Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3141/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mielelläni olisin jo lopettanut tämän todella pitkä aika sitten. Minä en ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavasta aiemmasta. Tämä on kieltämättä uniikeinta ja hulluinta koskaan. Minä vain en enää jaksa tätä. Tykkään minä vieläkin, mutta en näytä sinulle mitään merkkejä. Pyydän sitä anteeksi. En halua satuttaa sinua millään tavalla. Toivottavasti nukut hyvin!

Juu et varmastikaan halua kun et reilusti ota puheeksi ajatuksiasi ja ihan täällä pyydät anteeksi. Kertakaikkisen tyhjiä sanoja.

Oli naiselta. Yritä jo mennä eteenpäin.

Vierailija
3142/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepaattisesti hiusten silittelyä sinulle, rakas. Kuiskaan korvaasi, rakastavani sinua. Paljon muutakin korvaasi kuiskuttelisin. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Olet ajatuksissani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini. Minä rakastan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi huomenna taas viikon odotetuin hetki, kun näen sinut. Saisinpa jonkun erityisen hetken kanssasi, että voisi taas leijua loppupäivän pää pökerryksissä. Pelkkä sun näkeminen ja äänen kuuleminen saa sen jo aikaan. Mutta olisi ihanaa saada jutella kunnolla tai katsoa silmiin tai ihan vahingossa hipaista. Tai mitä ikinä sitä keksisikään? Se on niin sen hetkisestä tilanteesta kiinni. Joskus en saa sanotuksi kuin moi, mutta yritän aina parhaani. Siellä yhessä suojaisessa paikassa voi tapahtua vaikka mitä, jos ei kukaan näe. ;) Että on sitten varoitettu. No ei sentään. En ainakaan vielä ajatellu pussata. 🤭 No mutta katotaan miten käy.. Joka tapauksessa toivoisin, että edistyisimme pikku hiljaa tässä lähentymisessä. Mulla on mieletön ikävä sua ihana.

Hyviä öitä

Vierailija
3144/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mielelläni olisin jo lopettanut tämän todella pitkä aika sitten. Minä en ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavasta aiemmasta. Tämä on kieltämättä uniikeinta ja hulluinta koskaan. Minä vain en enää jaksa tätä. Tykkään minä vieläkin, mutta en näytä sinulle mitään merkkejä. Pyydän sitä anteeksi. En halua satuttaa sinua millään tavalla. Toivottavasti nukut hyvin!

Lopeta rauhassa vaan, tuskin sinun merkkejäsi kukaan kaipaa tai odottaa.

Ja mielipiteesi kiinnostaa minua 🤏🏼 tai siis vähemmänkin. Ei sulle mieheltä, taaskaan.

Vaikutat sellaiselta tunteettomalta molopäältä,ettei kaivattusi sinussa mitään kyllä menetä.

Sinullapa on vahvoja tunteita pelissä. Älä tartu viesteihin, joista sinulla tulee paha mieli. Aion jatkossakin ilmaista mielipiteeni kaipausasioistakin ihan rauhassa välittämättä tuollaisen hiekkavit*un mielipiteistä. Ap

Tiiätkö että sä et sittenkään kuulosta mun kaivatulta.

T. se, joka on toivonut merkkejä.

Eli luultavasti oon se, jota sinä luulet sun kaivatuksi, mutta en ole sun kaivattu.

Vierailija
3145/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eksyin lukemaan Aleksin blogia. Kuka sitten lie hän?

Vierailija
3146/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta rauhassa vaan, tuskin sinun merkkejäsi kukaan kaipaa tai odottaa.

Ja mielipiteesi kiinnostaa minua 🤏🏼 tai siis vähemmänkin. Ei sulle mieheltä, taaskaan.

Vaikutat sellaiselta tunteettomalta molopäältä,ettei kaivattusi sinussa mitään kyllä menetä.

Sinullapa on vahvoja tunteita pelissä. Älä tartu viesteihin, joista sinulla tulee paha mieli. Aion jatkossakin ilmaista mielipiteeni kaipausasioistakin ihan rauhassa välittämättä tuollaisen hiekkavit*un mielipiteistä. Ap

Tiiätkö että sä et sittenkään kuulosta mun kaivatulta.

T. se, joka on toivonut merkkejä.

Eli luultavasti oon se, jota sinä luulet sun kaivatuksi, mutta en ole sun kaivattu.

En ole koskaan kuvitellut kaivattuni olleen täällä, joten väärin meni taas. T. Ap

Vierailija
3147/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan muistuta ketään julkkista

Ai? Mun mielestä harva taas on muistuttamatta. Itsekin kuulen jatkuvasti kahta eri julkkista, ja koska ne on ne samat joka kerta, niin kai siinä joku perä on.

Hän näyttää hiukan Mena Suvarilta.

Oh my, tämäkin vielä 😅

Vierailija
3148/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä just sulle 💞

Vierailija
3149/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin kaivatun vähissä vaatteissa ja hän on ylivoimaisesti kauneinta, mitä olen koskaan nähnyt. Lähietäisyydelle kun pääsisin niin kuluishan siinä aika mukavasti piirtäessä sormilla joka kohdan läpi. Enemmän kuitenkin haluaisin tutustua luonteeseensa ja kartoittaa tarkasti, millainen ihminen hän oikeastaan onkaan. No okei, molempia yhtä paljon.

Vierailija
3150/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun mielestä harva taas on muistuttamatta. Itsekin kuulen jatkuvasti kahta eri julkkista, ja koska ne on ne samat joka kerta, niin kai siinä joku perä on.

Ennen vai jälkeen huumevieroituksen?

Vierailija
3151/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tarvinnut sinua tänään, mutta selvisin😞

Huomenna uusi päivä🌞Öitä.

Vierailija
3152/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä just sulle 💞

Sulle kans. Kuka sitten oletkin.

🤗

Vierailija
3153/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S💝M

Vierailija
3154/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei Meiju Suvaksen, Anita Hirvosen ja Lea Lavenin sekoitukselta. Puheääni Arja Havakan Lokki. Lakoan 🥰😁😍

Vierailija
3155/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.

Pusuja sulle.

Ällä.

Vierailija
3156/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä julma mies,

Sinä kenties.

Leikit vaan

Ja sitä vain saan.

Vierailija
3157/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs vaan S❤️J

Vierailija
3158/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vai jälkeen huumevieroituksen?

Ei ole sinulle. :)

Vierailija
3159/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi huomenna taas viikon odotetuin hetki, kun näen sinut. Saisinpa jonkun erityisen hetken kanssasi, että voisi taas leijua loppupäivän pää pökerryksissä. Pelkkä sun näkeminen ja äänen kuuleminen saa sen jo aikaan. Mutta olisi ihanaa saada jutella kunnolla tai katsoa silmiin tai ihan vahingossa hipaista. Tai mitä ikinä sitä keksisikään? Se on niin sen hetkisestä tilanteesta kiinni. Joskus en saa sanotuksi kuin moi, mutta yritän aina parhaani. Siellä yhessä suojaisessa paikassa voi tapahtua vaikka mitä, jos ei kukaan näe. ;) Että on sitten varoitettu. No ei sentään. En ainakaan vielä ajatellu pussata. 🤭 No mutta katotaan miten käy.. Joka tapauksessa toivoisin, että edistyisimme pikku hiljaa tässä lähentymisessä. Mulla on mieletön ikävä sua ihana.

Hyviä öitä

Miehelle? Naiselle?

Vierailija
3160/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit hämmentäjä tänään ihan yhtä kaunis kuin aina.

Ketju on lukittu.