Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Nainen, havaitsin toissapäiväisen kirjoittelun monikaipaajista. En osallistunut kyseiseen rollaukseen.
Mulla on sellaisia toiveikkaita tunteita vaikka en enää uskallakaan tuntea mitään. Koska jos tunnen ja mietin sua ja tätä kaikkea, alan itkeä eikä se ole hyvä juttu. Oi kuinka mieltäylentäviä ajatuksia perjantai-iltana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut tajuaa ettei kukaan vaivaudu tänne kertomaan siitä ettei ole tunteita..
Ei ole tunteita.
Ei minullakaan
Minullapa on. Vaikka muille jakaa.
XOXOXO
Voisin olla sun kanssa nytkin.
Vierailija kirjoitti:
K ikävä edelleen 💜
Sano nyt kuka tää mysteeri K on? Mies? Nainen? Muita tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Mikset oo
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaisia toiveikkaita tunteita vaikka en enää uskallakaan tuntea mitään. Koska jos tunnen ja mietin sua ja tätä kaikkea, alan itkeä eikä se ole hyvä juttu. Oi kuinka mieltäylentäviä ajatuksia perjantai-iltana!
Itsekin itseasiassa juuri itkin kun ajattelin kaivattuani. Hän aiheuttaa niin suuria tunteita minussa. Kukaan ei ole vastaavaa aiheuttanut.
Haluaisin kuiskia sinulle kauniita, mutta kun et ole kuuloetäisyydellä. Hyviä unia, rakkaani.
Vois olla kuplassa ja unohtaa kaiken muun.
Hyvää yötä, naapuri. Harmi, että ollaan sen verta hassusti kulmittain, ettei olisi ihan luontevaa tulla kysymään oisiko sokeria lainata... Mietin sitä sokeria kuitenkin joka päivä, enkä siltikään ole muistanut kaupasta ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset oo
Koska ihmisyys on monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vois olla kuplassa ja unohtaa kaiken muun.
Niinpä, olisipa mies jonka kanssa kuplautua (hetkeksi)
Kaverini sanoi tänään, että ei ne kotoa tuu hakemaan - mikä on tietysti totta, mutta esim. hän on nyt uuden miehensä kanssa retkellä ja muutkin kivat tyypit jossain, vain ärsyttävät tyypit maanittelee minua seuraansa enkä halua viettää iltaa seurassa jossa en viihdy.
Ja epäkiinnostava iilimatomies tekstailee, vaikka en edes vastaa sille koskaan.
Ehkä pitää sit mennä yksin, jos huomenna kukaan ei ala ja saisin vaan epämieluisaa seuraa.
Tai kysyn itse joltain, oon huono kysymään. Hävettää kysellä koska ajattelen jo valmiiksi, ettei ketään (kivaa) kiinnosta.
Miksi kiusaan itseäni. Olet mies toisen oma tai ainakin kaipaat häntä jos olet eronnut. Sinun tunteesi kohdistuu aivan johonkin toiseen. Miksi en voi tajuta, etten ikinä tule saamaan sinua tai sinun kiinnostustasi. Parempi olisi etten edes näkisi sinua enää Olisit kyllä mies, johon olisi kiva tutustua muttei sitä koskaan tule tapahtumaan. Maailma on täynnä miehiä, mutta ihastun äärimmäisen harvoin eikä niitä tilaisuuksiakaan oikeastaan ole missä ketään tapaisi. En kuitenkaan halua enää kesällä jumittaa tässä tilanteessa eikä onneksi välttämättä nähdäkään toisiamme silloin enää. Nyt tulee varmaan niitä alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut tajuaa ettei kukaan vaivaudu tänne kertomaan siitä ettei ole tunteita..
Ei ole tunteita.
Ei minullakaan
Voi laumasielut. Yksi kun kertoo tunteensa kadonneen, lauma lampaita määkii perässä, että eipä olekaan tunteita. Olette tosi uniikkeja kyllä kaikki. 🤏🏼Verran ainakin
Lol
Maailmani tuntuu kovin yksinäiseltä, kun tänään sanoillani lopulta menetin sinut puuttuva palanen. Juuri se minua rikkoo että tarkoitukseni oli vahvistaa välejämme. Rakentaa vielä vakaampaa pohjaa ja lisätä ymmärrystä että luotan. ja olet minulle enemmän kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Yllätyin vain kylmyydestä joka tuli, mutta ymmärrän, etten ole silmissäsi sinun arvoinen rikottu tyttönen, joka romahti. Mutta annat sanoillasi aina toivoa. Rauhoitat olemalla siinä missä olet. Ymmärrät enemmän kuin kukaan koskaan. Juuri sinuun luotan ja lähelläsi on hyvä olla. Juuri sinun lämpimät kätesi vaeltaessa kehoani. Rauhassa tustuisin kehosi jokaisen arpeen ja juonteeseen. Yltää tunteeseen joka luodaan kehon ja ajatusten yhteydellä. Maailmani on ihana niin kauan kun olet siinä.
Uuh, mulla oli rahkavoisilmäpullat.