Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3121/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mielelläni olisin jo lopettanut tämän todella pitkä aika sitten. Minä en ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavasta aiemmasta. Tämä on kieltämättä uniikeinta ja hulluinta koskaan. Minä vain en enää jaksa tätä. Tykkään minä vieläkin, mutta en näytä sinulle mitään merkkejä. Pyydän sitä anteeksi. En halua satuttaa sinua millään tavalla. Toivottavasti nukut hyvin!

Okei. Olisitpa kertonut tämän jo kauan aikaa sitten. Mutta ei se mitään. Ois kiva ollut olla ystäviä, mutta ei kai sitten. Menee kai tää elämä ilmankin sun näkemistä.

Vierailija
3122/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä komistus ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I want to be where the sun warms the sky

When it's time for siesta you can watch them go by

Beautiful faces, no cares in this world

Where a girl loves a boy, and a boy loves a girl

Vierailija
3124/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ja kiitos vaan sille, joka soitti numerooni heti aamusta kun vetelin onnessani unosia. Keskeytyi hyvät unet kaivatusta, jonka kanssa olimme juuri välilöissä. Nyt jäi loppu näkemättä 😩

Johan olisi aika olla saman katon alla.

Jk. Ei, ei ole Johan tämä mun kaivattu, Jan: n jälkeen. Ei se Lassekaan, hänet tiedän.

Paremmat yöunet ensi yönä.

Vierailija
3125/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mielelläni olisin jo lopettanut tämän todella pitkä aika sitten. Minä en ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavasta aiemmasta. Tämä on kieltämättä uniikeinta ja hulluinta koskaan. Minä vain en enää jaksa tätä. Tykkään minä vieläkin, mutta en näytä sinulle mitään merkkejä. Pyydän sitä anteeksi. En halua satuttaa sinua millään tavalla. Toivottavasti nukut hyvin!

Lopeta rauhassa vaan, tuskin sinun merkkejäsi kukaan kaipaa tai odottaa.

Ja mielipiteesi kiinnostaa minua 🤏🏼 tai siis vähemmänkin. Ei sulle mieheltä, taaskaan.

Vierailija
3126/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo ja seli seli.

Vierailija
3127/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko & Miia 💞

Vierailija
3128/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi napata mut pois kuljeksimasta nyt, kun mulla vielä on lihavan naisen itsetunto. Voisit napata sellaisen palkinnon mihin monella ei myöhemmin ole enää saumaa.

Joka päivä laittanut viestiä, johon voisit tarttua ja voisimme aloittaa dialogin.

Vierailija
3129/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I want to be where the sun warms the sky

When it's time for siesta you can watch them go by

Beautiful faces, no cares in this world

Where a girl loves a boy, and a boy loves a girl

Madonna ~ La isla Bonita

Vierailija
3130/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruissaan, laski vanha mies kolikoitaan..,

onko varaa mennä edes hautaan..,

Vierailija
3131/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mää sulle merkit näytän jos et sää 🖕🏻

Vierailija
3132/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi napata mut pois kuljeksimasta nyt, kun mulla vielä on lihavan naisen itsetunto. Voisit napata sellaisen palkinnon mihin monella ei myöhemmin ole enää saumaa.

Joka päivä laittanut viestiä, johon voisit tarttua ja voisimme aloittaa dialogin.

IRL en saa viestejä yhdeltäkään mieheltä, jotka tyytyvät vain katselemaan pehmeästi.

Vierailija
3133/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan muistuta ketään julkkista

Ai? Mun mielestä harva taas on muistuttamatta. Itsekin kuulen jatkuvasti kahta eri julkkista, ja koska ne on ne samat joka kerta, niin kai siinä joku perä on.

Hän näyttää hiukan Mena Suvarilta.

Vierailija
3134/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä pyöritä useita, vaikka olenkin pelännyt sitä, kun aivot ovat olleet tarpeeksi kierteillä.

Mitä väliä hänen pyörittämisillään tai pyörittämättä jättämisillään on sinun näkökulmastasi, kun hän ei ole sinua siltikään valitsemassa?

Ai kamala🙉

Ketjussa on inhorealismi vahvasti paikalla. Tykkään. Sivusta

Vierailija
3135/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sinusta enää muuta, kuin muutama valokuva ja screenshotteja meidän keskusteluista. Olen säästänyt nekin shotit, missä ei ole muuta sinusta, kuin messengerin viestikuvake. En pysty poistamaan mitään, mihin sinä liityt vähänkään. Sinun kirjoittama runo ei ole enää tallessa, mutta muistan sen ulkoa. Ihan järjetön ikävä taas. 😭💔

Vierailija
3136/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntuu kuin eläisin kaksoiselämää

Kaksinkertaiset laskut ja päänsärky kun et muista kaikkia valheitasi.

Vierailija
3137/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu et varmastikaan halua kun et reilusti ota puheeksi ajatuksiasi ja ihan täällä pyydät anteeksi. Kertakaikkisen tyhjiä sanoja.

Vierailija
3138/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin sua tänäänkin,

nyt alan nukkua ja jatkan kaipuuhommia sitten taas huomenna.

Öitä🥰😊

Vierailija
3139/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
3140/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta rauhassa vaan, tuskin sinun merkkejäsi kukaan kaipaa tai odottaa.

Ja mielipiteesi kiinnostaa minua 🤏🏼 tai siis vähemmänkin. Ei sulle mieheltä, taaskaan.

Vaikutat sellaiselta tunteettomalta molopäältä,ettei kaivattusi sinussa mitään kyllä menetä.

Sinullapa on vahvoja tunteita pelissä. Älä tartu viesteihin, joista sinulla tulee paha mieli. Aion jatkossakin ilmaista mielipiteeni kaipausasioistakin ihan rauhassa välittämättä tuollaisen hiekkavit*un mielipiteistä. Ap

Näin ulkopuolisena vaikuttaa kyllä, että sinun tunteesi ovat kuumenneet liikaakin. Sivusta

Tunteet kävivät liian kuumina, ja suhde ei ole mahdollinen. Siksi viestini. Miksi tartut viestiini niin hanakasti? Anna jo olla, koska ei ole sinulle. Saahan täällä muutkin kertoa, jos haluavat tunteistaan eroon. Ap

Ketju on lukittu.