Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
lappeenrannan muikkeli kirjoitti:
hei sie ihana varattu matias , missö oot?
Pyörittiks tämä kapakkaa? Yks muutti Turkusse.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen.
Nyt niitä tunnisteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkisuuden henkilöä kaivattusi muistuttaa?
Hiukan muistuttaa Ranskan pressaa.
Samanmoinen nenä. Sitäköhän se Marinkin ihailee?
Enpä ole tiennyt Marinin ihailevan sinua. En kyllä ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt nopeasti jo kaksi julkisuuden henkilöä, joita muistuttaa.
Anna tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi nimen alkukirjain nimessäsi? Jos on niin monesko kirjain?
Tokassa nimessäni on sama alkukirjain kuin hänen etunimessään. Sukunimissä sama loppukirjain. Ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain mies, jolle olen ainoa nainen maailmassa.
Ei ole oikein loppuun asti harkittu näkemys tuo, nimittäin yleensä on olemassa myös anoppi. Ei siitä mitään tule jos kieltää anopin olemassaolon maailmasta :D
Niin. Sivusta tämä, tietty.
On miehiä. Ja on miehiä, joilla se napanuora ei ole katkennut/ ei katkea kun kumppaninainen astuu kuvioihin. Yleensä nainen ei sitä anoppia ole ottamassa vaan miehen. Miehen.
Ei ole äitiä mutta napanuoraa on vähän jäljellä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla.
Kysyt sit irl 😉
Vierailija kirjoitti:
lääh,puuh,lääh,puuh.
Täälläkö nyt läähätetään, kun ei voi enää linjoille tai lankapuhelimeen soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse törmäsin ensimmäistä kertaa mieheen, joka mustasukkaisuudessaan alkoi nimittelemään ala- arvoisesti. Pojot tippuivat kerralla alas. Mitää aihetta ei todellakaan ollut muuta kuin hänen omassa päässään.
Wt:t ja saliukot/amikset tuollaisia oman kok mukaan .Eivät kestä naisia jotka sanovat vastaan vaan nimittely alkaa.
Oma tapaukseni on kyllä tohtoriopiskelija.
Ja sanottakoon, että hänellä oli huonon itsetuntonsa vuoksi juuri edellämainitunkaltaisia mielipiteitä "amiksista".
No, joskus niissä mielipiteissä on joku perä. Ovat sen ihmisen kokemuksia. Varmaan jokainen käsittää, että kaikki amikset eivät ole sellaisia. Nämä eivät ole omia säätöjä, tulipa vain mieleen, sillä ventovieraatkin saattavat nimitellä.
Kuulostaa vähän siltä, että itsekin olet amiksista jauhavaa tyyppiä.
Terveisin yliopistotutkija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse törmäsin ensimmäistä kertaa mieheen, joka mustasukkaisuudessaan alkoi nimittelemään ala- arvoisesti. Pojot tippuivat kerralla alas. Mitää aihetta ei todellakaan ollut muuta kuin hänen omassa päässään.
Wt:t ja saliukot/amikset tuollaisia oman kok mukaan .Eivät kestä naisia jotka sanovat vastaan vaan nimittely alkaa.
Ja sä tulit sivusta, et ole ap.
Olen se alkuperäinen ap, jonka avaukseen tämä ap kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole etu- eikä sukunimessä. Etunimet päättyvät samaan kirjaimeen.
Ohoh. Kirjoitin äsken väärään ketjuun. Sitä ne univelat teettää. Piti sanomani, että kai se paikka on edelleen se sama missä aiemmin kävin. Vaiko kaukainen. Toivottavasti saan nukuttua. Viime yönä en nukkunut. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Saavun eteeis Munsalan puvuss. Hallootko, pussootko,kelepooko?
Kelpoo, tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutten taida kehtoo sannoo ;) tunnistaa pian itsensä, bless him. Sitten oon pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla.
Kysyt sit irl 😉
Ei pysty. Vai milloin ajattelit järjestää audienssin? 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sanottakoon, että hänellä oli huonon itsetuntonsa vuoksi juuri edellämainitunkaltaisia mielipiteitä "amiksista".
No, joskus niissä mielipiteissä on joku perä. Ovat sen ihmisen kokemuksia. Varmaan jokainen käsittää, että kaikki amikset eivät ole sellaisia. Nämä eivät ole omia säätöjä, tulipa vain mieleen, sillä ventovieraatkin saattavat nimitellä.
Kuulostaa vähän siltä, että itsekin olet amiksista jauhavaa tyyppiä.
Terveisin yliopistotutkija
Sosiologi linjoilla? Eikö yliopistossa opeteta, ettei kannata tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä liian pienen aineiston perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain mies, jolle olen ainoa nainen maailmassa.
Ei ole oikein loppuun asti harkittu näkemys tuo, nimittäin yleensä on olemassa myös anoppi. Ei siitä mitään tule jos kieltää anopin olemassaolon maailmasta :D
Niin. Sivusta tämä, tietty.
On miehiä. Ja on miehiä, joilla se napanuora ei ole katkennut/ ei katkea kun kumppaninainen astuu kuvioihin. Yleensä nainen ei sitä anoppia ole ottamassa vaan miehen. Miehen.
Tarkoitin viittauksellani lähinnä vastapuolen eli naisen äitiin :) Minulla on aina ollut mukavia anoppeja, mitä nyt yksi oli aika noita mutta sanotaanhan että poikkeus vahvistaa säännön eli mukavia olleet :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokassa nimessäni on sama alkukirjain kuin hänen etunimessään. Sukunimissä sama loppukirjain. Ettäs tiedätte.
Sama juttu! Toka nimeni muutenkin muistuttaa hänen sukunimeään.
Panisin.