Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen.
Nyt niitä tunnisteita!
Yksi nainen kolmen kaivatun joukosta, joille täällä kirjoitan.
Muutenkin ihmiset heittelevät 'ylimielisyys' termiä täysin surutta. On ihmisiä, jotka oikeasti ovat juuri sinua parempia kaikilla tavoilla. Sen tunnustaminen ja tunnistaminen ei ole ylimielisyyttä.
Tuu viereen nukkuu, meidän vartalot tuntuisi hyvälle lähekkäin. n>m
Voi voi. Mielelläni olisin jo lopettanut tämän todella pitkä aika sitten. Minä en ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavasta aiemmasta. Tämä on kieltämättä uniikeinta ja hulluinta koskaan. Minä vain en enää jaksa tätä. Tykkään minä vieläkin, mutta en näytä sinulle mitään merkkejä. Pyydän sitä anteeksi. En halua satuttaa sinua millään tavalla. Toivottavasti nukut hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi nimen alkukirjain nimessäsi? Jos on niin monesko kirjain?
Tokassa nimessäni on sama alkukirjain kuin hänen etunimessään. Sukunimissä sama loppukirjain. Ettäs tiedätte.
Sama juttu! Toka nimeni muutenkin muistuttaa hänen sukunimeään.
Well...what are the odds 🤭
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastumiselle ei voi mitään. Ei sitä voi jarrutella.
Rakastumista ei voi, mutta tekojaan ja käyttäytymistään voi. Tosin joskus esimerkiksi unen puute voi aiheuttaa yllättäviä avautumisia...
Paitsi jos paniikki iskee. Sitä kuvittelee, että ollaan samassa veneessä. Ei oltukaan. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen.
Nyt niitä tunnisteita!
Yksi nainen kolmen kaivatun joukosta, joille täällä kirjoitan.
Hän ei tee rakkaudellasi mitään.
Aina kun ostan uuden kankaisen kestokassin, ottaa kissa sen lepoalustakseen ja kassin sisustan hiiriseikkailuun. No, ei haittaa rakas Viiksekäs ❤️🐈
Vesi venettä heiluttaa. Hyvää yötä, rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastumista ei voi, mutta tekojaan ja käyttäytymistään voi. Tosin joskus esimerkiksi unen puute voi aiheuttaa yllättäviä avautumisia...
Sitäkö se vaan olikin...
Miten niin "vaan"?
Sun kannattaisi napata mut pois kuljeksimasta nyt, kun mulla vielä on lihavan naisen itsetunto. Voisit napata sellaisen palkinnon mihin monella ei myöhemmin ole enää saumaa.
Muruseni komia ja älykäs hyvää yötä. Yö tuokoon tullessaan kosketusta ja hyväilyä. Juuri silloin kun pää painautuu punaiseen tyynyyn. Rauhaisaa yötä ja suukoin hellin mussukkasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan usein iltaisin sun kuvaasi. Siinä kuvassa hymyilet niin ihanasti, että lämmittää ja hymyilyttää sitä katsellessa. On pakko hymyillä itsekin, ja refleksinomaisesti huokaista kun tuntuu että sydän pakahtuu. Taustalle vielä joku hyvä kipale soimaan, ja hetken verran siinä kuvaa tuijottaessa vaivun mitä kauneimpiin päiväuniin. Sairasta vaiko söpöä? En tiedä, mutta hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset, ja kuulun tämän rakastumisen myötä molempiin kategorioihin.
Onpa söpöä! 😏☺️ Voisitko kertoa jotain siitä kuvasta. Mitä hänellä on päällään?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Mielelläni olisin jo lopettanut tämän todella pitkä aika sitten. Minä en ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole kokemusta vastaavasta aiemmasta. Tämä on kieltämättä uniikeinta ja hulluinta koskaan. Minä vain en enää jaksa tätä. Tykkään minä vieläkin, mutta en näytä sinulle mitään merkkejä. Pyydän sitä anteeksi. En halua satuttaa sinua millään tavalla. Toivottavasti nukut hyvin!
Lopeta rauhassa vaan, tuskin sinun merkkejäsi kukaan kaipaa tai odottaa.
Hyvää yötä ihanimmalle miehelle❤️
Vierailija kirjoitti:
miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅😅😅😅 Avautuminenkaan ei ketään tapa. Teot ja käyttäytyminen pitää olla asiallista ja toista kunnioittavaa.
- sivusta tämä
Tämä kappale on sinulle Ivan, joka lähdit töistä pois. ❤️
Aki Sirkesalo & Lisa Nilsson; Mysteeri/Mysteriet
En osannut laittaa tähän linkkiä, mutta hyvä kappale.