Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3161/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin minä mitä vaan

Mitä vaan elämänreppuni syövereistä

Jos kerrankin kerrankin saisin nähdä

Kuinka silmäsi sirrilleen piirtyisivät

Kuin oksat vetten ylle rantatörmän

Hetkeä ennenkuin hymyyn kaartuvat huulesi

Kuiskivat nimeäni kultasekseen

Kuiskien kuin kissankellot huokaavat tuulosessa

Taipuessaan kosketukseen keveään

Antaisinhan minä elämänreppuni murusetkin

Sinun hymysi tähden

Nuku hyvin.

Vierailija
3162/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako Joni Sirkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja Tomille!

Vierailija
3164/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaunis M-nainen

J-mies

"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"

Vierailija
3165/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi huomenna taas viikon odotetuin hetki, kun näen sinut. Saisinpa jonkun erityisen hetken kanssasi, että voisi taas leijua loppupäivän pää pökerryksissä. Pelkkä sun näkeminen ja äänen kuuleminen saa sen jo aikaan. Mutta olisi ihanaa saada jutella kunnolla tai katsoa silmiin tai ihan vahingossa hipaista. Tai mitä ikinä sitä keksisikään? Se on niin sen hetkisestä tilanteesta kiinni. Joskus en saa sanotuksi kuin moi, mutta yritän aina parhaani. Siellä yhessä suojaisessa paikassa voi tapahtua vaikka mitä, jos ei kukaan näe. ;) Että on sitten varoitettu. No ei sentään. En ainakaan vielä ajatellu pussata. 🤭 No mutta katotaan miten käy.. Joka tapauksessa toivoisin, että edistyisimme pikku hiljaa tässä lähentymisessä. Mulla on mieletön ikävä sua ihana.

Hyviä öitä

Miehelle? Naiselle?

Miehelle

Vierailija
3166/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista sinun viestejä enää täältä:(

Joka tapauksessa, hyvää yötä.

Vierailija
3167/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan muistuta ketään julkkista

Ai? Mun mielestä harva taas on muistuttamatta. Itsekin kuulen jatkuvasti kahta eri julkkista, ja koska ne on ne samat joka kerta, niin kai siinä joku perä on.

Hän näyttää hiukan Mena Suvarilta.

Minusta taas monikaan ei muistuta ketään, saati näytä oikeesti joltain julkkikselta.

Voihan ne olla joskus sellaisiakin, että on sen tyyppinen nainen.

Esim. joku voi olla marilynmainen, vaikka ei varsinaisesti näytä häneltä.

Tietty se voi tuntua normaalilta jos itse näyttää ihan joltain julkkikselta ja kuulee sitä jatkuvasti.

Vierailija
3168/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä halein suukoin väsyneen päivän päätteeksi elosalle elämäin naiselle 30km päähän, nuku hyvin kaunotar, huomiseen.

Vierailija
3169/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään minä susta vieläkin..

Vierailija
3170/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️

Vierailija
3171/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako Joni Sirkeä?

Ei.

Vierailija
3172/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kollega 🧩❤.

Vierailija
3173/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
3174/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta!

Vierailija
3175/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain tämä omituinen kaipuu jatkuu. Miten voi kaivata tuntematonta? No, ehkä kaipaankin sitä tunnetta jonka saat minussa aikaan mies. Jotain herää sisälläni aina kun näen sinut. Pystyn siis vielä tuntemaan jotain. Nyt tämä tunne vain on ruvennut enemmän masentamaan kun ei tämä asia etene suuntaan eikä toiseen.  Helpottaisi jos tietäisin olenko sinulle vain joku muiden joukossa vai oletko yhtään kiinnostunut tutustumaan minuun. 

Ihanaa päivää kaikille kaipaajille ja etenkin minun kaivatulleni. 

Vierailija
3176/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kyllä sitten heti yhdentoista jälkeen, mutta heräsin yhdeltä enkä nukahtanut enää. Se on kyllä jännä, että kun sitä ajattelee että nyt ois tärkeä nukkua, niin ei muuten varmasti nuku silloin yhtään. Ja sekin on jännä, että jos herää katsomaan kelloa, niin sen jälkeen ei muuten kans nuku yhtään. Silti sitä kelloa on muka pakko katsoa, että kauanko on aikaa nukkua.

Univelkaa taitaa olla nyt semmoset 20 tuntia, kun edellinen yö jäi kokonaan nukkumatta. Eli oisko se sama kuin ois valvonut 40 tuntia putkeen. Jos siis 16 hereilläolotuntia kohden nukutaan 8. Tuntuu kyllä taas siltä että jos kävelee 100 metriäkään, niin saa sydärin. Lapsia omaavat ajattelee varmasti kyllä, että "Mitä tuommosesta. Oon valvonut välillä viikonkin putkeen ja juossut maratonin päälle."

Oonkohan kauhean ilkeä ja mukavuudenhaluinen, jos en lähde tänäänkään mihinkään, vaan istun vaan koneella. Mutta kuinka mones kerta tämä oikein jo on, kun mokaan meidän näkemisen. Näin on käynyt ennenkin. Ja sen lisäksi varmaan kymmenen kertaa oon ollut väärässä paikassa tai oikeassa paikassa, mutta väärään aikaan. Kuinka turhautunut sinä olet. Saisinkohan nähtyä huomenna vai jäiskö vaan taas yksi yö nukkumatta. Eihän mun kyllä sun näkemistä tarvis milläin tavoin stressata. Mutta haluaisin silti että se onnistuu. Ajatukset kulkisi ja sitä rataa.

Vierailija
3177/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen unelmani, sydämeni valittu.

Vierailija
3178/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin taas kääntyi päivä uus, linnun laulu minutkin herätti varhain. Ajatuksissani sinä heti aamulla ensimmäisenä. Palaan haavekuviin viime unesta, jossa pääsin syleilyysi. Se uni sai minut kahta kovemmin pyrkimään luoksesi. En tuntenut koskaan olevani niin yksin, kuin silloin herätessä. Ajatteletkohan minuakin yhtä paljon.

Vierailija
3179/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja viestejä heti aamusta, oikeita terveisten muotoon kirjoitettuja pohdintoja. Osallistun omallani, mutta myöhemmin.

Hyvää huomenta kaikille! Ja sille parhaimmalle erityisesti.

Vierailija
3180/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus herään aamuisin ja tiedän, että olet vieraillut unissani. En muista mitään yksityiskohtia, en edes suurinpiirtein kokonaisuutta, mutta muistan ja tiedän että olen nähnyt sinusta unta. Tänään on sellainen aamu. Tämän sitä saa, kun tuijottaa iltaisin kuvaasi... Toisaalta pyörit ajatuksissani noin muutenkin, joten mitäpä itseään syyttelemään koska olet aina mielessäin, tosielämässä ja (päivä)unissani. Kannan sinua sydämessäni ainiaan.

Ketju on lukittu.