ja epäkiinnostava iilimatomies tekstailee, vaikka en edes vastaa sille koskaan.

Ehkä pitää sit mennä yksin, jos huomenna kukaan ei ala ja saisin vaan epämieluisaa seuraa.

Tai kysyn itse joltain, oon huono kysymään. Hävettää kysellä koska ajattelen jo valmiiksi, ettei ketään (kivaa) kiinnosta.

Vierailija
4135/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies 🍺?

Vierailija
4136/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaan itseäni. Olet mies toisen oma tai ainakin kaipaat häntä jos olet eronnut.  Sinun tunteesi kohdistuu aivan johonkin toiseen. Miksi en voi tajuta, etten ikinä tule saamaan sinua tai sinun kiinnostustasi. Parempi olisi etten edes näkisi sinua enää Olisit kyllä mies, johon olisi kiva tutustua muttei sitä koskaan tule tapahtumaan.  Maailma on täynnä miehiä, mutta ihastun äärimmäisen harvoin eikä niitä tilaisuuksiakaan oikeastaan ole missä ketään tapaisi. En kuitenkaan halua enää kesällä jumittaa tässä tilanteessa eikä onneksi välttämättä nähdäkään toisiamme silloin enää. Nyt tulee varmaan niitä alapeukkuja.

Vierailija
4137/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonaa mä kaipaan.

Vierailija
4138/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
4139/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut tajuaa ettei kukaan vaivaudu tänne kertomaan siitä ettei ole tunteita..

Ei ole tunteita.

Ei minullakaan

Voi laumasielut. Yksi kun kertoo tunteensa kadonneen, lauma lampaita määkii perässä, että eipä olekaan tunteita. Olette tosi uniikkeja kyllä kaikki. 🤏🏼Verran ainakin

Lol

Vierailija
4140/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmani tuntuu kovin yksinäiseltä, kun tänään sanoillani lopulta menetin sinut puuttuva palanen. Juuri se minua rikkoo että tarkoitukseni oli vahvistaa välejämme. Rakentaa vielä vakaampaa pohjaa ja lisätä ymmärrystä että luotan. ja olet minulle enemmän kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Yllätyin vain kylmyydestä joka tuli, mutta ymmärrän, etten ole silmissäsi sinun arvoinen rikottu tyttönen, joka romahti. Mutta annat sanoillasi aina toivoa. Rauhoitat olemalla siinä missä olet. Ymmärrät enemmän kuin kukaan koskaan. Juuri sinuun luotan ja lähelläsi on hyvä olla. Juuri sinun lämpimät kätesi vaeltaessa kehoani. Rauhassa tustuisin kehosi jokaisen arpeen ja juonteeseen. Yltää tunteeseen joka luodaan kehon ja ajatusten yhteydellä. Maailmani on ihana niin kauan kun olet siinä.

Ketju on lukittu.