Oletko käynyt Espanjassa El corte Ingles tavaratalossa?
Kommentit (16)
Olen ostanut vaatteita, kodin tekstiilejä, kodin elektroniikkaa, koruja, kosmetiikkaa jne.
Oon käyny, usein. En ostanu sieltäkään mitään, kun en paljoa shoppaile muutenkaan. Seurana oon ollu.
En. Mä en löytäny muuta kuin Carrefour tavaratalon. Eikö sekään oo Espanjalainen vaan Pariisilainen.
Vierailija kirjoitti:
En. Mä en löytäny muuta kuin Carrefour tavaratalon. Eikö sekään oo Espanjalainen vaan Pariisilainen.
Carrefour on ranskalainen markettiketju
En varmaan ostanut mitään, mutta tykkään kierrellä ulkomailla tavaratalojen ruokaosastoilla.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ostanut mitään, mutta tykkään kierrellä ulkomailla tavaratalojen ruokaosastoilla.
Jopa Tallinnassa oli mielenkiintoisempi ruokakauppa kuin Suomessa
Barcelonassa kyllä, jotain hedelmiä ja juomista ostimme.
Olen käynyt jo vuonna 1994 ensimmäisen kerran. Siihen aikaan siellä myytiin paljon sellaista kosmetiikkaa, mitä Suomesta ei saanut. Edelleen sikäläisille suunnatut hiustuotteet ovat minulle paremmin sopivia, kun oma kuontalo on sellainen "välimerellinen" laadultaan.
Olen ostanut myös vaatteita ja kodin sisustustuotteita ko. tavaratalosta. Nyt en ole aikoihinkaan käynyt, niin en tiedä, mikä on laatu ja valikoima. Ysärillä se oli käsittääkseni hiukan sellainen parempi tavaratalo. Muistan, että Malagassa asuva ystäväni sanoi, että ei Anttila-tasoa 😁
Malagan El corte inglesin kattoterassilla kävin juomassa olutta, kun muu seurue kierteli tavaratalossa.
En ole käynyt mutta ostin muualta kengät.
Olen monesti. Muistan ostaneeni kengät Plaza Catalunyan El Corte Inglésiltä.
En ole mutta sattumalta juuri tulevaan reissukarttaani täppäsin tämänkin.